quote:
quote:
iets lekkers.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. iets lekkers... maar niet teveel zoet![]()
gister al, toen hij nog zwart was zelfsquote:
eensw even zien....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
iets lekkers.
iets lekkers....
hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt
kaas? ham? spek? stroop? vruchtenhagel? chocopasta? appel?
deed jij ook vroegerquote:
300 pannenkoeken voor meneerquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
eensw even zien....
ja, ja, ook wel, niet zo, niet zo, niet zo, ja
hoi saarquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:49 schreef sararaats het volgende:
iemand een Joburg?
Goede vraag.quote:
wat een vertouwen weer in mijn kookkunstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:57 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel ziet het pannekoekbeslag al rondvliegen
quote:
nouja zeg... jouw kookunsten is niets op aan te merkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een vertouwen weer in mijn kookkunsten
grapje schat, grapjequote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]... Zo'n vreetbeer ben ik nou ook weer niet...
weet ikquote:Je weet dat ik een makkelijke ben. Is er iets dat je al in huis hebt? Of wat je zelf lekker vindt?
ieuw!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
Pannenkoek met sperzieboontjes, gebakken ui en spek en stroop!![]()
ehm... eigenlijk best wel veelquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
grapje schat, grapje
[..]
weet ik
nou, ik moet nog boodschappen doen, dus vandaar dat ik je vroeg wat je lekker vind
hup, gooi het eruit, wat vind je het allerlekkerst op een pannenkoek?
ben jij een zeeuw?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
Heel lekker hoor! En als je 'm oprolt kan je er leuke plakken van snijden, een rolletje pannekoek met die boontjes erin. Veel stroop erop! Hmmmm!quote:
kijk, daar kan ik wat meequote:Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... eigenlijk best wel veel... ham, kaas, ananas (ja ananas
, champignonschijfjes, spekjes...
Nee, ik kom uit Utrecht maar woon in Amsterdam. Waarom?quote:
gatverdegatverquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
hahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, daar kan ik wat mee
komt helemaal goed
toch niet allemaal op 1 pannenkoek he?
brrrrquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:14 schreef Clupea het volgende:
[..]
Heel lekker hoor! En als je 'm oprolt kan je er leuke plakken van snijden, een rolletje pannekoek met die boontjes erin. Veel stroop erop! Hmmmm!
je weet maar nooitquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
haha
nee, dat zou wel een heel extreme combo zijn
Lijkt een beetje op zeeuwse pannenkoeken die je beschreefquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:16 schreef Clupea het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Utrecht maar woon in Amsterdam. Waarom?
En ik lust ze niet zonder. Zeker met de gebakken spek erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
brrrr
ik lust al geen sperciebonen, laat staan met stroop
Whehe...quote:
quote:Bombay pannenkoek
Kipfilet, gemengd fruit in Chutneysaus, gegarneerd met rauwkost
bruine bonen met stroopquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
brrrr
ik lust al geen sperciebonen, laat staan met stroop
voor jou nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:27 schreef Muck het volgende:
hey M, hoe afwezig ben je?
hoe zei je datquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
adkjhasdlkjh
ik ben daar ooit vlakbij op vakantie geweest geloof ik.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
InddWat het pannenkoekenhuis in Arcen allemaal op de kaart heeft staan
![]()
![]()
[..]
Dan was dat ook vlakbij mijquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben daar ooit vlakbij op vakantie geweest geloof ik.....
broccoliquote:
toen was ik pas 5 hoorquote:
Middagquote:
Als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
traag ja?
hey Xquote:
ik merk hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Lekker lekker, vorige week al drie keer op dus deze week voor frits geen pizza!quote:
Als een hoopje dikke stront tegen een heuveltje op!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Sassa!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:07 schreef sassa het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik alle duitse dingen naar jou doorschuif hoor
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa!![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik kreeg vorige week al een taak van je!
sassa, hoiquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?quote:
in dit topic jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Sas is mijn introducéquote:
Het is echt heelquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!![]()
Ik heb er nu alweer zin in!Doe maar ff rustig dan! Wie weet komt er dan iets nuttigs uit
En dat ga je ook doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stotenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Nee ik ben hier 1 keer geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:26 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Zin in werken![]()
Er komt bijna nooit iets nuttigs uit mij, dat weet je.
Ja ik ben echt een oldschool fokkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sas is mijn introducéAlthans, hier dan, zij heeft reeds een rijke geschiedenis als FOK!ster achter zich!
[..]
Het is echt heelnu ja!
werken jullie allebei @ DvdB?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat ga je ook doen!![]()
[..]
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stoten
Logisch...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
NiksWerken daar met jullie is echt wel
![]()
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar bovenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar boven![]()
Ja maar dat is ook maar omdat Tim weggingquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:30 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!
Maar ik heb mn plekje weer voor je afgestaan of niet?![]()
[..]
Logisch...
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook maar omdat Tim wegging. Ik ben blij dat ik op jullie kamer mocht blijven! That's a fact!
Hehe, goed bezig Sass!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:38 schreef sassa het volgende:
[..]
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.
Maar dat is idd om hij wegging. Maarja, het moest zo zijn.
Bij mij doet 'ie het welquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fobo doet het bij mij niet in safari.
Bij Ver ook al niet
Lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
per ongeluk moccapads gekocht vanmiddag.
Maar ze zijn wel lekker
ik krijg mailtje, denk leuk, kijk ik, foboquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:52 schreef sassa het volgende:
[..]
SORRYYYYYYYYYYY!! Terwijl ik het deed dacht ik OHJEE! Hij kan het niet lezen
sexy hequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:00 schreef Muck het volgende:
men, wat een bakkes....
Meer actiefoto's heb ik nietquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik krijg mailtje, denk leuk, kijk ik, fobo
Ik probeer effe andere browser, misschien dat dat werkt.
Ja inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja wij zijn nog speciaal frits want wij zijn zwart [ afbeelding ]
haiquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:27 schreef sararaats het volgende:
goede avond
hoe dat zo?quote:ben nerveus
Oh leuk, dan ga ik eens luisterenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
vanavond ga ik live met yvonne praten op FOK!radio
Whehequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, blauwe zijn echt
Vooral cross
Ja, vervelende vent dat het isquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, blauwe zijn echt
Vooral cross
Muil houwequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:44 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, vervelende vent dat het isWat denkt ie wel
Nounou..quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:44 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, vervelende vent dat het isWat denkt ie wel
henk nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounou..
Let een beetje op je taal Henk.. Of hedde weer gezopen?
ik ben een sinterklaasspeurtocht aan het organiserenquote:
Goeie vraag....quote:
Daar ben je wel bijtijds mee!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een sinterklaasspeurtocht aan het organiseren
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed bezig, 14.gifquote:
Ja, mijn collega's hadden me opgelosten in de wijnkelder. Dus ben ik maar alle wijnen gaan proevenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nounou..
Let een beetje op je taal Henk.. Of hedde weer gezopen?
Daar ben je wel bijtijds mee!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
voor de muziekquote:
je weet tochquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, mijn collega's hadden me opgelosten in de wijnkelder. Dus ben ik maar alle wijnen gaan proevenJa toch, je moet iets? Maar toen steeg het wel heel erg hard naar m'n hoofd en begon ik op de deur te bonken. Toen bleek dat de deur gewoon open was
quote:
ik zou je ook opsluiten in de kelderquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:16 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ja, mijn collega's hadden me opgelosten in de wijnkelder. Dus ben ik maar alle wijnen gaan proevenJa toch, je moet iets? Maar toen steeg het wel heel erg hard naar m'n hoofd en begon ik op de deur te bonken. Toen bleek dat de deur gewoon open was
Dat moet je met een fles doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had net een glas cola, maar die ging in een teug op.
Heb apedorst
Netjesquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben je wel bijtijds mee!![]()
ja, goed he?
[..]
voor de muziek
tuurlijk liefiequote:[..]
je weet toch
Oeh dat kan ik niet, veel te veel koolzuurquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had net een glas cola, maar die ging in een teug op.
Heb apedorst
quote:
lekker juistquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh dat kan ik niet, veel te veel koolzuur
Brandquote:
jaaaaaquote:Muck, zometeen NCIS!!!![]()
![]()
![]()
ja dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] en nu dus NCIS kijken.
Jongens, houden jullie de boel een beetje in de gaten terwijl Muckster en BX zich voor de buis vertoeven?![]()
![]()
![]()
Veel kijkplezierquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] en nu dus NCIS kijken.
Jongens, houden jullie de boel een beetje in de gaten terwijl Muckster en BX zich voor de buis vertoeven?![]()
![]()
![]()
Ik let voor jou opquote:
thanksquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik let voor jou op
Veel kijkplezier liefie![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
BX:W
en de rest die ik nog niet gezien heb natuurlijk ook een dikkequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
Ah,c_/
bahquote:
ik ben aan het multi-taskenquote:
we doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:23 schreef Frutsel het volgende:
hi liefies
(ff in de sfeer blijven he)
tja, sommige dingen gaan nu eenmaal via de mond en maagquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
we doenen "bah" naar elkaar!
goed he?
Warningquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga ff koffie drinken.
Jongens, niet baggeren he...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga ff koffie drinken.
Jongens, niet baggeren he...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef JortK het volgende:
Poging 329023094205784584589 om me postcount in me avatar te krijgen
ja, tis houw-niequote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef JortK het volgende:
Op fok radio zeggen ze Houniet zn naam verkeerd
allen voor vandaag hoorquote:
ach, die 5 luisteraars kennen hem toch nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef JortK het volgende:
Op fok radio zeggen ze Houniet zn naam verkeerd
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
allen voor vandaag hoor
woensdag meer*O*
Hoe-njee toch, op z'n frans?quote:
alleen kan ik het dan niet zien, dus ik vraag wel of mijn moederhet voor me opneemtquote:
quote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar JortK ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 217 OA
02. 188 eer-ik
03. 187 Houniet
03. 187 Papierversnipperaar
05. 179 MPG
06. 170 crossover
07. 150 Jo0Lz
08. 141 Pheno
09. 140 Lenny_Leonard
10. 136 Sjowhan
11. 131 juon_jacket1
12. 129 Frutsel
13. 125 Muck
14. 123 Kuukske
14. 123 vrolijke-frits
16. 118 BrandX
17. 116 Slarioux
18. 109 WyriHaximus
18. 109 Memento-Mori
20. 104 Godlike02
21. 096 mschol
22. 095 vdvorst
23. 085 Geqxon
24. 084 Jump
25. 079 SpeedyGJ
25. 079 R-Mon
27. 075 gateway
28. 073 Aarti
29. 072 covie
30. 070 Sander170
hij heeft ik-weet-niet-hoelang in wijk op school gezeten, niet in frankrijkquote:
Woensdag? WOENSDAG?quote:
dat zei ik alquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Woensdag? WOENSDAG?
Daar ga jij helemaal niets van meekrijgen hoor![]()
![]()
Dat dus...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen kan ik het dan niet zien, dus ik vraag wel of mijn moederhet voor me opneemt
as usualquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus...![]()
Ik ben weer mosterd na de maaltijd aan het serveren
Alsof dat gaat lukkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zei ik al
je moet the green mile afkijken he
hihiquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
as usual
maar ach, je hebt er patent op, dus het mag
Was 'ie nog niet af dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zei ik al
je moet the green mile afkijken he
Ik ken inmiddels de eerste 35 minuten ofzoquote:
Fritsquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
MPGVriend, collega!
Alles goed?
ik heb hem al een keer of 7 gezienquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels de eerste 35 minuten ofzo....
Ja lekker hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
FritsVriend ende collega
![]()
Jazeker, en met jou?
Jij wel lieverd... jij wel....quote:
Mooizo....quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja lekker hoor!
Ga maar snel die film afkijken! Klassieker!
ik nietquote:
ik snapte ook al niet dat ie hem nog nooit gezien had!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja lekker hoor!
Ga maar snel die film afkijken! Klassieker!
dat is alweer ene verkapte: en verder hebben we lopen te (klef) bekken?je hebt inmiddels al tig keer gepost dat je m nog af moet kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken inmiddels de eerste 35 minuten ofzo....
overmorgen?quote:
nee, dat is een verkapte: M moest naar huis want anders zou ie de laatste trein missen en hij moest de volgende ochtend vroeg op de TU zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is alweer ene verkapte: en verder hebben we lopen te (klef) bekken?je hebt inmiddels al tig keer gepost dat je m nog af moet kijken
En toch is het echt zoquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik snapte ook al niet dat ie hem nog nooit gezien had!
Juist ja....quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dat is een verkapte: M moest naar huis want anders zou ie de laatste trein missen en hij moest de volgende ochtend vroeg op de TU zijn![]()
en het einde van Finding Nemo ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch is het echt zo
* MPG gaat zich even diep schamen
eenschquote:
altijdquote:Moest nog rennen in Arnhem ook
quote:Woensdag kom ik fijn met de enige echte MPGmobiel![]()
dat was OOK een reden misschien inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, dat is een verkapte: M moest naar huis want anders zou ie de laatste trein missen en hij moest de volgende ochtend vroeg op de TU zijn![]()
dat WAS de redenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was OOK een reden misschien inderdaad
Ja, maar dat heeft niets met jou te maken... dat was in 2004 ofzo alquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
[..]
en het einde van Finding Nemo ook niet
Dat was DE reden...quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was OOK een reden misschien inderdaad
Ik had ook bij jou kunnen blijven....quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
dat WAS de reden
hij kon moeilijk 's avonds laat achter treinen aan gaan lopen hollen
Ik weet dat het niks met mij te maken heeft, maar daarom vind ik het nog wel grappigquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niets met jou te maken... dat was in 2004 ofzo al... daarna nooit meer die film afgekeken ...
dat dusquote:[..]
Dat was DE reden...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had ook bij jou kunnen blijven....
Dan had MM de dag erna allemaal verhalen over geklefbek, de hele nacht lang, aan moeten horen![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
* DaMart neemt hap uit beeldscherm.
truste pollyquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik eens ga slapen. Misschien nog een stukje film kijken eerst.
Truste
WMzquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat ik eens ga slapen. Misschien nog een stukje film kijken eerst.
Truste
Damn! Wat maakt jou het nou uit?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is alweer ene verkapte: en verder hebben we lopen te (klef) bekken?je hebt inmiddels al tig keer gepost dat je m nog af moet kijken
Ja dat lijkt het zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
Wanneer word het forum weer sneller
Het lijkt wel chronisch te worden [ afbeelding ]
mag niet van Mquote:
jort met MM dan?quote:
Na. probleem opgelost, slotje...quote:
ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Na. probleem opgelost, slotje...
NIET op dit topic trouwens, hij s nog ni helemaal vol
Hoe ging het?quote:
quote:
wist je dat niet?!quote:
houwnieeeeeeequote:
er was geen gesprek. yvonne had het te druk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Ik heb niet live meegeluisterd...
hihi.. onderdanige Yvonnequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
er was geen gesprek. yvonne had het te druk.
ben een beetje teleurgesteld but hey, volgende week moet yvonne op haar knieën gaan zitten en sorry zeggen hihi.
Inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben een beetje teleurgesteld but hey, volgende week moet yvonne op haar knieën gaan zitten en sorry zeggen hihi.
yvonne heeft het vaak erg drukquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
vorige week had ze het ook al druk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
yvonne heeft het vaak erg druk
het is ook een hoop werk om Fok! een beetje goed lopend te houden!
in een keer goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
Wuustwezel (B)
het enige echte Wuustwezeltopic
quote:
quote:
dat vind ik lief van je!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
toch een pluim voor Muck omwille van de dranksectie in het FOK!kookboek
Ik ga zeker de webcam aanzettenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
quote:
quote:
trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |