Dennis heeft volgens mij een orale obsessie.quote:
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Luucje heeft teveel MTV gekeken volgens mij![]()
Brian kan niet mixen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Hoezo oppervlakkig....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:22 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou nou het valt erg mee...
Hoezo oppervlakkig?
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:25 schreef Py het volgende:
[..]
Undertaker, weet wel dat je hier nu nooit meer weg kunt.![]()
Gewone caps voldoen al bijna niet meer.![]()
Je hebt een nieuw tijdperk ingeluid![]()
Wist je dat nog niet ?? Volgens mij is Jaap de enige die het wel kan :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Prachtig die gifjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:24 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En Jaap heeft 2 bitches gepimpt
Net Notorious BIG zo die gast![]()
![]()
Die vierkante kop wil maar niet wennen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n lelijke kop op zit![]()
Doen, bvdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Wordt het niet eens tijd voor een overdosis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien heeft Brian aardig wat pammetjes geslikt...
Ik voel een nieuw topic aankomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik ga even een tutorial schrijven voor cappen.. wellicht dat meerderen het dan gaan doen. Zou leuk zijn
Al wel tijdje gezeten paar maand terug, alleen nu wat meer tijd gelukkig om wat actiever te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Prachtig die gifjes.![]()
Je zit al zo lang op Fok! Waarom pas zo laat op DGK![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
Amanda word echt een dikke drol zeg... !!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:28 schreef schatje het volgende:
Het is wachten op het solodebuut van Brian.
Volgens mij over Brian, die is weer link omdat Amanda zoveel drink.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef lorence1 het volgende:
waar hebben amanda en nadia het over... sorry zeggen? tegen wi?
Graagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
En ik dacht dat je een vrouw was, die d'r avatar promotequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Al wel tijdje gezeten paar maand terug, alleen nu wat meer tijd gelukkig om wat actiever te zijn
Zet hem dan ook ff o"p:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee ging om iets anders. Amanda zei tegen Brian dat ie niet te snel moest rappen. Dat vond ie niet leuk om te horen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij over Brian, die is weer link omdat Amanda zoveel drink.
Nee dit is wat, die zijn in 1800 van huis gegaan. Ziet er toch niet uit voor zulke jonge mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |