De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajax moet ook niet willen concurreren met Barca.
Voor de Nederlandse competitie is De Zeeuw een bovengemiddelde, zo niet topvoetballer. Ik denk dat AZ zonder hem ook kwalitatief veel minder en minder dynamisch voetbal zal spelen.
Je bent kennelijk van mening veranderd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Een uitstekende speler, met veel oog voor de ruimte om hem heen. Soms nog net iets te onstuimig in de duels. Of hij de stap naar de top zou kunnen maken, het lijkt me wel. Een club als Manchester United zou wel wat voor hem zijn.
Over die mentaliteit ben ik het helemaal met je eens. Dat is een beetje triest. Die lengte zie ik niet echt als een probleem. Goed, wat extra lengte zou welkom zijn, maar is geen vereiste.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De Zeeuw is een nuttige speler met een kut menaliteit. Ajax had ook veel meer aan een bikkel met lengte.
Je moet ook niet voor 6,2 miljoen euro een probleem oplossen bij een directe concurrent die bovendien veel beter scout dan jezelf.
Dan snij je jezelf 2 keer in de vinger
Ja duh. Hij gaat toch naar Ajax.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Je bent kennelijk van mening veranderd.
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Co Adriaanse tegenover de vader van Demy
´Het is maar net wat je overhebt voor je zoon ´
De Zeeuw Sr. zei toen
Bijna een net zo groot blunder als Don Leo die hé meisje zei tegen mevrouw Robben en dacht dat hij Arjan heette
Jegdspeler gratis of 6,2 miljoen van een directe concurrentquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.
Dat vind ik tegenstrijdig Diegoarmandomaradona.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef EvanderSno het volgende:
Maar het is nu wel een international.
En een Nederlandse international die nog de beste jaren moet krijgen voor 6.2 miljoen vind ik geen blunder.
Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
En hij komt alsnog naar Ajax toe en dat vind je nu ook een blunder.
Dat vind ik tegenstrijdig Diegoarmandomaradona.
Ik vind ze vrij vergelijkbaar. In elk geval is het nooit een slim idee om bij de onderkant van je concurrentie te gaan shoppen en daar vet veel geld voor te gaan betalenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:45 schreef EvanderSno het volgende:
Koevermans was 1 voudig international terwijl Demy al 18 keer voor Oranje heeft gespeeld en een groot eindtoernooi heeft meegemaakt.
Een heel groot verschil.
Daarnaast heeft De Zeeuw ook gewoon meer wedstrijden in de basis gespeeld bij Oranje dan Koevermans.
1) Ik heb De Zeeuw nooit geweldig gevondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als hij naar PSV was gegaan, was het een wereldaankoop geweest. Eigenlijk is Engelaar bijna hetzelfde, maar dat is een toptransfer!
Niet transfervrij maar wel voor een miljoen of 3quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
Domme transfer zeg. Kan je CL spelen bij AZ en volgend jaar transfervrij weg en een veelvoud van een Ajax-salaris verdienen, ga je nu naar Ajax om tot je 31e tegen FC Oostblok te spelen om vervolgens twee jaar bij een onbekend clubje af te sluiten.
Wat een fantastisch stuk in het ED zeg! Even quotenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.ed.nl/sport/psv/article5275177.ece
Als PSV weer van Ajax wint door een standaardsituatie is dat in elk geval goed voorspeld
Die zal het AZ kennende vast niet slechter doenquote:
Ik dacht altijd dat het meer een aanvallende middenvelder was.. maar op basis wat ik van Wernbloom heb gezien, gaan jullie er zeer zeker niet op achteruit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |