Nee toch........ik heb alleen rubberen regenlaarzen.......quote:
Dat is dan voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:48 schreef Zakje het volgende:
Nee toch........ik heb alleen rubberen regenlaarzen.......![]()
Ik niet wel at condooms op dat shirt dan. Thanksquote:
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, pfff... Als alles slobbert en tent-achtig voelt.
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo erg is het nu ook weer niet
I usually do.quote:
Precies. Iedereen kijkt dan of het regent...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Alsof iemand daar dan nog naar kijkt, als jij alleen regenlaarzen aan hebt.
Maar dat is ijskoud! dan bevries ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alsof iemand daar dan nog naar kijkt, als jij alleen regenlaarzen aan hebt.
Ik wil groene ogen maar die kut lenzen zijn overal uitverkocht.quote:
Niet zo goed, ik baal dat ik jou nog nooit heb aangetroffenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja hoor, en hoeist met jou?
Waar aangetroffen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik baal dat ik jou nog nooit heb aangetroffen![]()
Lees mijn vorige post nog maar eensquote:
Als jij in amsterdam zit dan zie je mij niet zo snel is assen neequote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog maar eens![]()
Ja joh, ik woon helaas al vanaf begin september weer in Assen! Maar ik heb jou nog nooit gezien..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als jij in amsterdam zit dan zie je mij niet zo snel is assen neeof ben je weer in assen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |