gaat dat over het niet mogen drinken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef Stupidisco het volgende:
pissed op 'het hokje' denk ik
Omdat de rest lekker kan zuipen en hij niet schat ik zo inquote:
Volgens mij spelen er dingen met het hokje, geen idee wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Huub nou toch echt de zak uithangen op het feestje van zijn vriendinneke.![]()
Drank dat is het probleemquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind Huub nou toch echt de zak uithangen op het feestje van zijn vriendinneke.![]()
zou kunnen, maar denk eerder dat het ook met Jaap te maken heeftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef 2live het volgende:
[..]
gaat dat over het niet mogen drinken?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:35 schreef Py het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde vorm van corresponderen.
Amanda heeft het geluk dat het vet zich gelijkmatig over haar lichaam verdeeld. Daardoor lijkt ze minder dikker te zijn geworden. Maar volgens mij is ze wel aardig wat kilo's aangekomen.
En weet je nog hoe het liedje afloopt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zij kon het lonken niet laten
Zij lonkte naar iedere man
Dat liep veel te veel in de gaten
En oh, oh, oh, oh
Oh daar kwam narigheid van![]()
Jaap zal wel naar huis gaan omdat Cora dat wil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zou kunnen, maar denk eerder dat het ook met Jaap te maken heeft
waarom Jaap?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Huub ging achter Jaap aan volgens mij. En er zal iets zijn met jaap waardoor Huub pissed is. Waarschijnlijk hangt de toneelhaak in zijn nek, terwijl Dennix hem meer verdient.
Dat denk ik dus ook. De gesprekken die ik heb gehoord duiden allemaal op een exit van Jaap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:39 schreef petraa het volgende:
Huub ging achter Jaap aan volgens mij. En er zal iets zijn met jaap waardoor Huub pissed is. Waarschijnlijk hangt de toneelhaak in zijn nek, terwijl Dennix hem meer verdient.
ik ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:41 schreef Py het volgende:
SHit ik haat het als je weet dat er dingen gebeuren die je wilt zien maar je ziet ze niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |