abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71292347
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ajax moet ook niet willen concurreren met Barca.

Voor de Nederlandse competitie is De Zeeuw een bovengemiddelde, zo niet topvoetballer. Ik denk dat AZ zonder hem ook kwalitatief veel minder en minder dynamisch voetbal zal spelen.
De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.

Je moet ook niet voor 6,2 miljoen euro een probleem oplossen bij een directe concurrent die bovendien veel beter scout dan jezelf.

Dan snij je jezelf 2 keer in de vinger
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71292420
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uitstekende speler, met veel oog voor de ruimte om hem heen. Soms nog net iets te onstuimig in de duels. Of hij de stap naar de top zou kunnen maken, het lijkt me wel. Een club als Manchester United zou wel wat voor hem zijn.
Je bent kennelijk van mening veranderd.
pi_71292459
Ach, vorig jaar was alles nog hosanna over De Zeeuw. Nu is het opeens slechts een nuttige speler met een kutmentaliteit. Ik ben er in ieder geval wel blij mee. Ook fysiek staat hij zijn mannetje wel.
pi_71292469
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.

Je moet ook niet voor 6,2 miljoen euro een probleem oplossen bij een directe concurrent die bovendien veel beter scout dan jezelf.

Dan snij je jezelf 2 keer in de vinger
Over die mentaliteit ben ik het helemaal met je eens. Dat is een beetje triest. Die lengte zie ik niet echt als een probleem. Goed, wat extra lengte zou welkom zijn, maar is geen vereiste.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71292470
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Je bent kennelijk van mening veranderd.
Ja duh. Hij gaat toch naar Ajax.
pi_71292513
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Co Adriaanse tegenover de vader van Demy

´Het is maar net wat je overhebt voor je zoon ´

De Zeeuw Sr. zei toen

Bijna een net zo groot blunder als Don Leo die hé meisje zei tegen mevrouw Robben en dacht dat hij Arjan heette

En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.
Dat vind ik tegenstrijdig Diegoarmandomaradona.
pi_71292542
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Jegdspeler gratis of 6,2 miljoen van een directe concurrent

Inderdaad bijna het zelfde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71292601
Maar het is nu wel een international.
En een Nederlandse international die nog de beste jaren moet krijgen voor 6.2 miljoen vind ik geen blunder.
pi_71292633
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef EvanderSno het volgende:
Maar het is nu wel een international.
En een Nederlandse international die nog de beste jaren moet krijgen voor 6.2 miljoen vind ik geen blunder.

Koevermans was ook een Nederlands international en was ook een blunder
pi_71292694
Koevermans was 1 voudig international terwijl Demy al 18 keer voor Oranje heeft gespeeld en een groot eindtoernooi heeft meegemaakt.
Een heel groot verschil.
Daarnaast heeft De Zeeuw ook gewoon meer wedstrijden in de basis gespeeld bij Oranje dan Koevermans.
pi_71292765
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 juli 2009 @ 17:49:32 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71292794
Waarom gaatie nu naar een mindere club
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_71292816
Wat een domme move, begrijp er van beide kanten helemaal niets van.
pi_71292824
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:45 schreef EvanderSno het volgende:
Koevermans was 1 voudig international terwijl Demy al 18 keer voor Oranje heeft gespeeld en een groot eindtoernooi heeft meegemaakt.
Een heel groot verschil.
Daarnaast heeft De Zeeuw ook gewoon meer wedstrijden in de basis gespeeld bij Oranje dan Koevermans.
Ik vind ze vrij vergelijkbaar. In elk geval is het nooit een slim idee om bij de onderkant van je concurrentie te gaan shoppen en daar vet veel geld voor te gaan betalen

Koop dan in het buitenland, misschien mislukt die speler dan maar dan heb je in elk geval niet je concurrentie sterker gemaakt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:51:39 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71292848
Domme transfer zeg. Kan je CL spelen bij AZ en volgend jaar transfervrij weg en een veelvoud van een Ajax-salaris verdienen, ga je nu naar Ajax om tot je 31e tegen FC Oostblok te spelen om vervolgens twee jaar bij een onbekend clubje af te sluiten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71292882
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!
1) Ik heb De Zeeuw nooit geweldig gevonden
2) Engelaar kost de helft, maar is dan ook wat ouder.
3) Engelaar heeft zijn fysiek mee en heeft ook gewoon veel voetballend vermogen
4) Engelaar komt van Schalke en niet van AZ
5) Jij moet proberen met een betere bash te komen, wordt best zielig zo
pi_71292904
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Domme transfer zeg. Kan je CL spelen bij AZ en volgend jaar transfervrij weg en een veelvoud van een Ajax-salaris verdienen, ga je nu naar Ajax om tot je 31e tegen FC Oostblok te spelen om vervolgens twee jaar bij een onbekend clubje af te sluiten.
Niet transfervrij maar wel voor een miljoen of 3
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:56:13 #118
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71292981
Achterlijk, maar goed, meneer is kennelijk niet tegen de druk van de Champions League bestand.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:56:41 #119
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71292991
Wie gaat hem opvolgen bij AZ?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71293022
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:56 schreef Barca het volgende:
Wernbloom waarschijnlijk.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:58:07 #121
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_71293037
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ed.nl/sport/psv/article5275177.ece

Als PSV weer van Ajax wint door een standaardsituatie is dat in elk geval goed voorspeld
Wat een fantastisch stuk in het ED zeg! Even quoten

"De groei van PSV zet zich gestaag voort. Rutten had dan ook 'heel veel aardige dingen gezien', zoals hij zei. "We zijn weer wat verder dan voorheen. Het team stond goed, we slaagden erin om Sivasspor niet te laten voetballen.

Nou nou wat een groei. Erin slagen om de 9 man van het grote Sivasspor niet te laten voetballen. Als die groei zich voortzet, denk ik dat je het Utrecht aan het eind van dit seizoen best lastig kan maken.

Het aantrekken van Demy is gewoon prima. Vertonghen, Anita en Enoh zijn gewoonweg niet consistent genoeg en Gabri is te vaak geblesseerd om van echte waarde te zijn. Dan kan je wel zeuren dat ze een fysieke en lange middenvelder moeten halen, maar als die er niet zijn, kan je lang blijven praten. Daarnaast biedt het geen enkele garantie voor succes. Volgens mij eindigden de "lange mannen" van PSV vorig jaar achter het gnomenelftal van Ajax.

Daarnaast is 6 miljoen natuurlijk ook een koopje. Wat koop je tegenwoordig nog voor 6 miljoen. Maar goed blijf jij maar lekker "haten". We zien aan het eind van de rit wel wie zijn gelijk krijgt.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_71293086
PSV staat er dadelijk gewoon weer, al is AZ wel een titelkandidaat
pi_71293108
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die zal het AZ kennende vast niet slechter doen
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:05:30 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71293245
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het meer een aanvallende middenvelder was.. maar op basis wat ik van Wernbloom heb gezien, gaan jullie er zeer zeker niet op achteruit.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:06:51 #125
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_71293276
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:56 schreef Barca het volgende:
Kees Luijxlcz
Confidence through competence
pi_71293389

Demy succes, zal je nodig hebben knuppel
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:12:56 #127
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71293423
Wernbloom heeft er inderdaad een geschiedenis, maar voor 7.5 miljoen valt er genoeg beters te halen. Brama misschien?

Maarja, goede transfer voor Ajax hoor, sportief gezien.. ben benieuwd met wat voor slijmteksten De Zeeuw gaat smijten straks.

Wat een knuppel.
pi_71293458
Waarom is het een goede transfer?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:25:41 #129
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_71293730
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kees Luijxlcz
Dan speelt ie in ieder geval op z'n beste plek. Is het dan nog niks dan kan Wernbloom er altijd nog terecht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 18:28:01 #130
123545 DatMeenJeNiet
pi_71293797
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is het een goede transfer?
Sowieso stukken beter dan Lindgren, Enoh, Urby, die meer worden opgehemeld om hoe goed ze kunnen worden in plaats van zijn. Verder is het iemand die zich wel wilt wegcijferen voor de rest, en daar heeft Ajax er niet één van. Ja Wielaert, maar als hij zichzelf wegcijfer bakt 'ie er niets van.

En goed ik zeg sportief... want voor het bedrag dat ze aan hem uitgeven kunnen ze wel wat beters halen uit het buitenland denk ik... dat verhaal blijf je echter houden bij Ajax.
pi_71293854
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Sowieso stukken beter dan Lindgren, Enoh, Urby, die meer worden opgehemeld om hoe goed ze kunnen worden in plaats van zijn. Verder is het iemand die zich wel wilt wegcijferen voor de rest, en daar heeft Ajax er niet één van. Ja Wielaert, maar als hij zichzelf wegcijfer bakt 'ie er niets van.

En goed ik zeg sportief... want voor het bedrag dat ze aan hem uitgeven kunnen ze wel wat beters halen uit het buitenland denk ik... dat verhaal blijf je echter houden bij Ajax.
Met dat bedrag help je ook nog je directe concurrent gigantisch want AZ heeft gewoon een vet probleem als De Zeeuw in september nog in Alkmaar speelt

Je kan beter voor 8 miljoen een speler uit Duitsland halen dan voor 6 miljoen bij je concurrent als het geen stekhouder is
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:15:53 #132
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71296831
Heeft AZ slim gedaan , 7,5 miljoen voor De Zeeuw
pi_71297112
Wat een mismanagement bij Ajax

Ajax voldoet aan vraagprijs voor De Zeeuw
24/07/2009 17:40

Demy de Zeeuw krijgt zijn gewenste transfer naar Ajax. De Amsterdammers hebben voldaan aan de vraagprijs van AZ, dat een bedrag van ongeveer 7,5 miljoen euro ontvangt voor de 26-jarige international.

De Zeeuw gaat bij Ajax een contract tekenen voor vier seizoenen. De middenvelder had zelf al aangekondigd naar de Arena te willen verhuizen. Nadat vorige zomer een transfer naar Hamburger SV al was mislukt, kon De Zeeuw niet langer de motivatie opbrengen voor AZ te blijven spelen.

De Zeeuw speelde vier seizoenen in Alkmaar. AZ betaalde in de zomer van 2005 slechts een ton om de middenvelder over te nemen van Go Ahead Eagles. In Alkmaar groeide De Zeeuw al snel uit tot basisspeler en hij haalde bovendien het Nederlands elftal.

Ook mooi dat hij bij AF al werd gemeld door iemand met goede bronnen, alleen klopt het bedrag niet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:30:11 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71297291
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heeft AZ slim gedaan , 7,5 miljoen voor De Zeeuw
indeed

Ik lach me slap.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:40 #135
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71297389
Voor beide clubs is het zo slecht nog niet, voor AZ omdat ze het geld hebben nu en voor Ajax omdat ze een versterking hebben. In ieder geval beter dan pakweg Enoh.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_71297527
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

indeed

Ik lach me slap.
Ik ook. Waardeloze aankoop. Veel te veel geld.
pi_71297539
Zo'n speler kan Ajax wel gebruiken, maar ik vind 7,5 wel wat veel (al zijn zulke bedragen steeds normaler geworden).
Verder snap ik niet goed waarom De Zeeuw zo graag naar Ajax wilde, wilde 'ie weg bij Koeman of zo
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:39:54 #138
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71297673
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo'n speler kan Ajax wel gebruiken, maar ik vind 7,5 wel wat veel (al zijn zulke bedragen steeds normaler geworden).
Verder snap ik niet goed waarom De Zeeuw zo graag naar Ajax wilde, wilde 'ie weg bij Koeman of zo
Denk dat ie heel graag naar Jol wilde omdat zijn transfer vorig jaar na HSV ook al niet door is gegaan.
en weg bij Koeman kan ik dan ook wel begrijpen
pi_71297888
De Zeeuw, Aissati, Urby en Gabri op één middenveld, geen middenvelder boven de 1.76 of 75 kilo: dat worden leuke duels tegen fysiek imposante teams.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71297933

24 juli 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Demy de Zeeuw. De middenvelder is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 27 juli 2009 en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2013.
De Zeeuw werd geboren op 26 mei 1983 in Apeldoorn. De in Amsterdam woonachtige middenvelder speelde voor zijn komst naar Ajax vier seizoen voor AZ en vier seizoenen voor Go Ahead Eagles. In totaal speelde hij 159 wedstrijden voor de club uit Alkmaar. Op 28 maart 2007 maakte De Zeeuw zijn debuut in het Nederlands elftal, in de EK-kwalificatiewedstrijd Slovenië – Nederland (0-1). Inmiddels heeft hij 20 wedstrijden voor het nationale elftal gespeeld.

Cultheld, we hebben altijd Sno nog
pi_71298032
Maar Sno kan niet voetballen en is te lui om fatsoenlijk te controleren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:52:20 #142
30220 Barca
pi_71298082
Hoop wel dat we nog wat geld vangen aan verkopen zodat we die broodnodige centrale verdediger, back-up linksback, extra spelmaker en centrumspits kunnen contracteren.
pi_71298201
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef EvanderSno het volgende:
[ afbeelding ]
24 juli 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Demy de Zeeuw. De middenvelder is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 27 juli 2009 en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2013.
De Zeeuw werd geboren op 26 mei 1983 in Apeldoorn. De in Amsterdam woonachtige middenvelder speelde voor zijn komst naar Ajax vier seizoen voor AZ en vier seizoenen voor Go Ahead Eagles. In totaal speelde hij 159 wedstrijden voor de club uit Alkmaar. Op 28 maart 2007 maakte De Zeeuw zijn debuut in het Nederlands elftal, in de EK-kwalificatiewedstrijd Slovenië – Nederland (0-1). Inmiddels heeft hij 20 wedstrijden voor het nationale elftal gespeeld.

Cultheld, we hebben altijd Sno nog
Wat heeft die De Zeeuw om z'n nek hangen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:55:49 #144
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71298214
Mooi-boy sjaaltje
pi_71298262
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:55 schreef Prosac het volgende:
Mooi-boy sjaaltje

En kapsel.
pi_71298271
De airco stond aan. Voor je het week pak je een koutje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71298316
De tering wat een gaylord met zijn fokking sjaaltje in hartje zomer
Het zal wel een versterking zijn maar ik vind het wel weer errug veel geld.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71298319
Grapjas, morgen kijk ik AZ op tv.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:00:03 #149
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71298385
Vond van Halst niet echt superenthousiast eigenlijk.
pi_71298434

welkom Demy
pi_71298507
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

1) Ik heb De Zeeuw nooit geweldig gevonden
2) Engelaar kost de helft, maar is dan ook wat ouder.
3) Engelaar heeft zijn fysiek mee en heeft ook gewoon veel voetballend vermogen
4) Engelaar komt van Schalke en niet van AZ
5) Jij moet proberen met een betere bash te komen, wordt best zielig zo
AZ heeft stukken beter voetbal op de mat gelegd dan schalke.
Engelaar heeft wel fysiek, maar gaat geen duels aan.

Verder, veel te veel geld.
pi_71298639
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Met Timmy als poetser hoeft Engelaar natuurlijk niet te controleren.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:17:40 #153
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71298971
Hij gaat spelen met nummer 40
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:19:24 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71299039
Wat is daar vreemd aan? Lekker boeiend zo'n nummer...
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:21:53 #155
30220 Barca
pi_71299134
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
Ja, al speelt hij met 69 of 666. Spelen met 18 is voor een Ajacied in de ogen van die wannabe Joden (die losers die vol trots roepen "Joden worden kampioen!" en die zwaaien met een Israëlische vlag) natuurlijk ook een probleem.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:18:57 #156
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_71300981
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
Omdat het hier geen Turkije , Spanje , Italie is
of je moet een chinees zijn dan is het toegestaan

Maar eerlijk gezegd boeit het ook niet maar het zal wel meer geacepteerd worden dat basisspelers met hoge nummers gaan spelen maar vroeger was het bij Ajax meer dat een jeugdspeler nummer 47 ofzo had wat voor nummer krijgen die nou in de 60 ?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 23:08:35 #157
55709 Stereotomy
pi_71302744
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hij gaat spelen met nummer 40
Bij AZ speelde hij met 20. Dus 2x20 ofzo.
pi_71302942
Hele vreemde keuze van Demy.
-
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:08:40 #159
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71304738
Prima speler om erbij te hebben, zeker ook omdat je hiermee AZ verzwakt...nu mag Koeman gaan kopen
pi_71304959
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Doopy-X- het volgende:
nu mag Koeman gaan kopen
Wat dat betreft is elke koop van AZ al goed.
-
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:19:10 #161
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71304986
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:18 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat dat betreft is elke koop van AZ al goed.
pi_71306380
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Ach Engelaar speelde bij Twente wel goed, dat komt best goed. Engelaars fysiek is natuurlijk prima in orde en Rutten kent hem door en door

En ik vond Engelaar al te duur
pi_71306415
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Prima speler om erbij te hebben, zeker ook omdat je hiermee AZ verzwakt...nu mag Koeman gaan kopen
1) AZ heeft al gekocht
2) Koeman mag niet kopen
3) 7,5 miljoen voor een speler waar ze vanaf moesten. Is maar een club die er beter van wordt en dat is AZ
pi_71307554
quote:
suarez22 - Vrijdag, 24 juli om 22:10
Dit is wel degelijk een nieuwe uitdaging voor de zeeuw.
ajax wordt dit seizoen gewoon kampioen dus eignlijk stelt hij champions leauge gewoon 1 jaartje uit.
Prima aankoop!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 03:24:37 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71307602
De Zeeuw is gewoon een prima speler voor Ajax. Helaas was bijna elke aankoop een vrij ongebalanceerde geweest, en als er een linie is waar Ajax wat sterker moet zijn, is het het middenveld wel. Dus wat dat betreft een logische keuze. Ik had liever gezien dat er eigen talent werd gebracht, maar dat is hoe je het wendt of keert een risico, hoeveel potentie Donald, Van der Heijden, Blind en Anita ook hebben. Die krijgen hun speeltijd nog wel, als ze niet verhuurd worden.
pi_71308919
En ik maar denken dat Ajax Wielaert en Oleguer niet goed genoeg vond
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:13:58 #167
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_71309897
Kan haast niet wachten tot ajaks weer langskomt in Alkmaar.
pi_71315038
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:13 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Kan haast niet wachten tot ajaks weer langskomt in Alkmaar.
Ajax is de naam.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71759202
Nu al onmisbaar bij Ajax 1 vind ik eerlijk gezegd .

Fantastische aankoop voor een nog betere transfersom.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:42:46 #170
55709 Stereotomy
pi_71759249
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wacht maar totdat het wat minder gaat.

De Zeeuw is een fantastische mooi weer voetballer.
pi_71759309
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

Klopt ben erg positief over De Zeeuw tot nu toe. Vooral samen met Enoh lijkt het goed te klikken.

Hopelijk houdt hij deze vorm vast.
pi_71759323
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

We zullen het zien.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71759341
quote:

[..]

Ach daar hebben wij er zat van, dus dat is niet zo'n groot probleem.
pi_71759568

Hier waren ze al onafscheidelijk
pi_71759595
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waren ze al onafscheidelijk
Geniaal onderschrift.:D
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:46:10 #176
30220 Barca
pi_71761306
In oranje een duo met Nigel de Jong!
pi_71761379
quote:

[..]

Het ging ook minder tegen RKC en hij was een van de weinige die mentaal sterk bleef. Chapeau!
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:54:50 #178
123545 DatMeenJeNiet
pi_71761519
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het ging ook minder tegen RKC en hij was een van de weinige die mentaal sterk bleef. Chapeau!
Het was zijn eerste wedstrijd in een 'volle' ArenA toch? Dan geef je altijd even 25 % meer dan normaal. Als hij straks week in week uit in een Ajax-shirt speelt, zal het de volgende keer tegen RKC ook zo flets als de rest zijn hoor.
pi_71763750
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het was zijn eerste wedstrijd in een 'volle' ArenA toch? Dan geef je altijd even 25 % meer dan normaal. Als hij straks week in week uit in een Ajax-shirt speelt, zal het de volgende keer tegen RKC ook zo flets als de rest zijn hoor.
knap dat jij dat nu al weet allemaal
pi_71767039
6 miljoen is natuurlijk een schijntje voor hem. Geen enkele aanpassingsproblemen. Zou hij dan de schakel zijn die Ajax zo node miste op het middenveld?
pi_72058042
Hij is toch wel errug goed .

Ook een perfect duo met Enoh.
pi_72060811
Vond hem in offensief opzicht niet zo heul goed. Verloor veel ballen en steekpasses kwamen niet aan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72065237
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef kevin6188 het volgende:
Vond hem in offensief opzicht niet zo heul goed. Verloor veel ballen en steekpasses kwamen niet aan.
Hij durft tenminste een gewaagde bal naar voren te geven door het midden, prima passing.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72065349
Vond het allemaal maar niet al te best van vriend De Zeeuw gister..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72703746
Was vandaag echt uitstekend. Pakte ongelooflijk veel ballen op het middenveld en beet zich helemaal vast aan zijn directe man.
pi_72703861
Gaan we nog veel plezier aan beleven lijkt me zo
pi_72704389
Uitstekend
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72705140
Hier ga ik vast om geflamed worden: maar ik was nooit een fan geweest van Gabri. Die gast verloor altijd zoveel ballen op het middenveld.
Nu heb ik het gevoel dat het niet aan de verdediging lag, maar aan de defensieve middenvelders. Maar misschien is het nog vroeg om dat te zeggen.
En nee het is geen achteraf praten, kijk maar in mn posthistory.
pi_72705334
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Was vandaag echt uitstekend. Pakte ongelooflijk veel ballen op het middenveld en beet zich helemaal vast aan zijn directe man.
Het enige nadeel zijn al die eindeloze kleine kut overtredingen waardoor je in 9 van de 10 keer in de wedstrijd geel krijgt, maar dat trekje had Gabri ook.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:46:12 #190
30220 Barca
pi_72770482
De ploeg als geheel speelt defensief slecht. Je moet al met je voorhoede beginnen te verdedigen. En als je voorhoede keer op keer balverlies lijdt, heb je al een probleem.
pi_79943110
Matennaaier net zoals Lurling.
  zondag 4 april 2010 @ 20:01:39 #192
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_79943138
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Inderdaad. Ook niet de eerste keer...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 4 april 2010 @ 20:11:53 #193
200922 Sqoudson
Cookiemonsterrrr!
pi_79943497
Jaloers Dirkie?
Is toch een klasse beter als die jongentjes op het middenveld van Feyenooit
= Cause we'll hit you hard with yet another classic =
  zondag 4 april 2010 @ 20:12:54 #194
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_79943533
quote:
.
pi_79943737
quote:
Ja, want spelers van ADO zijn z'n maten.
pi_79943868
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef Sqoudson het volgende:
Jaloers Dirkie?
Is toch een klasse beter als die jongentjes op het middenveld van Feyenooit
Beter als
Jongentjes
pi_79944215

Ben blij dat ie niet meer bij AZ speelt. Goede voetballer maar een lul van een vent. Ik snap nu waarom iedereen zo'n hekel aan hem had.

Een matennaaier is het echter niet. Zijn vriendin wel, die naaide zijn maten.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  zondag 4 april 2010 @ 20:39:22 #198
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_79944585
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef Madhouse11 het volgende:

Ben blij dat ie niet meer bij AZ speelt. Goede voetballer maar een lul van een vent. Ik snap nu waarom iedereen zo'n hekel aan hem had.

Een matennaaier is het echter niet. Zijn vriendin wel, die naaide zijn maten.
je ziet hoe het nu met AZ gaat de zeeuw is gewoon een goede voetballer, daar gaat het om.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 4 april 2010 @ 20:48:23 #199
30220 Barca
pi_79944953
Nou, zijn toenmalige vriendin wil ik ook wel naaien.
  zondag 4 april 2010 @ 22:32:40 #200
55709 Stereotomy
pi_79949142
Doet me een beetje denken aan Suarez die op de grond een schouderklopje krijgt en vervolgens net doet alsof hij dood gaat.

Nouja, 't is niet zo erg als De Zeeuw wil doen geloven, maar die keeper moet gewoon van hem afblijven en gewoon Demy's vriendin pakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 05-04-2010 01:23:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')