waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef Mauro het volgende:
Je zult toch echt het spel moeten kopen of online de serial.
Maar zomaar een abonnement afsluiten kan niet helaas.
En met het spel bedoel ik dan WoW en WoW, The Burning Crusade.
Op de sitequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..
Netjes gedaanquote:
Hmm we want proof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:00 schreef tonks het volgende:
Vandaag had iemand zo'n reaver naar shattrath gekite
Heb wel screenshotsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Netjes gedaan!
[..]
Hmm we want proof!
Haha netjesquote:
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healdequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healde
Is dat trouwens wel mogelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha netjes!
[..]
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?![]()
Als hij door de dark portal heen moest niet denk ik zoquote:
Die helm + horns =quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef CittaR het volgende:
[ afbeelding ]
denk ik zet hier een keer een plaatje neer....
mijn char: Milk (Hellfire)
Hun HP ging niet naar hem, bij iedere kill healde hij zichzelf voor 70.000. Zeker bij grote steden was het daarom bijna onmogelijk om hem neer te krijgen, want dat moest in drie minuten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.
Erhm nee toen wist je ook al dat die gear niks meer waard zou zijn aangezien blizzard van het begin heeft gezegt dat ze uitbreidingen zouden gaan uitgevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:01 schreef EggsTC het volgende:
De PVP is flink dood op de servers waar ik zit. Het enige wat dit spel nog biedt is je leven opofferen voor paarse pixels om vervolgens te horen te krijgen dat over een half jaar lvl80cap uitkomt en de gear die je nu haalt toch niets meer waard is. Waar is de fun gebleven ffs. Waar zijn de blackrockmountain raids gebleven. Waarom staan er geen 4 raids meer voor de onyxia cave waar de snaar zo strak gespannen is dat een /spit op de andere faction al uitbreekt in een wereldoorlog.
Waar is de tijd dat je op de westernplague lands en in tyrs hand de ergste PVP had![]()
Als je nu iemand aanvalt dan ressed hij, rent door om zn instance te halen om niet te laat te zijn voor zn group. Hij vecht niet eens meer terug al frostbolt en sheep je hem van zn mount af, wtf, wat is er met dit spel gebeurd![]()
![]()
!!!
Dat idd en veel van de oude rotten spelen niet meer of zijn getransferd waardoor de nieuwe lading jezelf niks zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
pvp is zo niet dood je moet gewoon weten waar je moet zoeken.
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
Haha, zitten die gasten op jouw server? kheb die threads wel gelezen, ik vermoed trollagequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
wil je world pvp terwijl er geen raids gestart/gesummond worden dan ga je naar ogri'la , skettis daar lopen dr ook genoeg rond die daily q's doen en wil je echt oorlog dan maak ik een topic op mijn server forums met de titel
ATHENE IS NOT THE GREATEST PALADIN IN THE WORLD, dan heb je gelijk 10 movielol dudes (2500+ rating team guild) die met een trial ud ff /who epi doen en dan naar die zone komen
Yep, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
server unity en haat naar allies op je eigen server is alleen verdwenen door de xbg reals, ik mis wsg met en tegen mensen van me eigen server, snap niet dat blizz niet gewoon die optie dr bij geeft. ik mis sinds de honer systeem switch echt het , wow das die dude gevoel of crap die gaak niet aanvallen gevoel, puur omdat ik de helft gewoon niet meer echt ken
jij weet het goed te verwoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
ik kan nu inloggen (ben net thuis eerst eten) en ik kan nu al zeggen welke allie guilds er bij de landingsplek in cot staan en welke rogues bij de bt summon stone staan met healers en dps op vliegende mounts dr boven.
het is nu echter gewoon minder centraal daar er niet 1 ding waar iedereen naartoe moet zoals vroeger brm waar 2 raid instances zit. of de fun van aq20 raids verneuken als je naar aq40 gaat
het enige wat atm nog mist is een mhyte waar mensen in gaan geloven, want was tyrs hand echt zo veel beter om te grinden? neej dat was het niet, het was meer het feit dat iedereen het zei, want je kreeg veel meer gold/greens/blues/epics in de silithus tunnel
Ik moet er wel ff eerlijk bij zeggen dat het makkelijker was om vroeger een 15 man UBRS te doen dan een Kara run (bijde PUG's). Nu zijn die niet te vergelijker maar het ging ff om de aantallenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jij weet het goed te verwoorden![]()
+1.
het licht denk ik dat de stap om wow te spelen veel lager licht tegenwoordig, meer dungeons met 10 man in plaats van 40, ik zeg niet dat het beter is heb nimmer aan een van die 2 soorten dungeons meegedaan. Maar ik verwacht dat, er meer mensen spelen die verwachten dat alles vanzelf gaat, en dat gaat het dus niet.
Ik bedoel dus al die ik-ik-ik snotneuzen, maar ook de oost-europeanen.
maar tot dat ik level 80 ben zit ik aan wow vast.
Dit is juist het probleem. Mensen zijn zo geobsedeerd door het verslaan van 1 baas die elke mongool aan kan als je het 2 miljoen keer probeert (hij doet immers altijd dezelfde dingen op dezelfde %-en). Iedereen weet wat er gaat gebeuren. Waarom spelen ze? Om paarse pixels te farmen, daar hun leven aan te wijden. Zelfs al kom je ze interrupten bij de summonstone. Dan is het ineens 15 vs 3 omdat ze allemaal naar buiten komen gerend van hun raid. Zelfs al is het 3vs3 voor de ingang voor de instance verkiezen ze "snel-de-instance-inrennen" boven de PVP. Wat is dat nou voor kutmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:52 schreef epimethea het volgende:
[..]
En ja, ik verkies een menselijke tegenstander die dynamisch is en waarvan ik niet weet wat hij gaat doen boven een baas waarvan tactics op internet staan wat elke mongool kan na 200 keer proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |