Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef petraa het volgende:
Nadia voelt zich weer helemaal beter!!!!!! Ze moet 2 boterhammen eten van het hokje
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia en Kees waren vroeger heel gek op elkaar, maar nu is hij vrijgezel.![]()
Dat kan ik me zo voorstellen, zeker als ik nu weer naar Dennix zit te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Kaleddis het volgende:
Even offtopic. Moest gisterennacht werken. Was daar ook iemand die gewoon de broer van nix kon zijn. Behalve dat hij er echt op leek, liep hij ook continue met z'n handen in z'n zak zich een beetje te vervelen en af en toe zinloze opmerkingen te maken. Erg moeilijk om zo iemand serieus te nemen (en je lachen in te houden)![]()
Graag ik haat het!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Uit die uitspraak zou ik kunnen opmaken dat ze met hem gerotzooid had toen Kees nog geen vrijgezel was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??
hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef pullup het volgende:
maar Dennis is zelf al een gifje met dat repetetieve gehannes aan zijn neus en haren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |