quote:
quote:
iets lekkers.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. iets lekkers... maar niet teveel zoet![]()
gister al, toen hij nog zwart was zelfsquote:
eensw even zien....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:51 schreef Muck het volgende:
[..]
iets lekkers.
iets lekkers....
hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt
kaas? ham? spek? stroop? vruchtenhagel? chocopasta? appel?
deed jij ook vroegerquote:
300 pannenkoeken voor meneerquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
eensw even zien....
ja, ja, ook wel, niet zo, niet zo, niet zo, ja
hoi saarquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:49 schreef sararaats het volgende:
iemand een Joburg?
Goede vraag.quote:
wat een vertouwen weer in mijn kookkunstenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:57 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel ziet het pannekoekbeslag al rondvliegen
quote:
nouja zeg... jouw kookunsten is niets op aan te merkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
wat een vertouwen weer in mijn kookkunsten
grapje schat, grapjequote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]... Zo'n vreetbeer ben ik nou ook weer niet...
weet ikquote:Je weet dat ik een makkelijke ben. Is er iets dat je al in huis hebt? Of wat je zelf lekker vindt?
ieuw!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
Pannenkoek met sperzieboontjes, gebakken ui en spek en stroop!![]()
ehm... eigenlijk best wel veelquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:04 schreef Muck het volgende:
[..]
grapje schat, grapje
[..]
weet ik
nou, ik moet nog boodschappen doen, dus vandaar dat ik je vroeg wat je lekker vind
hup, gooi het eruit, wat vind je het allerlekkerst op een pannenkoek?
ben jij een zeeuw?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
Heel lekker hoor! En als je 'm oprolt kan je er leuke plakken van snijden, een rolletje pannekoek met die boontjes erin. Veel stroop erop! Hmmmm!quote:
kijk, daar kan ik wat meequote:Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm... eigenlijk best wel veel... ham, kaas, ananas (ja ananas
, champignonschijfjes, spekjes...
Nee, ik kom uit Utrecht maar woon in Amsterdam. Waarom?quote:
gatverdegatverquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:02 schreef Clupea het volgende:
hahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, daar kan ik wat mee
komt helemaal goed
toch niet allemaal op 1 pannenkoek he?
brrrrquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:14 schreef Clupea het volgende:
[..]
Heel lekker hoor! En als je 'm oprolt kan je er leuke plakken van snijden, een rolletje pannekoek met die boontjes erin. Veel stroop erop! Hmmmm!
je weet maar nooitquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
haha
nee, dat zou wel een heel extreme combo zijn
Lijkt een beetje op zeeuwse pannenkoeken die je beschreefquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:16 schreef Clupea het volgende:
[..]
Nee, ik kom uit Utrecht maar woon in Amsterdam. Waarom?
En ik lust ze niet zonder. Zeker met de gebakken spek erbij!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
brrrr
ik lust al geen sperciebonen, laat staan met stroop
Whehe...quote:
quote:Bombay pannenkoek
Kipfilet, gemengd fruit in Chutneysaus, gegarneerd met rauwkost
bruine bonen met stroopquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
brrrr
ik lust al geen sperciebonen, laat staan met stroop
voor jou nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:27 schreef Muck het volgende:
hey M, hoe afwezig ben je?
hoe zei je datquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
adkjhasdlkjh
ik ben daar ooit vlakbij op vakantie geweest geloof ik.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
InddWat het pannenkoekenhuis in Arcen allemaal op de kaart heeft staan
![]()
![]()
[..]
Dan was dat ook vlakbij mijquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben daar ooit vlakbij op vakantie geweest geloof ik.....
broccoliquote:
toen was ik pas 5 hoorquote:
Middagquote:
Als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
traag ja?
hey Xquote:
ik merk hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Lekker lekker, vorige week al drie keer op dus deze week voor frits geen pizza!quote:
Als een hoopje dikke stront tegen een heuveltje op!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Als dikke stront door een trechterAlthans, net.
Sassa!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:07 schreef sassa het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet bang te zijn dat ik alle duitse dingen naar jou doorschuif hoor
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sassa!![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik kreeg vorige week al een taak van je!
sassa, hoiquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef sassa het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je eerst nog uitvoeren he! Dan pas mag je klagen. Je hebt trouwen niks te klagen ja. Dat heb je natuurlijk sowieso niet als hulpje van mij. maargoed.![]()
Het lukt me momenteel even niet om er een gewone zin uit te krijgen. Vaag.
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?quote:
in dit topic jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Sas is mijn introducéquote:
Het is echt heelquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben graag jouw hulpje hoor sas!![]()
Ik heb er nu alweer zin in!Doe maar ff rustig dan! Wie weet komt er dan iets nuttigs uit
En dat ga je ook doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:23 schreef sassa het volgende:
[..]
Wat? Nieuw op fok? Of hier in dit topic?
Op fok iig niet. En in dit topic ook niet. Wheheh![]()
Maar ik kwam alleen even achter Frits aan, want dies bang dat ik m opdrachten ga geven.![]()
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stotenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Nee ik ben hier 1 keer geweest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in dit topic ja
Heb je nooit gezien hier dan.
Waar ken jij frits ook weer van?
Niksquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:26 schreef sassa het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Zin in werken![]()
Er komt bijna nooit iets nuttigs uit mij, dat weet je.
Ja ik ben echt een oldschool fokkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sas is mijn introducéAlthans, hier dan, zij heeft reeds een rijke geschiedenis als FOK!ster achter zich!
[..]
Het is echt heelnu ja!
werken jullie allebei @ DvdB?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat ga je ook doen!![]()
[..]
Sas kwam mij de laatste dagen van mijn vakantiebaan van mijn plek af stoten
Logisch...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
NiksWerken daar met jullie is echt wel
![]()
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar bovenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef sassa het volgende:
[..]
Nee ik ben hier 1 keer geweest.
Van werk ken ik Fritsepits. De breekweek.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daar komt dan eindelijk mijn andere nick naar boven![]()
Ja maar dat is ook maar omdat Tim weggingquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:30 schreef sassa het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen! Zou niet durven!
Maar ik heb mn plekje weer voor je afgestaan of niet?![]()
[..]
Logisch...
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook maar omdat Tim wegging. Ik ben blij dat ik op jullie kamer mocht blijven! That's a fact!
Hehe, goed bezig Sass!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:38 schreef sassa het volgende:
[..]
Het moest trouwens aan je afgestaan zijn. Zie je, kan niet meer denken. Tim, ik was echt ver heen dit weekend. Ik denk dat ik een aantal hersencellen heb verkloot ofzo. Kan echt niet meer normaal denken en zinnen maken. Wat erg.
Maar dat is idd om hij wegging. Maarja, het moest zo zijn.
Bij mij doet 'ie het welquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fobo doet het bij mij niet in safari.
Bij Ver ook al niet
Lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
per ongeluk moccapads gekocht vanmiddag.
Maar ze zijn wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |