broccoliquote:
toen was ik pas 5 hoorquote:
Middagquote:
Als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
traag ja?
hey Xquote:
ik merk hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Lekker lekker, vorige week al drie keer op dus deze week voor frits geen pizza!quote:
Als een hoopje dikke stront tegen een heuveltje op!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Sassa!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:07 schreef sassa het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik alle duitse dingen naar jou doorschuif hoor
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa!![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik kreeg vorige week al een taak van je!
sassa, hoiquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?quote:
in dit topic jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |