Dat valt nog mee hoor. Wij hadden een 4% wipe omdat 3 traps achter elkaar buggdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:30 schreef epimethea het volgende:
grrrrr gloeidoos
wij zijn gister na een bugged trap (half in de muur) gekapt anders was die ook neer geweest
vanavond is het aan, ik ga pots en buffs gebruiken alsof ik achter hollandsch spoor in den haag zit
5 leper gnome wands en 1 ogre suit voor me zelf als we em downen voor de killshot
maar man wat was ik pissed dat we wipte omdat we die trap niet konden gebruiken
ow en gratz natuurlijk!!!!!!!![]()
Tis dezelfde guild als waar ie eerst met z'n mage in zat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:20 schreef tonks het volgende:
Met je shaman?
Meer dan 2x t4 met je shaman? Zijn betere kara itemsquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:30 schreef Mauro het volgende:
idd, op de shaman.
alleen moet ik nog steeds wat stukjes t4 verzamelen. heb er pas 2 namelijk. maar gisteren de eerste mage in het guild met 2 t5 dingetjes
laat de imba dps maar komen!
En niet vergeten om na een wipe je gewone wapen weer te equipenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:15 schreef Zosk het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=30312
kun je looten tijdens het gevecht op Kael'Thas als hij zijn wapens spawned in phase 2. Deze wapens hebben allemaal een bepaalde ability waarvan je gebruik moet maken tijdens phase 3 en 4. 5 weet ik al niet meer. maar zodra kael'thas despawned of jij uit Tempest Keep bent ben je je legendary wapens kwijt.
Eindelijk een blauwe whelp!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ga binnenkort op jacht!![]()
http://www.warcraftpets.c(...)/azure_whelpling.asp
http://www.warcraftpets.c(...)s/tiny_spore_bat.asp
die zijn er al lang manquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er al meer mensen gesignaleerd met die beide legendary dingen van Illidan? Ik dacht dat nog niemand die off-hand had?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:27 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
for the horde!!!.
is bij jullie fok ook zo sloom als stront?
Ja zijn er al zat van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn er al meer mensen gesignaleerd met die beide legendary dingen van Illidan? Ik dacht dat nog niemand die off-hand had?
Op m'n oude server heeft een rogue ze al een tijdje...denk dat hij behoorlijk veel gespammed wordtquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie nochtans ook de melding ''stormwind is under attack'' dus volgens jouw logica zijn de hordes ook pussy's..quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:53 schreef Beckham het volgende:
[..]
sorry hoor maar waarom moeten die alliance pussy's nou altijd midden in de nacht een raid op een horde town doen
losers , bang dat ze wat tegenstand krijgen ander (beter gezegt compleet afgemaakt worden)
4:50 AM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |