Been there, done that.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef wonderer het volgende:
Nog twee topics, dan zitten we in mijn geboortejaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet dat het ook leuk is alles te kunnen dragen wat je wilt, zonder je zorgen te maken of je er dik in lijkt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef samjustme het volgende:
Ik ken eigenlijk geen betere motivatie om te afvallen dan leuke homo's die steeds meer interesse in je hebben.
Uh daten wordt steeds leuker.
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleemquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:35 schreef Zakje het volgende:
Vergeet niet dat het ook leuk is alles te kunnen dragen wat je wilt, zonder je zorgen te maken of je er dik in lijkt !![]()
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleem
Dat deed ik toch al niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te maken![]()
Mag ik mnzelf nog wel niet altijd even tof vinden qua gewichtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:39 schreef Zakje het volgende:
Och ja... , dun is in dus de slanken onder ons hoeven zich geen zorgen te maken![]()
Ja, pfff... Als alles slobbert en tent-achtig voelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Does this make me look (even) skinnier? is meer mijn probleem
Rubber volgens mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Is er trouwens nog een Dresscode bij pann of is een zwart t-shirt goed genoeg?
Just come dressed.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Is er trouwens nog een Dresscode bij pann of is een zwart t-shirt goed genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |