Wat die smaak betreft, daar heb je helemaal gelijk in. En voor mij is er nog nooit iemand mooiers in dat hok geweest als Nena.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)
Aha, thanx, het heeft niet veel geholpen, LMAOquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee ging om iets anders. Amanda zei tegen Brian dat ie niet te snel moest rappen. Dat vond ie niet leuk om te horen.
Ja en.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub kan niet dansen...
Zij kon het lonken niet latenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
En Naad kan het lonken naar Luuc niet laten.
Lijkt me een gezonde vorm van corresponderen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind persoonlijk ook niet dat Amanda nou zo'n heel slecht figuur heeft. De beste stuurlui staan ook hier weer aan wal. Bij voorbaat, ik vind het niet zo belangrijk haar daar een kaartje voor te sturen. Kaartjes stuur ik alleen naar familie, vrienden en kenissen. En niet naar een stel mediageile deelnemers aan een TV programma. (smaken verschillen)
oeps het is melissaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:35 schreef lorence1 het volgende:
en alweer make up bijwerken
Mee eens, die was/is inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat die smaak betreft, daar heb je helemaal gelijk in. En voor mij is er nog nooit iemand mooiers in dat hok geweest als Nena.![]()
On-T: Als er gerapt moet worden hoor ik toch liever Luc als Brian![]()
waarom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:36 schreef pullup het volgende:
Huub is waanzinnig pissed off
wat is er met jaap dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:36 schreef the_undertaker het volgende:
Huub kwaad. Dit gaat dus duidelijk over Jaap. Wat Lieke niet mag weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |