De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajax moet ook niet willen concurreren met Barca.
Voor de Nederlandse competitie is De Zeeuw een bovengemiddelde, zo niet topvoetballer. Ik denk dat AZ zonder hem ook kwalitatief veel minder en minder dynamisch voetbal zal spelen.
Je bent kennelijk van mening veranderd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uitstekende speler, met veel oog voor de ruimte om hem heen. Soms nog net iets te onstuimig in de duels. Of hij de stap naar de top zou kunnen maken, het lijkt me wel. Een club als Manchester United zou wel wat voor hem zijn.
Over die mentaliteit ben ik het helemaal met je eens. Dat is een beetje triest. Die lengte zie ik niet echt als een probleem. Goed, wat extra lengte zou welkom zijn, maar is geen vereiste.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.
Je moet ook niet voor 6,2 miljoen euro een probleem oplossen bij een directe concurrent die bovendien veel beter scout dan jezelf.
Dan snij je jezelf 2 keer in de vinger
Ja duh. Hij gaat toch naar Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Je bent kennelijk van mening veranderd.
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Co Adriaanse tegenover de vader van Demy
´Het is maar net wat je overhebt voor je zoon ´
De Zeeuw Sr. zei toen
Bijna een net zo groot blunder als Don Leo die hé meisje zei tegen mevrouw Robben en dacht dat hij Arjan heette
Jegdspeler gratis of 6,2 miljoen van een directe concurrentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.
Dat vind ik tegenstrijdig Diegoarmandomaradona.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef EvanderSno het volgende:
Maar het is nu wel een international.
En een Nederlandse international die nog de beste jaren moet krijgen voor 6.2 miljoen vind ik geen blunder.
Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.
Dat vind ik tegenstrijdig Diegoarmandomaradona.
Ik vind ze vrij vergelijkbaar. In elk geval is het nooit een slim idee om bij de onderkant van je concurrentie te gaan shoppen en daar vet veel geld voor te gaan betalenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:45 schreef EvanderSno het volgende:
Koevermans was 1 voudig international terwijl Demy al 18 keer voor Oranje heeft gespeeld en een groot eindtoernooi heeft meegemaakt.
Een heel groot verschil.
Daarnaast heeft De Zeeuw ook gewoon meer wedstrijden in de basis gespeeld bij Oranje dan Koevermans.
1) Ik heb De Zeeuw nooit geweldig gevondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!
Niet transfervrij maar wel voor een miljoen of 3quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Domme transfer zeg. Kan je CL spelen bij AZ en volgend jaar transfervrij weg en een veelvoud van een Ajax-salaris verdienen, ga je nu naar Ajax om tot je 31e tegen FC Oostblok te spelen om vervolgens twee jaar bij een onbekend clubje af te sluiten.
Wat een fantastisch stuk in het ED zeg! Even quotenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ed.nl/sport/psv/article5275177.ece
Als PSV weer van Ajax wint door een standaardsituatie is dat in elk geval goed voorspeld
Die zal het AZ kennende vast niet slechter doenquote:
Ik dacht altijd dat het meer een aanvallende middenvelder was.. maar op basis wat ik van Wernbloom heb gezien, gaan jullie er zeer zeker niet op achteruit.quote:
Dan speelt ie in ieder geval op z'n beste plek.quote:
Sowieso stukken beter dan Lindgren, Enoh, Urby, die meer worden opgehemeld om hoe goed ze kunnen worden in plaats van zijn. Verder is het iemand die zich wel wilt wegcijferen voor de rest, en daar heeft Ajax er niet één van. Ja Wielaert, maar als hij zichzelf wegcijfer bakt 'ie er niets van.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is het een goede transfer?
Met dat bedrag help je ook nog je directe concurrent gigantisch want AZ heeft gewoon een vet probleem als De Zeeuw in september nog in Alkmaar speeltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Sowieso stukken beter dan Lindgren, Enoh, Urby, die meer worden opgehemeld om hoe goed ze kunnen worden in plaats van zijn. Verder is het iemand die zich wel wilt wegcijferen voor de rest, en daar heeft Ajax er niet één van. Ja Wielaert, maar als hij zichzelf wegcijfer bakt 'ie er niets van.![]()
En goed ik zeg sportief... want voor het bedrag dat ze aan hem uitgeven kunnen ze wel wat beters halen uit het buitenland denk ik... dat verhaal blijf je echter houden bij Ajax.
indeedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Heeft AZ slim gedaan, 7,5 miljoen voor De Zeeuw
![]()
Denk dat ie heel graag naar Jol wilde omdat zijn transfer vorig jaar na HSV ook al niet door is gegaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo'n speler kan Ajax wel gebruiken, maar ik vind 7,5 wel wat veel (al zijn zulke bedragen steeds normaler geworden).
Verder snap ik niet goed waarom De Zeeuw zo graag naar Ajax wilde, wilde 'ie weg bij Koeman of zo
Wat heeft die De Zeeuw om z'n nek hangenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:47 schreef EvanderSno het volgende:
[ afbeelding ]
24 juli 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Demy de Zeeuw. De middenvelder is afkomstig van AZ en tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 27 juli 2009 en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2013.
De Zeeuw werd geboren op 26 mei 1983 in Apeldoorn. De in Amsterdam woonachtige middenvelder speelde voor zijn komst naar Ajax vier seizoen voor AZ en vier seizoenen voor Go Ahead Eagles. In totaal speelde hij 159 wedstrijden voor de club uit Alkmaar. Op 28 maart 2007 maakte De Zeeuw zijn debuut in het Nederlands elftal, in de EK-kwalificatiewedstrijd Slovenië – Nederland (0-1). Inmiddels heeft hij 20 wedstrijden voor het nationale elftal gespeeld.
Cultheld, we hebben altijd Sno nog
AZ heeft stukken beter voetbal op de mat gelegd dan schalke.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
1) Ik heb De Zeeuw nooit geweldig gevonden
2) Engelaar kost de helft, maar is dan ook wat ouder.
3) Engelaar heeft zijn fysiek mee en heeft ook gewoon veel voetballend vermogen
4) Engelaar komt van Schalke en niet van AZ
5) Jij moet proberen met een betere bash te komen, wordt best zielig zo
Met Timmy als poetser hoeft Engelaar natuurlijk niet te controleren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
AZ heeft stukken beter voetbal op de mat gelegd dan schalke.
Engelaar heeft wel fysiek, maar gaat geen duels aan.
Verder, veel te veel geld.
Ja, al speelt hij met 69 of 666. Spelen met 18 is voor een Ajacied in de ogen van die wannabe Joden (die losers die vol trots roepen "Joden worden kampioen!" en die zwaaien met een Israëlische vlag) natuurlijk ook een probleem.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
Wat is daar vreemd aan? Lekker boeiend zo'n nummer...
Omdat het hier geen Turkije , Spanje , Italie isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef TC03 het volgende:
Wat is daar vreemd aan? Lekker boeiend zo'n nummer...
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dat betreft is elke koop van AZ al goed.
Ach Engelaar speelde bij Twente wel goed, dat komt best goed. Engelaars fysiek is natuurlijk prima in orde en Rutten kent hem door en doorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:03 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
AZ heeft stukken beter voetbal op de mat gelegd dan schalke.
Engelaar heeft wel fysiek, maar gaat geen duels aan.
Verder, veel te veel geld.
1) AZ heeft al gekochtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Prima speler om erbij te hebben, zeker ook omdat je hiermee AZ verzwakt...nu mag Koeman gaan kopen
quote:suarez22 - Vrijdag, 24 juli om 22:10
Dit is wel degelijk een nieuwe uitdaging voor de zeeuw.
ajax wordt dit seizoen gewoon kampioen dus eignlijk stelt hij champions leauge gewoon 1 jaartje uit.
Prima aankoop!
Ajax is de naam.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:13 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Kan haast niet wachten tot ajaks weer langskomt in Alkmaar.
Wacht maar totdat het wat minder gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu al onmisbaar bij Ajax 1 vind ik eerlijk gezegd.
Fantastische aankoop voor een nog betere transfersom.
Klopt ben erg positief over De Zeeuw tot nu toe. Vooral samen met Enoh lijkt het goed te klikken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu al onmisbaar bij Ajax 1 vind ik eerlijk gezegd.
Fantastische aankoop voor een nog betere transfersom.
We zullen het zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het wat minder gaat.
De Zeeuw is een fantastische mooi weer voetballer.
Ach daar hebben wij er zat van, dus dat is niet zo'n groot probleem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geniaal onderschrift.:Dquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waren ze al onafscheidelijk
Het ging ook minder tegen RKC en hij was een van de weinige die mentaal sterk bleef. Chapeau!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het was zijn eerste wedstrijd in een 'volle' ArenA toch? Dan geef je altijd even 25 % meer dan normaal. Als hij straks week in week uit in een Ajax-shirt speelt, zal het de volgende keer tegen RKC ook zo flets als de rest zijn hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het ging ook minder tegen RKC en hij was een van de weinige die mentaal sterk bleef. Chapeau!
knap dat jij dat nu al weet allemaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het was zijn eerste wedstrijd in een 'volle' ArenA toch? Dan geef je altijd even 25 % meer dan normaal. Als hij straks week in week uit in een Ajax-shirt speelt, zal het de volgende keer tegen RKC ook zo flets als de rest zijn hoor.
Hij durft tenminste een gewaagde bal naar voren te geven door het midden, prima passing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:29 schreef kevin6188 het volgende:
Vond hem in offensief opzicht niet zo heul goed. Verloor veel ballen en steekpasses kwamen niet aan.
Het enige nadeel zijn al die eindeloze kleine kut overtredingen waardoor je in 9 van de 10 keer in de wedstrijd geel krijgt, maar dat trekje had Gabri ook.quote:Op zondag 13 september 2009 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Was vandaag echt uitstekend. Pakte ongelooflijk veel ballen op het middenveld en beet zich helemaal vast aan zijn directe man.
Ja, want spelers van ADO zijn z'n maten.quote:Op zondag 4 april 2010 20:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Matennaaier net zoals Lurling.
Beter alsquote:Op zondag 4 april 2010 20:11 schreef Sqoudson het volgende:
Jaloers Dirkie?
Is toch een klasse beter als die jongentjes op het middenveld van Feyenooit
je ziet hoe het nu met AZ gaatquote:Op zondag 4 april 2010 20:29 schreef Madhouse11 het volgende:![]()
Ben blij dat ie niet meer bij AZ speelt. Goede voetballer maar een lul van een vent. Ik snap nu waarom iedereen zo'n hekel aan hem had.
Een matennaaier is het echter niet. Zijn vriendin wel, die naaide zijn maten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |