Gezellig ik begin van de avond ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Oeh, dan ga ik die kerel toch maar even doen. Nu nog een groep zien te vinden.
Hier staat alle loot die hij dropt, inclusief leuke flying mounts, die je eenmalig kunt gebruiken:quote:Ring of Ghoulish Delight
Binds when picked up
Unique
Finger
+31 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases attack power by 60.
41/41/41 specquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Necrodeath het volgende:
Btw, ga niet met een greedy druid die Headless Horseman killen
Eerst need hij de healing ring, volgende run de caster dps ring, en daarna de melee/ranged dps ring...
Tuurlijk wint hij ze ook allemaal....
Morgen nog maar eens proberen die melee/ranged dps ring te halen.
Nou inderdaad, we wisten eerst niet precies waar het was maar er stond een leger Horde voor de graveyard dus daar moest het wel zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:09 schreef kovenant het volgende:
ik heb hem vanochtend ook al 5x gedaan , niemand wist er nog vanaf![]()
toen ik klaar was stond er bij SM GY een rij van hier tot tokio .
heb de broom en de dps ring gekregen , trouwens wel heel erg leuk gedaan , om een half uitgestorven instance weer tot leven te brengen met zon event , echt leuk gedaan![]()
ik wil nu alleen nog de plate head , maar doe ik morgen ochtend wel
Ja het was bij mij ook vreselijk, ik moest 3 keer doodgaan en een stukje verder ressen om er uberhaupt in te kunnen komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Stommie het volgende:
ben ik lekker mn alt aant lvlen, ff SM libary doen, zitten al die fokking 70's daar te knokken met elkaar voor GY....
ja, dan is het natuurlijk altijd leuk om ff zoeen 34 pala te ganken tussendoor natuurlijk![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand een screenie van een mass pvp slaughter voor SM?
Cancel that. Werkt best goed in een raid groepje met vrienden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Bah, nog te laag level voor de SM GY.Nouja, binnenkort ff boosten.
Dat doe je snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:53 schreef Mauro het volgende:
had ik al gezegd dat ik ben gererolled?
nee?
nou, bij deze dan. lvl 70 resto dreanei shaman ftw ^^
druid met alle drie de ringen , alle brooms, de non combat pet en de plate helm hierzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Necrodeath het volgende:
De flying mounts die daar droppen zijn niet voor eenmalig gebruik, je kunt ze gewoon vaker gebruikenze hebben wel een 14 day duration.
Btw, ga niet met een greedy druid die Headless Horseman killen
Eerst need hij de healing ring, volgende run de caster dps ring, en daarna de melee/ranged dps ring...
Tuurlijk wint hij ze ook allemaal....
Morgen nog maar eens proberen die melee/ranged dps ring te halen.
Waar staat je hearthstone?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Weet iemand waar ik heen moet... Zit nu in Exodar door een teleport in Ironforge maar ik kom niet meer terug
Heb dat hele fokking gebouw en buiten al afgezocht.... Ik kan nog niet vliegen terug, moet een teleport hebben
hehe, verzamel een aantal mensen die aoe damage doen en nuke ze plat . hebben wij toch zeker een half uur lang lol mee gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja het was bij mij ook vreselijk, ik moest 3 keer doodgaan en een stukje verder ressen om er uberhaupt in te kunnen komen.
Wij zijn na lurker eerst naar hydross gegaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:12 schreef Stranger het volgende:
Is het slimmer om in SSC na de lurker eerst voor Morogrim Tidewalker te gaan, of toch eerst voor Hydros. We hebben tanks met volledige frost en nature resist in onze guild..
Onze GM en het merendeel van de guild wil voor tidewalker gaan, en die hebben we nu een paar keer geprobeerd, maar ik vraag me af of Hydros misschien niet beter is als volgend doel.
Mijn dankquote:
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet iemand of, als je raid op de Headless Horseman, de loot ook nog changed of dat-ie dan bepaalde items niet meer dropt? Gister een aantal keer geraid en The Horseman's Signet Ring dropte altijd. Er zal wel een verschil in de brooms.
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef webbyplus het volgende:
Zijn die epic drops van de horseman tijdelijk? Deze wil ik bijvoorbeeld wel houden; http://thottbot.com/i34075
Overigens, is het een moeilijke boss?
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily was. Maar die ring lijkt altijd in 5man te droppen en altijd een broom
.
Haha 30 runs en meer 1 keer wat gewonnen, echt geen geluk gehad gisterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.Aangezien ik nog een lowbie ben gister gewoon met een groepje level 70s meegegaan. Toch proberen die coole pet of die coole hat te pakken te krijgen...
Je kan 'm als het goed is elke 2 uur summonen. Dus met een groepje zou je zo door moeten kunnen gaan lijkt me. Alleen de instance limit kan misschien een probleem worden... Maar volgens mij kan je dus 50 tries per dag halen met een groepje van 5 man.
Ik heb iig al een epic bezem die ik niet kan gebruiken. w00t...
Zou ook behoorlijk kut zijn als je je huidige ring disenchant, en een week later er achter komt dat de andere ring tijdelijk was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:45 schreef webbyplus het volgende:
Zijn er overigens ook epic flying brooms??
Je kan hem tijdens de hele periode van Hallow's End gebruikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.
Nee nogniet maar ziet er ontzettned tof uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef YPrue het volgende:
Heeft iemand hier de squashling al? Is het een beetje normale droprate?
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussen.
Nee dats tukje klopt idd nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef TripleM het volgende:
Ahhh ik vroeg me al af hoe ik daar nou bij kwam, dat die dingen maar 1 keer bruikbaar zouden zijn. Maar wat ik nu hier lees over het verschil tussen land brooms en flying brooms? Wat is het nou, zijn er nu uberhaupt brooms die je maar 1 keer kunt gebruiken, of niet?
Speelt dat uberhaupt nog wel lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
na de moglijkheid om te spelen met een wii, nu ook met een xbox controller.
is wel een erg promo filmpje: click
Knap als je het langer dan 2 weken uit weet te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef stme het volgende:
Net gestopt met wow, vraag me af hoelang ik mn chars kan missen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.warcraftpets.c(...)s.and.toads/mojo.asp
w00t!![]()
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]W00t een blauw! Heb de gele en blauw/oranje al, nu die nog
!
De squashling had ik vandaag gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.Ochja, eerst die Sinister Squashling...
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.
Als je de item hebt staat er duration: 14 days. En bij de beschrijving one ride, maar het is dus 14 dagen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
het klopt dat er nog op de items staat dat je ze 1x kan gebruiken, maar dat is dus niet zo, Blizzard heeft dat alleen (nog) niet veranderd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
PTR hebben ze het vandaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:36 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kom je daar aan dan? Instance is nog niet open?
Dat was nog toen de FP af en toe vast lockde en je niet van de mount af kon maar hem wel kon besturen (al was het wel buggy)quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
een paar erg ouden foto's, ergens op GOT tegen gekomen.:een rar wees niet bang
Ergens in 2005, dus.
Zullen ze toen al gedacht hebben we gaan flying mounst maken?
bron
waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef Mauro het volgende:
Je zult toch echt het spel moeten kopen of online de serial.
Maar zomaar een abonnement afsluiten kan niet helaas.
En met het spel bedoel ik dan WoW en WoW, The Burning Crusade.
Op de sitequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..
Netjes gedaanquote:
Hmm we want proof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:00 schreef tonks het volgende:
Vandaag had iemand zo'n reaver naar shattrath gekite
Heb wel screenshotsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Netjes gedaan!
[..]
Hmm we want proof!
Haha netjesquote:
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healdequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healde
Is dat trouwens wel mogelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha netjes!
[..]
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?![]()
Als hij door de dark portal heen moest niet denk ik zoquote:
Die helm + horns =quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef CittaR het volgende:
[ afbeelding ]
denk ik zet hier een keer een plaatje neer....
mijn char: Milk (Hellfire)
Hun HP ging niet naar hem, bij iedere kill healde hij zichzelf voor 70.000. Zeker bij grote steden was het daarom bijna onmogelijk om hem neer te krijgen, want dat moest in drie minuten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.
Erhm nee toen wist je ook al dat die gear niks meer waard zou zijn aangezien blizzard van het begin heeft gezegt dat ze uitbreidingen zouden gaan uitgevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
Dat idd en veel van de oude rotten spelen niet meer of zijn getransferd waardoor de nieuwe lading jezelf niks zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
Haha, zitten die gasten op jouw server? kheb die threads wel gelezen, ik vermoed trollagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
Yep, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
jij weet het goed te verwoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
Ik moet er wel ff eerlijk bij zeggen dat het makkelijker was om vroeger een 15 man UBRS te doen dan een Kara run (bijde PUG's). Nu zijn die niet te vergelijker maar het ging ff om de aantallenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jij weet het goed te verwoorden![]()
+1.
het licht denk ik dat de stap om wow te spelen veel lager licht tegenwoordig, meer dungeons met 10 man in plaats van 40, ik zeg niet dat het beter is heb nimmer aan een van die 2 soorten dungeons meegedaan. Maar ik verwacht dat, er meer mensen spelen die verwachten dat alles vanzelf gaat, en dat gaat het dus niet.
Ik bedoel dus al die ik-ik-ik snotneuzen, maar ook de oost-europeanen.
maar tot dat ik level 80 ben zit ik aan wow vast.
Dit is juist het probleem. Mensen zijn zo geobsedeerd door het verslaan van 1 baas die elke mongool aan kan als je het 2 miljoen keer probeert (hij doet immers altijd dezelfde dingen op dezelfde %-en). Iedereen weet wat er gaat gebeuren. Waarom spelen ze? Om paarse pixels te farmen, daar hun leven aan te wijden. Zelfs al kom je ze interrupten bij de summonstone. Dan is het ineens 15 vs 3 omdat ze allemaal naar buiten komen gerend van hun raid. Zelfs al is het 3vs3 voor de ingang voor de instance verkiezen ze "snel-de-instance-inrennen" boven de PVP. Wat is dat nou voor kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
En ja, ik verkies een menselijke tegenstander die dynamisch is en waarvan ik niet weet wat hij gaat doen boven een baas waarvan tactics op internet staan wat elke mongool kan na 200 keer proberenquote:
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
Jij gaat er van uit dat iedereen het leuk vindt gedood te worden terwijl je te wachten staat om een dungeon of raid te gaan doen?
Als je het zo leuk vindt om andere mensen te doden ga dan een FPS spelen. Of ga BG's doen.
"Paarse pixels"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
Ze willen gewoon even van die irritante kerel af die hun steeds zit te storen.quote:En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
En dat is de slimste opmerking van de dag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
Eerste keer Kara met guild, meteen 3 epics.
http://www.wowhead.com/?item=28454
http://www.wowhead.com/?item=28519 en
http://www.wowhead.com/?item=28581.
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is het voordeel, om als hunter mee te gaan, de shaman heeft het niet nodig en je hebt geen andere clothies die het voor je neus weg wilen jatten.
owja :gratz
Ik vind juist het samenwerken leuk, ik heb enorm veel lol gehad in de raid vanavond. En dan krijg je ook nog eens betere items, kan het beter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef TripleM het volgende:
Wat een gezeik over PvP, ik vind het prima en heerlijk om te PvPen (ook al verlies ik al-tijd) maar ik haal meer plezier uit PvE. Niet om paarse pixels te halen, maar om alle content te hebben gespeeld.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 03:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niks leuker dan mensen flink te ganken zodat ze de instance niet inkunnen, kunnen ze echt kwaad om worden
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vindenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:55 schreef Fir3fly het volgende:
Nou het mag ook wel, in heroics kunnen shamans alle mail drops wel hebben. Allemaal dingen met bonusspelldamage en healing etc.
QFT!!! Als ik ergens schijtziek van word dan zijn het mensen die op een PvP server gaan spelen en vervolgens alleen maar instances in duiken. Ga dan met je dronken kut kop op een PvE server spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:52 schreef tonks het volgende:
Moet je niet op een pvp server gaan spelen
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:01 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Met mijn boomkin heroics doen heeft geen enkele zin, er is echt geen leuke (leather) loot. Sowieso is caster leather echt heer erg lastig te vinden![]()
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ik vraag me af waar al die mensen gebleven zijn. Of zij hun leven nou in het spel steken vanwege een paar paarse pixels dat moeten ze zelf weten, alleen is nou echt iedereen zo geworden? Of is gewoon het gedeelte wat ik in het spel zoek gestopt met spelen?
En wat je dan wel ziet (erg hypocriet en kinderachtig) is dat ze ineens wel "zin" hebben in PVP als ze in grote getallen in de meerderheid zijn, wat is dat dan? Stelletje kinderen.
Dat bedoel je gewoonquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gelukkig is iemand aanvallen die staat te wachten niet kinderachtigen dan gaan huilen dat ze met zijn alle 'wraak' komen nemen is ook helemaal niet kinderachtig
World PvP
Nee bedoelde wat ik zeiquote:
Dat dus...niks mis met wat clothquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Dan trek je toch cloth aan? Wat boeit jou 't..
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:11 schreef DjNivek het volgende:
In het kader van World PvP, gisteren:
http://nw.lmd-pocus.eu/viewtopic.php?t=2498
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Komt ie dan he :
Reroll PvE noob.
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''quote:
Heb ook helemaal niks tegen World PVP.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In het kader van ''omg pvp happened on a pvp server''
Precies, en daarom smeer ik hem meestal snel als ik alleen ben want dat overleef ik nooitquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Heb ook helemaal niks tegen World PVP.![]()
Alleen is huilen dat je alleen nog maar kunt pvp-en bij een summon stone om daarna te gaan huilen dat er 30 man naar buiten komt wel heel dom. Wat denk je dan? Dat ze wel even blijven wachten totdat hun priest eindelijk tijd heeft om naar binnen te rennen? Nee tuurlijk niet.......DAT is OOK World PVP![]()
Was jij dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:20 schreef tonks het volgende:
Ik had gister een 4/5 tier6 warrior met thunderfury en dat schild van illidan gemindcontrolled en op wat menjes laten hakken en toen doodgemaakt. Pvp servers
Doet me er aan denken dat ik Pulse (de Alliance warrior die rank 14 is geworden) MCe en op een cloth gnome liet in beukenquote:
Das juist leuk! Als ik dps spec ga ik daar ook altijd even langs, paar level 58-60's killen en de guards die niks kunnen doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Kijk, dat soort acties kan ik nog wel waarderen. Maar er zit op mijn server een Tauren druid constant van alles te doden in Honor Hold. Elke keer dat ik daar ben zie ik z'n corpse wel liggen of probeert hij me dood te maken. En dat al een paar week lang. Dan heb je dus echt geen leven.
haha respect dat hij het zo lang volhoudtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
Kijk, dat soort acties kan ik nog wel waarderen. Maar er zit op mijn server een Tauren druid constant van alles te doden in Honor Hold. Elke keer dat ik daar ben zie ik z'n corpse wel liggen of probeert hij me dood te maken. En dat al een paar week lang. Dan heb je dus echt geen leven.
40/50g want je kan er die 12 stamina gem van maken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:50 schreef vogelkooi het volgende:
Heb star of elune gemined, en ik vroeg me af.
Moet ik een onbekende JC zoeken en hem laten cutten, of gewoon zo op ah zetten?
en voor welke prijs gaat ie bij jullie over de toonbank? Want hier staan alleen van die stormy dingen enzo.
Solid star of elunequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:00 schreef tonks het volgende:
[..]
40/50g want je kan er die 12 stamina gem van maken.
Solid Empyrean Sapphire, prot-warrior's even better friendquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:59 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Solid star of eluneprot-Warrior's best friend.
and more expensivequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:04 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Solid Empyrean Sapphire, prot-warrior's even better friend
PVE realm -->quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:47 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het ook ontzettend irritant als iemand me aanvalt als ik niet in de mood ben. En als ik een instance ga doen heb ik al helemaal geen zin in van die malloten die altijd en overal willen pvpen
Ik speel ook op PvE, maar genoeg chars naar 70 geleveld op PvP om te weten waar ik het over hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef Beckham het volgende:
[..]
PVE realm -->
als je op een pvp realm zit dan moet je er imo niet over zeiken![]()
niet dat het nou leuk is als je in tank gear staat te summonen en een group in full gladiator gear komt even langs maar dat hoort er nu eenmaal bij
maar sinds xrealms bg's is de haat weg en de pvp minder omdat bv die ene irritante lock van die ene irritante guild die je altijd afmaakt in een bg niet op jouw realm zit.
Ach ja , ik vermaakt me zo nu en dan nog prima rond halaa, ook bijna altijd wel wat te regelen via de realm forums voor een zaterdag ofzo , alliance willen evengoed tokens
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:55 schreef viezerdt het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured moest dit even delen met jullie toen ik tegen kwam op GT ^^. speel zelf al 3 weken geen wow meer, anyway... cheers !
die snappen niet het plezier.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:55 schreef viezerdt het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured moest dit even delen met jullie toen ik tegen kwam op GT ^^. speel zelf al 3 weken geen wow meer, anyway... cheers !
Pvp of pve?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga waarschijnlijk respeccen naar survival/marksman voor raiden, weet iemand een goede build daarvoor? Ik kwam zelf tot dit: http://www.wowhead.com/?talent=cZVg0RcZIohMxcMhVuAo
Eenschquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:35 schreef Black-Hole het volgende:
Heerlijk dat AV weekend
Giev puprlez
wij zijn daar met onze guild echt een paar weken op blijven steken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, die Shade of Aran is irritant. Doet ie op 5% nog zo'n flame dinges waar je niet mag bewegen en meteen een blizzard er achteraan
.
Je het is op zich best leuk. Maar dit was wel erg frustrerendquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij zijn daar met onze guild echt een paar weken op blijven steken.Maar vind het wel een van de leuke bossevents van kara.
Wij hadden er 2quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:48 schreef Evertjan het volgende:
warlock is wel lekker tijdens dat gevecht voor die water elementals. Maar wij doen hem nu zelfs als zonder lock erbijTekort aan warlocks
![]()
Ik heb de MM raidspec,quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga waarschijnlijk respeccen naar survival/marksman voor raiden, weet iemand een goede build daarvoor? Ik kwam zelf tot dit: http://www.wowhead.com/?talent=cZVg0RcZIohMxcMhVuAo
Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik heb de MM raidspec,
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Eonar&n=Aurialia
kijk, maar ik doe er aardig wat dps mee, buff wat mensjes erbij op, wat extra dmg op bepaalde mobs.. al met al ben ik erg tevreden erover![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom die punten in barrage en improved barrage? Multishot en volley gebruik ik namelijk nooit in een raid...
Zo heb ik het: http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Frostmane&n=Scorchess
kill comand er tussen doorquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
gz!quote:
Daar hebben we mana pots + feign en drinken voor aye.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gebruik zelf liever steady+autoshot met soms een arcane shot als ik moet verplaatsen, volgens mij is dat veel mana-vriendelijker. Maar ik kan er naast zitten.
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:42 schreef glremme het volgende:
[..]
En mensen zonder Go for the throat![]()
.
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen goede ability voor raids, dan kies ik liever voor rapid killing en improved arcane shot.
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:03 schreef glremme het volgende:
[..]
Dus jij kiest liever een vermindering van 0.4 sec over een 25 focus per 3 seconde waarmee je kan goren (aannemend dat je een ravager hebt) en dus een increase van 50 dps heeft?![]()
Geen claw?quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik heb een kat, en die heeft als ability prowl.
Volhouderquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:28 schreef Baret-V2 het volgende:
druid op 48 nu, begint me een beetje te vervelen. Het gaat echt sloom met levelen en daar kan ik niet tegen.
Gratz!quote:
Dude...quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nope, ik spendeerde die punten liever aan wat extra armor.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
Dan ben je niet erg creatiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dude...
(dat is serieus alles wat ik hierop kan verzinnen)
quote:
Ik bedoel natuurlijk meer armor voor mijn pet. Het gaat erom dat ik die punten die aan Claw kan besteden bij beast training heb gespendeerd aan meer armor voor de pet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:49 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik vind jou erg creatief.. een hunter... wat meer armor... proest...![]()
Klopt, maar ik moet die twee punten toch ergens kwijt om verder te komenquote:en traps improved? met een goede heroic ( ja zelfs pug) beetje interactie wanneer de MT pulled.. kan je je traps mooi timen ^^
Hmm ja ik moet dat natuurlijk ook nog een beetje leren, maar bij Aran doe ik hem in ieder geval wegquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:37 schreef _evenstar_ het volgende:
ah zo lol dan las ik het iets verkeerd sorry
En wil je een raid pet dan ga je beter voor de ravager of de scrorpion van shadowmoonvalley.
Die hebben natural armor veel en de scorpio doen posion stacken![]()
Als jij goede pet control hebt dan heetf je pet weinig armor nodig feitelijk simpelweg weten wanneer terug te trekken , wanneer niet. mijn pet control was in het begin dat ik KZ deed echt prut, nu kan ik feitelijk heel Kz doen met hooguit een enkelepetwipe op prince =)
52 dagen /played en dan Illidan down?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:49 schreef epimethea het volgende:
gekke chinezen... 52dagen en ze hebben tbc uitgespeeld
kk wel met alles generfd, 2t drops , 1 extra drop, geen attunements en kant en klare tactieken
maar damn 52 dagen
neequote:Op maandag 29 oktober 2007 18:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
52 dagen /played en dan Illidan down?
Dat valt nog mee hoor. Wij hadden een 4% wipe omdat 3 traps achter elkaar buggdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:30 schreef epimethea het volgende:
grrrrr gloeidoos
wij zijn gister na een bugged trap (half in de muur) gekapt anders was die ook neer geweest
vanavond is het aan, ik ga pots en buffs gebruiken alsof ik achter hollandsch spoor in den haag zit
5 leper gnome wands en 1 ogre suit voor me zelf als we em downen voor de killshot
maar man wat was ik pissed dat we wipte omdat we die trap niet konden gebruiken
ow en gratz natuurlijk!!!!!!!![]()
Tis dezelfde guild als waar ie eerst met z'n mage in zat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef tonks het volgende:
Met je shaman?
Meer dan 2x t4 met je shaman? Zijn betere kara itemsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:30 schreef Mauro het volgende:
idd, op de shaman.
alleen moet ik nog steeds wat stukjes t4 verzamelen. heb er pas 2 namelijk. maar gisteren de eerste mage in het guild met 2 t5 dingetjes
laat de imba dps maar komen!
En niet vergeten om na een wipe je gewone wapen weer te equipenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Zosk het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=30312
kun je looten tijdens het gevecht op Kael'Thas als hij zijn wapens spawned in phase 2. Deze wapens hebben allemaal een bepaalde ability waarvan je gebruik moet maken tijdens phase 3 en 4. 5 weet ik al niet meer. maar zodra kael'thas despawned of jij uit Tempest Keep bent ben je je legendary wapens kwijt.
Eindelijk een blauwe whelp!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ga binnenkort op jacht!![]()
http://www.warcraftpets.c(...)/azure_whelpling.asp
http://www.warcraftpets.c(...)s/tiny_spore_bat.asp
die zijn er al lang manquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er al meer mensen gesignaleerd met die beide legendary dingen van Illidan? Ik dacht dat nog niemand die off-hand had?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:27 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
for the horde!!!.
is bij jullie fok ook zo sloom als stront?
Ja zijn er al zat van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er al meer mensen gesignaleerd met die beide legendary dingen van Illidan? Ik dacht dat nog niemand die off-hand had?
Op m'n oude server heeft een rogue ze al een tijdje...denk dat hij behoorlijk veel gespammed wordtquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie nochtans ook de melding ''stormwind is under attack'' dus volgens jouw logica zijn de hordes ook pussy's..quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Beckham het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom moeten die alliance pussy's nou altijd midden in de nacht een raid op een horde town doen
losers , bang dat ze wat tegenstand krijgen ander (beter gezegt compleet afgemaakt worden)
4:50 AM![]()
Alleen maar handig nacht's, overdag met de zon is de lucht niet te harden daar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Beckham het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom moeten die alliance pussy's nou altijd midden in de nacht een raid op een horde town doen
losers , bang dat ze wat tegenstand krijgen ander (beter gezegt compleet afgemaakt worden)
4:50 AM![]()
En daarnaast, anders trekken de servers het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:42 schreef vogelkooi het volgende:
Alleen maar handig nacht's, overdag met de zon is de lucht niet te harden daar.
yep , ontken ik dat ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 06:10 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik zie nochtans ook de melding ''stormwind is under attack'' dus volgens jouw logica zijn de hordes ook pussy's..
WoW Instant Messaging oftewel WIMquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef Evertjan het volgende:
heeft er iemand een goede chatmod waarmee je ook gesprekken mee kan opslaan?
Hahahahaquote:
Khadgar, alliance side. Daar heb je Orions Horde en Templars of Hollandquote:Op zondag 4 november 2007 18:25 schreef Game_Error het volgende:
Weet iemand nog een goede server met een redelijk grote nederlandse guild? ik wil wel eens helemaal opnieuw beginnen. en wat nieuwe mensen leren kennen
Gz!quote:Op maandag 5 november 2007 07:57 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren voor het eerst Nightbane neer
De realm forums op de blizzard forums?quote:Op maandag 5 november 2007 14:18 schreef Slappy het volgende:
Mensen ik heb gehoord dat op sommige forums er raids worden aangekondig.
Bijvoorbeeld grote groep die Orgrimmar aanvalt
Wie weet waar je die aankondingen kan vinden
Die roysilencer ken ik ergens van, ooit mee in de guild gezeten maar weet er haast niks meer van.quote:Op maandag 5 november 2007 15:39 schreef Stranger het volgende:
Afgelopen week Hydross neer, eerste keer dat we hem probeerden, want we hadden begrepen dat het een best lastig gevecht was, maar dat viel eigenlijk wel mee. Na wat agro-foutjes de eerste paar pogingen, en wat taktiekwijzigingen de paar keer daarna, lukte het ons vrij snel na de tweede keer trash clearen.
Helaas mijn mooie pally-head niet gevallen, maar ja, komt nog wel een keer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |