Dennis heeft volgens mij een orale obsessie.quote:
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Luucje heeft teveel MTV gekeken volgens mij![]()
Brian kan niet mixen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Hoezo oppervlakkig....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou nou het valt erg mee...
Hoezo oppervlakkig?
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.![]()
Gewone caps voldoen al bijna niet meer.![]()
Je hebt een nieuw tijdperk ingeluid![]()
Wist je dat nog niet ?? Volgens mij is Jaap de enige die het wel kan :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Prachtig die gifjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:24 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En Jaap heeft 2 bitches gepimpt
Net Notorious BIG zo die gast![]()
![]()
Die vierkante kop wil maar niet wennen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n lelijke kop op zit![]()
Doen, bvdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Wordt het niet eens tijd voor een overdosis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien heeft Brian aardig wat pammetjes geslikt...
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |