Van zuipen wordt je dikker dan van normaal eten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik moet eerst wat eten anders mag ik niks drinken.
Melisa: Dan neem je toch een crackertje met kaas.
Naad voelt zich zo ziek maar wil wel cocktails drinken, lekker logisch.
Ze maken het wel spannendquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef Nostalgist het volgende:
Vriend van Nadia ??
Nee!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klap met een slappe l*l in zijn gezicht gehad ?
Dat zijn vloeibare calorieën, dan hoef je niet te kauwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik moet eerst wat eten anders mag ik niks drinken.
Melisa: Dan neem je toch een crackertje met kaas.
Naad voelt zich zo ziek maar wil wel cocktails drinken, lekker logisch.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Klap met een slappe l*l in zijn gezicht gehad ?
Hoezo niet, hij zat op een callcenter aan de telefoon. Moest via de telefoon verkopen. Niemand die hem daar kan zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub verwacht niet dat hij de komende jaren een baan krijgt vanwege de publiciteit op internet.....
Dat bedoel ikquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef petraa het volgende:
Nadia voelt zich weer helemaal beter!!!!!! Ze moet 2 boterhammen eten van het hokje
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia en Kees waren vroeger heel gek op elkaar, maar nu is hij vrijgezel.![]()
Dat kan ik me zo voorstellen, zeker als ik nu weer naar Dennix zit te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef Kaleddis het volgende:
Even offtopic. Moest gisterennacht werken. Was daar ook iemand die gewoon de broer van nix kon zijn. Behalve dat hij er echt op leek, liep hij ook continue met z'n handen in z'n zak zich een beetje te vervelen en af en toe zinloze opmerkingen te maken. Erg moeilijk om zo iemand serieus te nemen (en je lachen in te houden)![]()
Graag ik haat het!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
Gsus nix, kap met dat meezingen (of hokje, zet zijn zender uit)
Uit die uitspraak zou ik kunnen opmaken dat ze met hem gerotzooid had toen Kees nog geen vrijgezel was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dan is ie toch beschikbaar ? Of kan Naad alleen maar geilen op niet beschikbare mannen ??
hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef pullup het volgende:
maar Dennis is zelf al een gifje met dat repetetieve gehannes aan zijn neus en haren
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Dennix fluisteren tegen Naad: Wil je het niet te moeilijk voor me maken?![]()
en dat ze smachtend in Luc's armen kruiptquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:04 schreef beequeen het volgende:
Naad belt door dat ze 2 boterhammen met kipfilet op heeft, wat een zielig gedoe.
Dennix is bang dat ze gaat tanken.
Mooie OP en het verschil is niet in woorden uit te drukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef Prospera het volgende:
OP'tje gemaakt en zie het verschil tussen Lieke&Melissa![]()
[ afbeelding ]
Brian staat weer onder 220.quote:
Ik moet hier toch even op reageren, wat is hier in vredesnaam dik aan?quote:
TIP) Als je dit soort gifjes in een A-B-A-loop zet, in plaats van een A-B-loopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |