quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP en het verschil is niet in woorden uit te drukken![]()
Stuur haar een kaartje met die tekst, wordt ze dolgelukkig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet hier toch even op reageren, wat is hier in vredesnaam dik aan?Zonder die neptieten en die tatoo zou ze een perfect lijf hebben
Het zijn de klontjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
Waarom staat Dennix altijd op zijn drinken te kauwen???
Da's mooi en Kees is er ook nog, knallen 100%quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Nadia vertelde aan Amanda zoiets van: als Luc drinkt en ik ook...Vertrouw ik mezelf niet meer.
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n lelijke kop op zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stuur haar een kaartje met die tekst, wordt ze dolgelukkig.![]()
Dat moet je er dan niet bij vermelden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is dan alleen wel weer zonde dat er zo'n kop op zit![]()
Dan mag ze vanavond niet meer rijden, in de auto.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Py het volgende:
Mellissa en haar butler staan te zuipen bij t leven heb ik t idee
Ja ik weet het ook niet. naad is niet te volgen in haar acties dus waarschijnlijk heeft ze daar gewoon achter de bar liggen beesten met Kees de COCKtail shakerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uit die uitspraak zou ik kunnen opmaken dat ze met hem gerotzooid had toen Kees nog geen vrijgezel was.
Alsof streamers dat nog niet door hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap:"Mooie verhaallijn "tegen Nadia, en daarvoor keek hij veelbetekenend naar Dennis.....
Het zou helpen als ze een spijkerbroek aan deed die 1 maatje groter is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
Amanda word echt een dikke drol zeg... !!!
Mojitootjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap aan de cocktail?
Nou nou nou het valt erg mee...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef FSR het volgende:
Amanda word echt een dikke drol zeg... !!!
Hehe. Lekkuh puhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan mag ze vanavond niet meer rijden, in de auto.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |