Gezellig ik begin van de avond ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
Oeh, dan ga ik die kerel toch maar even doen. Nu nog een groep zien te vinden.
Hier staat alle loot die hij dropt, inclusief leuke flying mounts, die je eenmalig kunt gebruiken:quote:Ring of Ghoulish Delight
Binds when picked up
Unique
Finger
+31 Stamina
Requires Level 70
Equip: Increases attack power by 60.
41/41/41 specquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Necrodeath het volgende:
Btw, ga niet met een greedy druid die Headless Horseman killen
Eerst need hij de healing ring, volgende run de caster dps ring, en daarna de melee/ranged dps ring...
Tuurlijk wint hij ze ook allemaal....
Morgen nog maar eens proberen die melee/ranged dps ring te halen.
Nou inderdaad, we wisten eerst niet precies waar het was maar er stond een leger Horde voor de graveyard dus daar moest het wel zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:09 schreef kovenant het volgende:
ik heb hem vanochtend ook al 5x gedaan , niemand wist er nog vanaf![]()
toen ik klaar was stond er bij SM GY een rij van hier tot tokio .
heb de broom en de dps ring gekregen , trouwens wel heel erg leuk gedaan , om een half uitgestorven instance weer tot leven te brengen met zon event , echt leuk gedaan![]()
ik wil nu alleen nog de plate head , maar doe ik morgen ochtend wel
Ja het was bij mij ook vreselijk, ik moest 3 keer doodgaan en een stukje verder ressen om er uberhaupt in te kunnen komenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:56 schreef Stommie het volgende:
ben ik lekker mn alt aant lvlen, ff SM libary doen, zitten al die fokking 70's daar te knokken met elkaar voor GY....
ja, dan is het natuurlijk altijd leuk om ff zoeen 34 pala te ganken tussendoor natuurlijk![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand een screenie van een mass pvp slaughter voor SM?
Cancel that. Werkt best goed in een raid groepje met vrienden...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Bah, nog te laag level voor de SM GY.Nouja, binnenkort ff boosten.
Dat doe je snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:53 schreef Mauro het volgende:
had ik al gezegd dat ik ben gererolled?
nee?
nou, bij deze dan. lvl 70 resto dreanei shaman ftw ^^
druid met alle drie de ringen , alle brooms, de non combat pet en de plate helm hierzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:56 schreef Necrodeath het volgende:
De flying mounts die daar droppen zijn niet voor eenmalig gebruik, je kunt ze gewoon vaker gebruikenze hebben wel een 14 day duration.
Btw, ga niet met een greedy druid die Headless Horseman killen
Eerst need hij de healing ring, volgende run de caster dps ring, en daarna de melee/ranged dps ring...
Tuurlijk wint hij ze ook allemaal....
Morgen nog maar eens proberen die melee/ranged dps ring te halen.
Waar staat je hearthstone?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 02:30 schreef neggix het volgende:
Weet iemand waar ik heen moet... Zit nu in Exodar door een teleport in Ironforge maar ik kom niet meer terug
Heb dat hele fokking gebouw en buiten al afgezocht.... Ik kan nog niet vliegen terug, moet een teleport hebben
hehe, verzamel een aantal mensen die aoe damage doen en nuke ze plat . hebben wij toch zeker een half uur lang lol mee gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja het was bij mij ook vreselijk, ik moest 3 keer doodgaan en een stukje verder ressen om er uberhaupt in te kunnen komen.
Wij zijn na lurker eerst naar hydross gegaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:12 schreef Stranger het volgende:
Is het slimmer om in SSC na de lurker eerst voor Morogrim Tidewalker te gaan, of toch eerst voor Hydros. We hebben tanks met volledige frost en nature resist in onze guild..
Onze GM en het merendeel van de guild wil voor tidewalker gaan, en die hebben we nu een paar keer geprobeerd, maar ik vraag me af of Hydros misschien niet beter is als volgend doel.
Mijn dankquote:
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Weet iemand of, als je raid op de Headless Horseman, de loot ook nog changed of dat-ie dan bepaalde items niet meer dropt? Gister een aantal keer geraid en The Horseman's Signet Ring dropte altijd. Er zal wel een verschil in de brooms.
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:34 schreef webbyplus het volgende:
Zijn die epic drops van de horseman tijdelijk? Deze wil ik bijvoorbeeld wel houden; http://thottbot.com/i34075
Overigens, is het een moeilijke boss?
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je hem kon raiden. En ook niet dat het een daily was. Maar die ring lijkt altijd in 5man te droppen en altijd een broom
.
Haha 30 runs en meer 1 keer wat gewonnen, echt geen geluk gehad gisterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hij is raidable ja. En het is nog een daily ook idd.Aangezien ik nog een lowbie ben gister gewoon met een groepje level 70s meegegaan. Toch proberen die coole pet of die coole hat te pakken te krijgen...
Je kan 'm als het goed is elke 2 uur summonen. Dus met een groepje zou je zo door moeten kunnen gaan lijkt me. Alleen de instance limit kan misschien een probleem worden... Maar volgens mij kan je dus 50 tries per dag halen met een groepje van 5 man.
Ik heb iig al een epic bezem die ik niet kan gebruiken. w00t...
Zou ook behoorlijk kut zijn als je je huidige ring disenchant, en een week later er achter komt dat de andere ring tijdelijk was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Afaik zijn alleen de brooms tijdelijk en de andere eplix niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:45 schreef webbyplus het volgende:
Zijn er overigens ook epic flying brooms??
Je kan hem tijdens de hele periode van Hallow's End gebruikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:37 schreef webbyplus het volgende:
Kun je maar 1 keer op die broom? of kun je hem de gehele periode gebruiken van halloween?
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Je hebt 2 typen brooms. Land brooms en flying brooms. De flying brooms kan je 14 dagen gebruiken als het goed is. De land brooms kan je maar 1x gebruiken. Beide heb je in normale vorm als epic vorm.
Nee nogniet maar ziet er ontzettned tof uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef YPrue het volgende:
Heeft iemand hier de squashling al? Is het een beetje normale droprate?
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb me land broom al 30 leer gebruikt onder tussen.
Nee dats tukje klopt idd nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Hmm, dus http://www.mmo-champion.c(...)ber/headlessloot.jpg klopt niet? Daar staat nl. 'Good for only one ride'.
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:53 schreef TripleM het volgende:
Ahhh ik vroeg me al af hoe ik daar nou bij kwam, dat die dingen maar 1 keer bruikbaar zouden zijn. Maar wat ik nu hier lees over het verschil tussen land brooms en flying brooms? Wat is het nou, zijn er nu uberhaupt brooms die je maar 1 keer kunt gebruiken, of niet?
Speelt dat uberhaupt nog wel lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:11 schreef vogelkooi het volgende:
na de moglijkheid om te spelen met een wii, nu ook met een xbox controller.
is wel een erg promo filmpje: click
Knap als je het langer dan 2 weken uit weet te houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:58 schreef stme het volgende:
Net gestopt met wow, vraag me af hoelang ik mn chars kan missen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
http://www.warcraftpets.c(...)s.and.toads/mojo.asp
w00t!![]()
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]W00t een blauw! Heb de gele en blauw/oranje al, nu die nog
!
De squashling had ik vandaag gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:22 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneen maar ik moet de quest voor Jubling nog doen en een keer die lifelike mechanical toad schematic zien te farmen.Ochja, eerst die Sinister Squashling...
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee je kan ze allemaal 14 dagen gebruiken, op de PTR was het wel zo dat jue ze maar 1x kon gebruiken maar dat is dus met de officiële patch veranderd.
Als je de item hebt staat er duration: 14 days. En bij de beschrijving one ride, maar het is dus 14 dagen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
het klopt dat er nog op de items staat dat je ze 1x kan gebruiken, maar dat is dus niet zo, Blizzard heeft dat alleen (nog) niet veranderd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:25 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik zag net toch nog echt iemand een broom linken die "only good for one ride" was. Dus wat is het nou?
PTR hebben ze het vandaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:36 schreef Mister_T het volgende:
Hoe kom je daar aan dan? Instance is nog niet open?
Dat was nog toen de FP af en toe vast lockde en je niet van de mount af kon maar hem wel kon besturen (al was het wel buggy)quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:51 schreef vogelkooi het volgende:
een paar erg ouden foto's, ergens op GOT tegen gekomen.:een rar wees niet bang
Ergens in 2005, dus.
Zullen ze toen al gedacht hebben we gaan flying mounst maken?
bron
waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:03 schreef Mauro het volgende:
Je zult toch echt het spel moeten kopen of online de serial.
Maar zomaar een abonnement afsluiten kan niet helaas.
En met het spel bedoel ik dan WoW en WoW, The Burning Crusade.
Op de sitequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:44 schreef avotar het volgende:
[..]
waar koop ik die serial online.. dat heb ik ng niet kunen vinden..
Netjes gedaanquote:
Hmm we want proof!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:00 schreef tonks het volgende:
Vandaag had iemand zo'n reaver naar shattrath gekite
Heb wel screenshotsquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Netjes gedaan!
[..]
Hmm we want proof!
Haha netjesquote:
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healdequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:38 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
whoa, net als toen ze kazzak naar sw kite.
al die lowbies die dood gingen, en all hun hp naar hem ging. ooit wel een filmpje gezien van een paladin die hem solo'de.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Alleen Kazzak ging niet dood omdat ie met de gemaakte kills zichzelf steeds healde
Is dat trouwens wel mogelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Haha netjes!
[..]
Van uit Outlands? Of toen hij op Azaroth was?![]()
Als hij door de dark portal heen moest niet denk ik zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |