Ja dat lijkt het zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:42 schreef JortK het volgende:
Wanneer word het forum weer sneller
Het lijkt wel chronisch te worden [ afbeelding ]
mag niet van Mquote:
jort met MM dan?quote:
Na. probleem opgelost, slotje...quote:
ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Na. probleem opgelost, slotje...
NIET op dit topic trouwens, hij s nog ni helemaal vol
Hoe ging het?quote:
quote:
wist je dat niet?!quote:
houwnieeeeeeequote:
er was geen gesprek. yvonne had het te druk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Ik heb niet live meegeluisterd...
hihi.. onderdanige Yvonnequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
er was geen gesprek. yvonne had het te druk.
ben een beetje teleurgesteld but hey, volgende week moet yvonne op haar knieën gaan zitten en sorry zeggen hihi.
Inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben een beetje teleurgesteld but hey, volgende week moet yvonne op haar knieën gaan zitten en sorry zeggen hihi.
yvonne heeft het vaak erg drukquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
vorige week had ze het ook al druk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
yvonne heeft het vaak erg druk
het is ook een hoop werk om Fok! een beetje goed lopend te houden!
in een keer goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef sararaats het volgende:
Wuustwezel (B)
het enige echte Wuustwezeltopic
quote:
quote:
dat vind ik lief van je!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:09 schreef sararaats het volgende:
toch een pluim voor Muck omwille van de dranksectie in het FOK!kookboek
Ik ga zeker de webcam aanzettenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
quote:
quote:
trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |