Toch wrang dat Lennon daarna werd neergeschoten...quote:
Och.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef NathaN het volgende:
Toch wrang dat Lennon daarna werd neergeschoten...
Is al weken in het nieuws.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef samjustme het volgende:
Uh Ik wist niet dat Gordon Idols jurylid was. Ik ga zekers kijken nu, love Gordon.
Ik vind van niet. Als het klikt en je hebt er allebei zin in, why not? Leer je elkaar alleen maar beter van kennen.quote:Trouwens is het vroeg als je iemand na een korte periode (een aantal dagen) mee date.
Hangt er vanaf voor wie de verlossing is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
Wat was al weken in het nieuws?
Dat ze Gordon eindelijk dat verlossende nekschot gaan geven ?![]()
Hij is leuk irlquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat was al weken in het nieuws?
Dat ze Gordon eindelijk dat verlossende nekschot gaan geven ?![]()
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
Hij is leuk irlen nu kom ik zeker weten niet naar de meeting
.
Ik zou zeggen, wees pro-actief en bel even...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:55 schreef DennisMoore het volgende:
Men zou ernaar streven om binnen drie weken mij te laten weten of ik word uitgenodigd voor een gesprek.
*derde week*,
.
Ja, ik wacht daarmee netjes tot de vierde weekquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:03 schreef NathaN het volgende:
Ik zou zeggen, wees pro-actief en bel even...
Alweer op zoek naar een nieuwe baanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, ik wacht daarmee netjes tot de vierde week.
Ik werk hier sinds oktober 2004, en in m'n huidige functie sinds juli 2006.quote:
't Is niet alsof je elke 5 minuten een betere langs ziet komen, dus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
Ik werk hier sinds oktober 2004, en in m'n huidige functie sinds juli 2006.
Dus dat 'alweer' vind ik wel meevallen.
Waarvoor ik mezelf ook nog geschikt achtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef NathaN het volgende:
't Is niet alsof je elke 5 minuten een betere langs ziet komen, dus?
HHHHHHHHHHhmmmmmmmmm gelukkig ontwikkelt smaak zich met de jaren, dus er is nog hoop voor jequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is leuk irlen nu kom ik zeker weten niet naar de meeting
.
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarvoor ik mezelf ook nog geschikt acht? Nee.
Maar ik wil graag:
- er financieel meer op vooruit gaan dan een periodiekje in januari
- bij een professioneler bedrijf werken
- bij een groter bedrijf werken
- bij een bedrijf met een interessanter product werken
- meer in een team werken ipv wat rondmodderen in m'n eentje
- meer nieuwe dingen leren
- geen zin hebben om te internetten
Zoiets.
Professioneler, zei hij toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?
die gaan een enorme wervingscampgane starten
'k ben geen ICT'erquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:43 schreef Stroekie het volgende:
iets ICT achtigs gaan doen bij UWV?
die gaan een enorme wervingscampgane starten
quote:
daarom juist,quote:
als projectleider hoef je toch geen inhoudelijke kennis te hebbenquote:
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:01 schreef Stroekie het volgende:
daarom juist,
dat moet volgens mij een heel dankbaar project zijn
dat kan er echt alleen maar op vooruit gaan![]()
Werkverschaffing, heet datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?
Mijn projectmanagementvaardigheden zijn m.i. nog onvoldoende ontwikkeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:04 schreef Stroekie het volgende:
als projectleider hoef je toch geen inhoudelijke kennis te hebben
althans dat wordt hier dagelijks geroepen over collega's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |