Op wie?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:08 schreef Weemz het volgende:
Die linker lijkt op die ene van PopStars - the Rivals...
De rechter 2 sowieso niet als ik t goed gok.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:16 schreef Cairon het volgende:
Hier ben ik weer. De heer der Duisternis, de man zonder vrees, hij die zich niet langer beschouwt als zwak vleselijk mens.
De meeting.
Waar te beginnen? Waarom bij het begin, te saai te standaard, te langdradig. Ik gooi gewoon doodleuk mij "Wist je datjes" hier neer. Veel leuker, veel sensationeler.
Wist je dat...
... Wonderer eigenlijk best wel cool is?
... Zakje 19 lentes jong is.
... Nathan het concept verwarming niet kent, ook gordijnen zijn hem vreemd.
... Zakje en Nathan zich schandelijk hebben gedragen op het Pann feest, en met schandelijk bedoel ik ook echt de grenzen van wat acceptabel gedrag is overschrijdend. Het was gewoon vies.
... Cairon, Zakje nog tips heeft gegeven.
... deze meeting voor sommige mensen een soort van verzamel-meet is geworden? Een nieuw spel, Hepatitus Alfabet, spaar ze allemaal!
... Cairon een uitstekende koppelaar is.
... Cairon het erg goed naar zijn zin heeft gehad dankzij Wonderer, Stroekie, MisterO, TMM, DM, en ja zelfs dankzij Ang3l en Samjustme. Die mensen maakten de meet tot een succes...
... Cairon weet hoe een goede gastheer zich behoort te gedragen als hij bezoekers heeft.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:24 schreef Cairon het volgende:
... oh jah, en voor de mensen die het willen weten... Nathan heeft met Ang3ls +1 liggen rollebollen, helaas dus Zakje heeft verloren, maar naar het schijnt gaan ze het volgende week goed maken. Ja mensen, sommige spelletjes kun je eindeloos lang spelen lijkt wel.
Vandaag gevangen, volgende week pas het branderige gevoel tijdens het plassen.
Of ben ik nu gemeen? Nee hoor helemaal niet. Als mensen niet willen dat iedereen weet dat ze seks hebben gehad, moeten ze het niet doen als ze bezoek hebben, en als mensen willen dat anderen nog iets van een optimistische mening kunnen vormen, moeten ze zich leren te gedragen op de dansvloer.
En ja de enige reden waarom ik dit op het forum post is omdat ik ergens een verantwoordelijkheids gevoel heb tegenover Zakje, en ook al weet ik dat het hem geen zier zal schelen, en hij er zich toch niets van aan zal trekken, ik voel me in ieder geval niet meer schuldig. Ik heb gewaarschuwd.
En voor de figuren die denken "ach wat ben je toch een jaloers kreng!"... nee dus, ik heb geen enkele ambities om me tot dat soort gedrag te verlagen, ik haat dat soort dingen dus echt. Het is echt geen grapje, ik kan het niet uitstaan als mensen in de kamer ernaast gaan batsen als ze weten dat ik er ben, in tegenstelling tot wat vele mensen denken, heb ik vrees ik wel zoiets als remmingen en gezond verstand, maar ook nog zoiets als fatsoen.
Wonderer en ik hebben nummer 3 nog achter gelatenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:18 schreef Cairon het volgende:
Oh maar ik was om 8:45 ofzo al splijthuizen hoor.
Ik moest er wel wat voor doen, geluid maken totdat er iemand uit die ene kamer tevoorschijn zou komen om te zeggen dat ik het stilletjes aan moet doen want mensen sliepen nog. Jah, ik sliep niet, de hele nacht niet geslapen, I know what you did at 5:30, als ik moet lijden dan sleur ik tenminste nog iemand mee de afgrond in.
Maar zodra er dus een kop om de hoek kwam heb ik meteen gevraagd wanneer de eerste bus reed, waar die reed, en of de eerste trein al was vertrokken.
Ik was geloof ik om half 11 thuis.
Not a chance in Hell.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:29 schreef DennisMoore het volgende:
Je had je gewoon uit wraak moeten vergrijpen aan Ang3l.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |