Van zuipen wordt je dikker dan van normaal eten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik moet eerst wat eten anders mag ik niks drinken.
Melisa: Dan neem je toch een crackertje met kaas.
Naad voelt zich zo ziek maar wil wel cocktails drinken, lekker logisch.
Ze maken het wel spannendquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Vriend van Nadia ??
Nee!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klap met een slappe l*l in zijn gezicht gehad ?
Dat zijn vloeibare calorieën, dan hoef je niet te kauwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik moet eerst wat eten anders mag ik niks drinken.
Melisa: Dan neem je toch een crackertje met kaas.
Naad voelt zich zo ziek maar wil wel cocktails drinken, lekker logisch.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klap met een slappe l*l in zijn gezicht gehad ?
Hoezo niet, hij zat op een callcenter aan de telefoon. Moest via de telefoon verkopen. Niemand die hem daar kan zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verwacht niet dat hij de komende jaren een baan krijgt vanwege de publiciteit op internet.....
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef petraa het volgende:
Nadia voelt zich weer helemaal beter!!!!!! Ze moet 2 boterhammen eten van het hokje
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia en Kees waren vroeger heel gek op elkaar, maar nu is hij vrijgezel.![]()
Dat kan ik me zo voorstellen, zeker als ik nu weer naar Dennix zit te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Kaleddis het volgende:
Even offtopic. Moest gisterennacht werken. Was daar ook iemand die gewoon de broer van nix kon zijn. Behalve dat hij er echt op leek, liep hij ook continue met z'n handen in z'n zak zich een beetje te vervelen en af en toe zinloze opmerkingen te maken. Erg moeilijk om zo iemand serieus te nemen (en je lachen in te houden)![]()
Graag ik haat het!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Uit die uitspraak zou ik kunnen opmaken dat ze met hem gerotzooid had toen Kees nog geen vrijgezel was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??
hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef pullup het volgende:
maar Dennis is zelf al een gifje met dat repetetieve gehannes aan zijn neus en haren
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Dennix fluisteren tegen Naad: Wil je het niet te moeilijk voor me maken?![]()
en dat ze smachtend in Luc's armen kruiptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Naad belt door dat ze 2 boterhammen met kipfilet op heeft, wat een zielig gedoe.
Dennix is bang dat ze gaat tanken.
Mooie OP en het verschil is niet in woorden uit te drukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
OP'tje gemaakt en zie het verschil tussen Lieke&Melissa![]()
[ afbeelding ]
Brian staat weer onder 220.quote:
Ik moet hier toch even op reageren, wat is hier in vredesnaam dik aan?quote:
TIP) Als je dit soort gifjes in een A-B-A-loop zet, in plaats van een A-B-loopquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP en het verschil is niet in woorden uit te drukken![]()
Stuur haar een kaartje met die tekst, wordt ze dolgelukkig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet hier toch even op reageren, wat is hier in vredesnaam dik aan?Zonder die neptieten en die tatoo zou ze een perfect lijf hebben
Het zijn de klontjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
Waarom staat Dennix altijd op zijn drinken te kauwen???
Da's mooi en Kees is er ook nog, knallen 100%quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Nadia vertelde aan Amanda zoiets van: als Luc drinkt en ik ook...Vertrouw ik mezelf niet meer.
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n lelijke kop op zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur haar een kaartje met die tekst, wordt ze dolgelukkig.![]()
Dat moet je er dan niet bij vermelden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n kop op zit![]()
Dan mag ze vanavond niet meer rijden, in de auto.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Py het volgende:
Mellissa en haar butler staan te zuipen bij t leven heb ik t idee
Ja ik weet het ook niet. naad is niet te volgen in haar acties dus waarschijnlijk heeft ze daar gewoon achter de bar liggen beesten met Kees de COCKtail shakerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uit die uitspraak zou ik kunnen opmaken dat ze met hem gerotzooid had toen Kees nog geen vrijgezel was.
Alsof streamers dat nog niet door hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap:"Mooie verhaallijn "tegen Nadia, en daarvoor keek hij veelbetekenend naar Dennis.....
Het zou helpen als ze een spijkerbroek aan deed die 1 maatje groter is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
Amanda word echt een dikke drol zeg... !!!
Mojitootjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap aan de cocktail?
Nou nou nou het valt erg mee...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
Hehe. Lekkuh puhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan mag ze vanavond niet meer rijden, in de auto.![]()
Dennis heeft volgens mij een orale obsessie.quote:
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Luucje heeft teveel MTV gekeken volgens mij![]()
Brian kan niet mixen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Hoezo oppervlakkig....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou nou het valt erg mee...
Hoezo oppervlakkig?
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.![]()
Gewone caps voldoen al bijna niet meer.![]()
Je hebt een nieuw tijdperk ingeluid![]()
Wist je dat nog niet ?? Volgens mij is Jaap de enige die het wel kan :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Prachtig die gifjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:24 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En Jaap heeft 2 bitches gepimpt
Net Notorious BIG zo die gast![]()
![]()
Die vierkante kop wil maar niet wennen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n lelijke kop op zit![]()
Doen, bvdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Wordt het niet eens tijd voor een overdosis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien heeft Brian aardig wat pammetjes geslikt...
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Al wel tijdje gezeten paar maand terug, alleen nu wat meer tijd gelukkig om wat actiever te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Prachtig die gifjes.![]()
Je zit al zo lang op Fok! Waarom pas zo laat op DGK![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Het is wachten op het solodebuut van Brian.
Volgens mij over Brian, die is weer link omdat Amanda zoveel drink.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef lorence1 het volgende:
waar hebben amanda en nadia het over... sorry zeggen? tegen wi?
Graagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En ik dacht dat je een vrouw was, die d'r avatar promotequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Al wel tijdje gezeten paar maand terug, alleen nu wat meer tijd gelukkig om wat actiever te zijn
Zet hem dan ook ff o"p:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee ging om iets anders. Amanda zei tegen Brian dat ie niet te snel moest rappen. Dat vond ie niet leuk om te horen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij over Brian, die is weer link omdat Amanda zoveel drink.
Nee dit is wat, die zijn in 1800 van huis gegaan. Ziet er toch niet uit voor zulke jonge mensen.quote:
Wat die smaak betreft, daar heb je helemaal gelijk in. En voor mij is er nog nooit iemand mooiers in dat hok geweest als Nena.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)
Aha, thanx, het heeft niet veel geholpen, LMAOquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee ging om iets anders. Amanda zei tegen Brian dat ie niet te snel moest rappen. Dat vond ie niet leuk om te horen.
Ja en.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Zij kon het lonken niet latenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
En Naad kan het lonken naar Luuc niet laten.
Lijkt me een gezonde vorm van corresponderen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)
oeps het is melissaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:35 schreef lorence1 het volgende:
en alweer make up bijwerken
Mee eens, die was/is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat die smaak betreft, daar heb je helemaal gelijk in. En voor mij is er nog nooit iemand mooiers in dat hok geweest als Nena.![]()
On-T: Als er gerapt moet worden hoor ik toch liever Luc als Brian![]()
waarom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:36 schreef pullup het volgende:
Huub is waanzinnig pissed off
wat is er met jaap dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:36 schreef the_undertaker het volgende:
Huub kwaad. Dit gaat dus duidelijk over Jaap. Wat Lieke niet mag weten.
gaat dat over het niet mogen drinken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef Stupidisco het volgende:
pissed op 'het hokje' denk ik
Omdat de rest lekker kan zuipen en hij niet schat ik zo inquote:
Volgens mij spelen er dingen met het hokje, geen idee wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Huub nou toch echt de zak uithangen op het feestje van zijn vriendinneke.![]()
Drank dat is het probleemquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Huub nou toch echt de zak uithangen op het feestje van zijn vriendinneke.![]()
zou kunnen, maar denk eerder dat het ook met Jaap te maken heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef 2live het volgende:
[..]
gaat dat over het niet mogen drinken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:35 schreef Py het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde vorm van corresponderen.
Amanda heeft het geluk dat het vet zich gelijkmatig over haar lichaam verdeeld. Daardoor lijkt ze minder dikker te zijn geworden. Maar volgens mij is ze wel aardig wat kilo's aangekomen.
En weet je nog hoe het liedje afloopt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zij kon het lonken niet laten
Zij lonkte naar iedere man
Dat liep veel te veel in de gaten
En oh, oh, oh, oh
Oh daar kwam narigheid van![]()
Jaap zal wel naar huis gaan omdat Cora dat wil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou kunnen, maar denk eerder dat het ook met Jaap te maken heeft
waarom Jaap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Huub ging achter Jaap aan volgens mij. En er zal iets zijn met jaap waardoor Huub pissed is. Waarschijnlijk hangt de toneelhaak in zijn nek, terwijl Dennix hem meer verdient.
Dat denk ik dus ook. De gesprekken die ik heb gehoord duiden allemaal op een exit van Jaap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Huub ging achter Jaap aan volgens mij. En er zal iets zijn met jaap waardoor Huub pissed is. Waarschijnlijk hangt de toneelhaak in zijn nek, terwijl Dennix hem meer verdient.
ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:41 schreef Py het volgende:
SHit ik haat het als je weet dat er dingen gebeuren die je wilt zien maar je ziet ze niet![]()
Het zal toch niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
Dennis en Nadia genieten, ze doen handjeklap en het gaat over Jaap. Zou Jaap weer terug moeten naar hun team???
Dan moet hij zich tegen het hokje uiten en niet Lieke op haar feestje laten barsten. Als hij dat nodig vind kan dat morgen ook nog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij spelen er dingen met het hokje, geen idee wat.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
Ik wil die KUT dennis weg en niet Jaap
Met het eerste ook, lees maar terugquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of dit een gezonde vorm van corresponderen is weet ik niet, ik denk dat we daarin verschillen van mening. Met het overige ben ik het helemaal eens met je![]()
Woeiiii, ik voorzie een catfight tussen Melissa en Nadia.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:43 schreef riri het volgende:
melissa vindt luc wel leuk
ontstellendquote:
Helemaal mee eens. Dit is voor zo'n jonge meid toch veel en veel te truttig. Welk meisje van haar leeftijd loopt er tegenwoordig nog zo bij. Zelfs Maxima ziet er nog moderner uit als Lieke. Wie kleed haar eigenlijk ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch dat Nadia niet weet hoe ze zich moet kleden. Nu benadrukt ze juist haar onmogelijke proporties. Dat rokje vooral![]()
En waarom altijd van die overdreven gala jurken? Ze hadden Lieke best een leuk fris jurkje kunnen geven, dit staat zo kak, naast de rest, in hun spijkerbroekjes.
Ik ben een vrouw en ik zal nooit op vrouwen vallen maar Nena was en is een lekker wijf. Amanda en nadia zijn echt trailer trash vergeleken met haar. Als ik een man was en ik zou het moeten doen met vrouwen zoals amanda en nadia, dan werd ik spontaan homofiel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat die smaak betreft, daar heb je helemaal gelijk in. En voor mij is er nog nooit iemand mooiers in dat hok geweest als Nena.![]()
On-T: Als er gerapt moet worden hoor ik toch liever Luc als Brian![]()
Die raakt de komende week geblesseerd tijdens de voetbaltraining, kan hij gelijk gehaakt worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het zal toch niet?
Wanneer gooien ze die Dennix er eens uit? Snappen ze nou werkelijk niet dat die gast 0 toevoegt?
Wil ik ook weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Zijn er dan aanwijzingen langsgekomen vandaag die op een toneelhaak van Jaap wjzen![]()
Mijn post van even eerder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:44 schreef pullup het volgende:
Zijn er dan aanwijzingen langsgekomen vandaag die op een toneelhaak van Jaap wjzen![]()
Ik heb Japio horen zeggen dat vanavond zijn brief naar Cora is gemaild. Daarin schijnt hij duidelijk te stellen dat Cora moet stoppen met zeuren. "Ik zit in de villa en blijf hier zitten. Klaag niet naar mij want ik kan je toch niet helpen". En hij schijnt ook geschreven te hebben dat de redactie alle 'klaagstukken' gewoon zwart moet maken voor hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap zal wel naar huis gaan omdat Cora dat wil.
Ik vind een koppie soep ook zo lekker.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en ik zal nooit op vrouwen vallen maar Nena was en is een lekker wijf. Amanda en nadia zijn echt trailer trash vergeleken met haar. Als ik een man was en ik zou het moeten doen met vrouwen zoals amanda en nadia, dan werd ik spontaan homofiel.
Dat zijn vage veronderstellingenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn post van even eerder.
Dat denk ik dus ook. De gesprekken die ik heb gehoord duiden allemaal op een exit van Jaap.
Dat is dus de 3e back-up die Huub misschien kwijt gaat raken.
Volgens mij mag hij wel drinken , maar heeft hij beloofd dat niet meer te doen. Vanmiddag heeft ie 1 glas champagne achterover geslagen volgens mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:45 schreef lorence1 het volgende:
ik vind het stom dat huub niets mag drinken nu die cocktailshakers erzijn.
Niks. ik wist niet dat elke post zinnig en diep moest zijn...quote:
wanneer heb je dit gehoord ? dit was volgens mij de inhoud van de oorspronkelijke brief van Jaap, echter na advies van Huub en Lieke heeft ie de brief aangepast. Of het ik iets gemist vandaag ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb Japio horen zeggen dat vanavond zijn brief naar Cora is gemaild. Daarin schijnt hij duidelijk te stellen dat Cora moet stoppen met zeuren. "Ik zit in de villa en blijf hier zitten. Klaag niet naar mij want ik kan je toch niet helpen". En hij schijnt ook geschreven te hebben dat de redactie alle 'klaagstukken' gewoon zwart moet maken voor hem.
Huub heeft zelf voorgesteld niet meer te drinken. Maar 'achter' had er wel bijgezegd, dat ze het dan wel bleven controleren 'alsof het een sanctie betreft'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij wel drinken , maar heeft hij beloofd dat niet meer te doen. Vanmiddag heeft ie 1 glas champagne achterover geslagen volgens mij
Kan maar aan de reactie van Huub is te merken dat er iets speelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |