en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
nee dat heeft je werkgever voor je gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...
Doet ie toch nog iéts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
nee dat heeft je werkgever voor je gedaan![]()
ik ga je vanaf hier alvast een heel fijn en tof weekend toe wensenquote:
en volgend jaar moet die hele operatie nog een keer uitgevoerd worden voor de gegevens van 2007 want die zijn ook al verminktquote:
goeie reden Samjustme, goeie reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is leuk irlen nu kom ik zeker weten niet naar de meeting
.
belasting wat is datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
Sterktequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:41 schreef MisterO het volgende:
Zo, het is bijna 18:00 en ik ben zenuwachtig![]()
Komt ie niet? he tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
Niet gelukt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
Hij's pas net 9 min open toch?quote:
Ik zat vanaf fucking 17:57 te F5'en en dan lukt het nog niet. Ik ben echt woest, tis niet eerlijkquote:
Hmm, dat wil dus waarschijnlijk zeggen dat ik een slaapplaats kan gaan zoekenquote:
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...quote:
Dumbassen ze moeten het gewoon in een keer verkopen en niet in 3 stappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...
Het is zowelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
jij hebt het niet eens geprobeerdquote:
Hij haalt het niet bij 'leave britney alone'quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=SYv0W1FFFBQ
Als ik er ben, ben ik er toch alleen in de middag. Ik heb 's avonds andere 'zaken' in Nijmegen..quote:
Jamaar er zijn nog steeds geen plannenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:22 schreef Cairon het volgende:
nou jezus, gezellig hoor steef :|
Ik snak naar structuur in die meet ! ik weet bij god niet hoe laat ik mijn spetterende entree moet maken, en waar !quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Cairon het volgende:
ik heb al een dag planning in de groep gegooid, twee keer al, maar iedereen negeert me.
nee hoor schatje, alleen de meet stort al als een kaartenhuis ineenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:26 schreef Cairon het volgende:
ik heb al een dag planning in de groep gegooid, twee keer al, maar iedereen negeert me.
ik ook en nu ga ik zuipen en neuken, ben gefrustreerd... morgen vroeg op voor het vliegtuigquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik snak naar structuur in die meet ! ik weet bij god niet hoe laat ik mijn spetterende entree moet maken, en waar !![]()
ben je er morgen bij dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet en nu ga ik zuipen en neuken, ben gefrustreerd... morgen vroeg op voor het vliegtuig
als mijn ouders het toelaten ja ( en ja ik ben volwassen maar je kent ze niet). Jammer dat Sam er niet isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je er morgen bij dan?
ang3l, stroekie, wonderer, mitchel, cairon, zakje en cairon komen iig sávonds
lief blijven hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:37 schreef Cairon het volgende:
Hoe moeilijk is het om een dag planning te maken voor een groep homo's?
Elke meet draait om hetzelfde, een losse structuur. Je ontmoet elkaar, dan duurt het 45 minuten tot je als groep compleet bent en de stad in bent getrokken, dan kun je een leuk tentje uitzoeken voor een drankje.
Na een drankje of twee ga je de stad in, als grote groep, of als kleine groepjes. Dus mensen kunnen zoeken waar ze naar op zoek zijn.
Daarna is het etenstijd, je spreekt al groep op een centraal punt af, en dan komen de extra mensen die later zouden komen, je bespreekt het eten, wat ook al een uur duurt ofzo (iedereen haar het, maar stiekem is het wel leuk).
Eten en dan chillen en dan uitgaan.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Hoe specifieker je een meet inricht hoe minder aantrekkelijk het word. Een film... lukt nooit, mensen hebben de film al gezien of zijn van plan 'em te zien met iemand anders, of hebben geen trek in de film vanwege het genre.
Musea is hetzelfde laken en pak. Het spreekt een bepaald soort volk aan. Leuk als de hele groep into musea is, maar dat is maar zelden, en dan nog, een natuurmuseum is geen kunstgallerij.
keep it light keep it simple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |