abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54059295
Ollie!!

Maar nu in Idols...
Huh!?
pi_54062873
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
afbeelding
Die linker lijkt op die ene van PopStars - the Rivals...
  zondag 21 oktober 2007 @ 00:31:07 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54063394
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef Weemz het volgende:
Die linker lijkt op die ene van PopStars - the Rivals...
Op wie? Niet op mark of Nils
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54063716
Ach ergens heeft hij er wel wat van weg...
  zondag 21 oktober 2007 @ 00:52:49 #230
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54063822
De middelste van t boybandje is volgens mij gay trouwens
pi_54064289
Niet eens alle 5?
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:13:25 #232
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54064331
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:12 schreef Weemz het volgende:
Niet eens alle 5?
De rechter 2 sowieso niet als ik t goed gok.
pi_54064728
Jammer
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:56:20 #234
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_54065825
nou, ga nu maar eens slapen...

truste!
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:23:22 #236
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:16:12 #237
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54068146
Hier ben ik weer. De heer der Duisternis, de man zonder vrees, hij die zich niet langer beschouwt als zwak vleselijk mens.

De meeting.

Waar te beginnen? Waarom bij het begin, te saai te standaard, te langdradig. Ik gooi gewoon doodleuk mij "Wist je datjes" hier neer. Veel leuker, veel sensationeler.

Wist je dat...

... Wonderer eigenlijk best wel cool is?
... Zakje 19 lentes jong is.
... Nathan het concept verwarming niet kent, ook gordijnen zijn hem vreemd.
... Zakje en Nathan zich schandelijk hebben gedragen op het Pann feest, en met schandelijk bedoel ik ook echt de grenzen van wat acceptabel gedrag is overschrijdend. Het was gewoon vies.
... Cairon, Zakje nog tips heeft gegeven.
... deze meeting voor sommige mensen een soort van verzamel-meet is geworden? Een nieuw spel, Hepatitus Alfabet, spaar ze allemaal!
... Cairon een uitstekende koppelaar is.
... Cairon het erg goed naar zijn zin heeft gehad dankzij Wonderer, Stroekie, MisterO, TMM, DM, en ja zelfs dankzij Ang3l en Samjustme. Die mensen maakten de meet tot een succes...
... Cairon weet hoe een goede gastheer zich behoort te gedragen als hij bezoekers heeft.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:24:00 #238
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54068220
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.

Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.

Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.

En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.

En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
I'm hungry!
pi_54068296
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:16 schreef Cairon het volgende:
Hier ben ik weer. De heer der Duisternis, de man zonder vrees, hij die zich niet langer beschouwt als zwak vleselijk mens.

De meeting.

Waar te beginnen? Waarom bij het begin, te saai te standaard, te langdradig. Ik gooi gewoon doodleuk mij "Wist je datjes" hier neer. Veel leuker, veel sensationeler.

Wist je dat...

... Wonderer eigenlijk best wel cool is?
... Zakje 19 lentes jong is.
... Nathan het concept verwarming niet kent, ook gordijnen zijn hem vreemd.
... Zakje en Nathan zich schandelijk hebben gedragen op het Pann feest, en met schandelijk bedoel ik ook echt de grenzen van wat acceptabel gedrag is overschrijdend. Het was gewoon vies.
... Cairon, Zakje nog tips heeft gegeven.
... deze meeting voor sommige mensen een soort van verzamel-meet is geworden? Een nieuw spel, Hepatitus Alfabet, spaar ze allemaal!
... Cairon een uitstekende koppelaar is.
... Cairon het erg goed naar zijn zin heeft gehad dankzij Wonderer, Stroekie, MisterO, TMM, DM, en ja zelfs dankzij Ang3l en Samjustme. Die mensen maakten de meet tot een succes...
... Cairon weet hoe een goede gastheer zich behoort te gedragen als hij bezoekers heeft.
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.

Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.

Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.

En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.

En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
.

[ Bericht 49% gewijzigd door DennisMoore op 21-10-2007 12:04:25 ]
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:05:09 #240
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54068628
oh jij slet als ik net aan je vraag op msn "zal ik het weghalen"
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:13:50 #241
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_54068744
En wij maar gokken dat in huize Sodom en Gamorra alles nog in diepe rust zou zijn
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:18:59 #242
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54068817
Oh maar ik was om 8:45 ofzo al splijthuizen hoor.

Ik moest er wel wat voor doen, geluid maken totdat er iemand uit die ene kamer tevoorschijn zou komen om te zeggen dat ik het stilletjes aan moet doen want mensen sliepen nog. Jah, ik sliep niet, de hele nacht niet geslapen, I know what you did at 5:30, als ik moet lijden dan sleur ik tenminste nog iemand mee de afgrond in.

Maar zodra er dus een kop om de hoek kwam heb ik meteen gevraagd wanneer de eerste bus reed, waar die reed, en of de eerste trein al was vertrokken.

Ik was geloof ik om half 11 thuis.
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:22:07 #243
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_54068862
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:18 schreef Cairon het volgende:
Oh maar ik was om 8:45 ofzo al splijthuizen hoor.

Ik moest er wel wat voor doen, geluid maken totdat er iemand uit die ene kamer tevoorschijn zou komen om te zeggen dat ik het stilletjes aan moet doen want mensen sliepen nog. Jah, ik sliep niet, de hele nacht niet geslapen, I know what you did at 5:30, als ik moet lijden dan sleur ik tenminste nog iemand mee de afgrond in.

Maar zodra er dus een kop om de hoek kwam heb ik meteen gevraagd wanneer de eerste bus reed, waar die reed, en of de eerste trein al was vertrokken.

Ik was geloof ik om half 11 thuis.
Wonderer en ik hebben nummer 3 nog achter gelaten
die had nog wat in te halen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:27:46 #244
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54068962
overigens is mijn logica heel simpel

als mensen het een geheim hadden willen houden, dan hadden ze het niet moeten doen toen er nog twee anderen aanwezig waren.

Nu heb ik het idee dat ik en Ang3l overbodige hompen vlees waren die een belemmering vormden, nee zelfs dat niet, we waren er, maar dat is blijkbaar geen reden om iets niet te doen.

Als je niet wil dat ik het weet, als je wil dat ik iets niet doorklep, dan moet je het niet doen als ik erbij ben.

Het is echt heel erg aardig dat ik mocht blijven pitten, maar als ik had geweten dat je ging batsen met iemand, dan had ik liever gewoon buiten gewacht in de stad. Omdat ik dan niet het derde wiel ben, omdat ik dan in onwetendheid kan baden, omdat ik dan niet wakker lig en weet wat er in de kamer ernaast gaande is.

Sex is leuk, maar doe het niet als je bezoek hebt!
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:29:14 #245
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54068984
whehehehe.
pi_54068992
Je had je gewoon uit wraak moeten vergrijpen aan Ang3l.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:33:08 #247
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54069046
Daarbij vind ik het echt heel erg kut voor Zakje.

Nog geen twee uur ervoor was die de uitverkorene, maar blijkbaar stelde dat ook niets voor. Dat vind ik gewoon geen porem. Als je elkaar al molesteert op de dansvloer, en jah, dit was gewoon veel te ver imho, dan is het niets meer dan fatsoen om niet meteen de eerste de beste waar je al op geilt maar in bed te lullen en eens grondig aan een fysiek onderzoek onderwerpt.
I'm hungry!
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:33:40 #248
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54069059
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
Je had je gewoon uit wraak moeten vergrijpen aan Ang3l.
Not a chance in Hell.
I'm hungry!
pi_54069064
Pure Lust met een grote luh.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:50:30 #250
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_54069328
Subdegenerate filth.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')