Gelukkig maarquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!![]()
Ik heb er nu alweer zin in!Doe maar ff rustig dan! Wie weet komt er dan iets nuttigs uit
En dat ga je ook doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stotenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Nee ik ben hier 1 keer geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:26 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Zin in werken![]()
Er komt bijna nooit iets nuttigs uit mij, dat weet je.
Ja ik ben echt een oldschool fokkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sas is mijn introducéAlthans, hier dan, zij heeft reeds een rijke geschiedenis als FOK!ster achter zich!
[..]
Het is echt heelnu ja!
werken jullie allebei @ DvdB?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat ga je ook doen!![]()
[..]
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stoten
Logisch...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
NiksWerken daar met jullie is echt wel
![]()
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar bovenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar boven![]()
Ja maar dat is ook maar omdat Tim weggingquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:30 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!
Maar ik heb mn plekje weer voor je afgestaan of niet?![]()
[..]
Logisch...
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook maar omdat Tim wegging. Ik ben blij dat ik op jullie kamer mocht blijven! That's a fact!
Hehe, goed bezig Sass!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:38 schreef sassa het volgende:
[..]
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.
Maar dat is idd om hij wegging. Maarja, het moest zo zijn.
Bij mij doet 'ie het welquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fobo doet het bij mij niet in safari.
Bij Ver ook al niet
Lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
per ongeluk moccapads gekocht vanmiddag.
Maar ze zijn wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |