en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde UWV waar 1500 banen op de tocht staan door de fusie met 't CWI?
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
nee dat heeft je werkgever voor je gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Heb geen blauwe envelop gezien...
Doet ie toch nog iéts.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:44 schreef Stroekie het volgende:
nee dat heeft je werkgever voor je gedaan![]()
ik ga je vanaf hier alvast een heel fijn en tof weekend toe wensenquote:
en volgend jaar moet die hele operatie nog een keer uitgevoerd worden voor de gegevens van 2007 want die zijn ook al verminktquote:
goeie reden Samjustme, goeie reden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is leuk irlen nu kom ik zeker weten niet naar de meeting
.
belasting wat is datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en is dat ook hetzelfde UWV dat de gegevens van de belastingdienst verminkt heeft van 2006 ?
waardoor heel nederland afgelopen maand massaal heraangifte heeft moeten doen.
Sterktequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:41 schreef MisterO het volgende:
Zo, het is bijna 18:00 en ik ben zenuwachtig![]()
Komt ie niet? he tochquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
Niet gelukt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:06 schreef MisterO het volgende:
Kutpann
Hij's pas net 9 min open toch?quote:
Ik zat vanaf fucking 17:57 te F5'en en dan lukt het nog niet. Ik ben echt woest, tis niet eerlijkquote:
Hmm, dat wil dus waarschijnlijk zeggen dat ik een slaapplaats kan gaan zoekenquote:
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...quote:
Dumbassen ze moeten het gewoon in een keer verkopen en niet in 3 stappenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, ik greep vorige keer ook binnen 3 minuten mis...
Het is zowelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goeie reden Samjustme, goeie reden.
FAALHAAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |