Zo schattig, dan wel weer recht leggen en geen foto maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:14 schreef nebelung het volgende:
Oh ja, haha, zittend![]()
Mijn dochter heb ik al meerdere malen zo aangetroffen, en wel slapen he![]()
Ja. Zat bij Lucie ook een paar dagen tussen, en duurde ook even voor het over was. Sterkte gewenst voor je bengeltjeboeff!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
PV typt met één hand: dreumesje van streek, overstuur en huilend wakker geworden. Kalmeert niet, lijkt pijn te hebben. Was eerst ook niet helemaal wakker, nu wel. Ik leid hem af met typen. BMR was maandag, nu last van?
Ik koop in Engeland altijd fleece aan elkaar pyamatjes met sokjes. Heerlijk warm om in te spelen, en warm genoeg om in te slapen. Je kunt er misschien eentje vinden op de webshop van next.co.uk, voor goedkope kijk ik bij TK Maxx ed...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:37 schreef PM-girl het volgende:
Met al bijna een plekje voor FONS!![]()
En weer verder met slaapzakjesperikelen.
Prenatal had ook niet veel en de verkeerde maten, het C&A geval dat wel paste, was echt té lelijk.
Dus nu gaan we maar investeren in flanellen pyjamaatjes![]()
O, en mouwloze leuke stippelslaapzakken van de HEMA dus, aangezien er net weer 1 de wasmachine in is gegaan(hoe lang mag een dreumesje eigenlijk doorlopenkruipen met al een weekje diarree, zo nu en dan lichte verhoging? Of zou het echt door de kiezen komen allemaal?)
PM, hier precies hetzelfde... Tinka heeft ook al een week lang dunne eh... nah, stront is eigenlijk de beste omschrijving...quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef PM-girl het volgende:
Nebelung, de ontlasting is vooral dun. Niet groen, niet slijmerig, heel soms ietswat rode plekken, maar verder niet.
Ik denk dat ik begin van de week even kijk hoe het dan is en dan inderdaad maar even bel, Belana. Hij is er verder niet ziek van gelukkig.
quote:
Ja ik heb dus geen idee Thijs heeft er ook niet zo heel lang ingezeten, en vind het zonde om em zomaar weg te doen als hij mischien over een paar jaar nog steeds goed te gebruiken is....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef MamavAron het volgende:
Volgends mij zijn de huidige autostoeltjes zo getest dat ze al wel een hele periode mee kunnen toch?
Helemaal maxicosi staat ergens bovenaan het lijstje.
Moedige mama! Het lijkt me verschrikkelijk om te doen, ook al weet je dat dit het enige is dat kán.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
de bloeduitslag van de allergietest was trouwens op een klein positief puntje zwaar K*T
ik schijt 7 kleuren van de zenuwen,, koekjes deeg aan de rijs *( maismeel ) over 2 uurtjes bakken en dan kippenei provoceren.. ik ben zoo bang.. maar de waardes van kippenei zijn gedaald, en dus enige manier is provoceren.. vind het echt eng![]()
ja he, vind ik ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef renzell het volgende:
Nog 1 dagje Vicky!Wat is het snel gegaan!!!
we hebben het zaterdag en zondag al gevierd. Amber heeft van ons een DVD, Smartville, muziekmat, spelletjes en een muziekset gekregen. Muzieksetje viel heeel goed in de aarde.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef nebelung het volgende:
Ben je al bezig met voorbereidingen Vicky? Of vier je het morgen niet? En doe je een feestje en taart en slingers? Wat geef je cadeau aan Amber? (inspiratie gevraagd dus)
De tijd gaat megasnel ja![]()
Misschien zit het in de naamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
hoi Ray, wat leuk om een keer een andere Liam tegen te komen(mijn oudste zoon heet Liam)
tja, dat krabbelen, een kindje van dezelfde leeftijd als jouw Liam doet dat bij mijn oppas. veel meer als dat jullie nu doen kan je niet doen. op die manier zal hij gaan leren dat het onacceptabel is, iets wat ie nu gewoon nog niet snapt denk ik. kwestie van volhouden.
ik heb geen flauw idee. Gisteren werd ze wakker krijsen etc. Dus erheen, speentje erin, aaitje en weer weg. Even stil en toen begon het weer. We wachtten nog een paar minuten af. En toen ging Djeez erheen. Ik hoorde al een bonk toen hij de deur open deed. Hij riep me en zei moet je eens zien wat ze gedaan heeft. Was het bedje dus een flink stuk verschoven en kon de deur een klein stukje open. Ze heeft het gelukkig nooit eerder gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef nebelung het volgende:
Hoe doet ze dat dan in hemelsnaam?? Nee, dat zou ik beslist niet goed vinden, geloof ik. Mijn dochter heeft ooit de deur al eens gebarricadeerd en toen moest de buurman de deur eruithalen voor me. Heeft uren geduurd allemaal![]()
Ze schopt wel tegen het voeteneinde aan en tegen de spijlen als ze niet wil slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef nebelung het volgende:
Maar ik vind dat wel eng hoor Ingrid. Ik stel me dan zo voor dat ze er in spingt of aan rukt, waardoor het bedje verschoven raakt. Misschien is het pessimistisch van me, maar ik denk dan: als het verschuiven kan, kan het dan ook omvallen? Of denk je dat ik dat te pessimistisch inschat?
Kan het bedje niet verder van de deur?
Och lieve meid!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef _evenstar_ het volgende:
en Moonah sorry dat ik je daar straks zo vergatmaar die foto zegt alles,, wauw..
![]()
Ja, écht he? Je moet hem eens bezig zien....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
jeetje pv ken is wel een brokkenpilootje he![]()
Ja doen we. Idd veiligheid gaat voor. Tot nu toe geukkig maar 1 keer gebeurd. Bed verschuiven dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:33 schreef Wennie het volgende:
Ingrid, dan goed nadenken over aankoop, maar de veiligheid van Kim gaat wel voor neem ik aanZe zullen ook vast zat bedden op marktplaats enzo verkopen.
Ja, bengeltjeboeff...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Och Pv, wat sneu weer!
Simon geeft kusjes![]()
Schijnbaar! Stel je even voor, opgerold rompertje, pyjama-jasje erover en dan lange kniekousen voor de kou!quote:
Echt pas de eerste keer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb sudo en talkpoeder staan, maar weet nooit wat te kiezenDit is ook pas de eerste keer dat ik met billenproblemen geconfronteerd wordt moet ik zeggen.
Ja maar, dat kun je toch niet zomaar doen? Mika wil zijn vader ook zien en omgekeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:03 schreef pinquit het volgende:
als het nog echt vaker gaat gebeuren, zou ik dat er toch niet voor over hebben en m lekker thuishouden denk :$
tuurlijk, ik bedoel ook alleen de nachten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef sombie het volgende:
[..]
Ja maar, dat kun je toch niet zomaar doen? Mika wil zijn vader ook zien en omgekeerd.
Het lijkt me dat het ook een kwestie van wennen is voor Mika. Als het wat vaker is gebeurd, leert hij dat noch papa noch mama weggaat al ziet hij ze een dagje niet.
Ja, dat is een leuk spelletje hé?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:57 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, zwaartekracht! Thies gooit tegenwoordig alles op de grond/ uit zijn bed. Met als gevolg dat mama dan regelmatig terug moet 's avonds omdat dan dus ook alle 5 de speentjes buiten zijn bereik liggen.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:45 schreef Suzanna het volgende:
Beterschap voor Kendahl, PV... klinkt echt heeeel zielig. Voor het hoesten zou ik Balsoclase geven, voor de hoestprikkel, of Bisolvon druppels, of allebei. Veel neusspray-en zou ik doen, en als de koorts echt heel vervelend wordt een paracetamol voor het slapen gaan.
Sterkte!!!
Slim! Ga ik ook proberen vandaag. Luuf was toch een omstreden middeltje? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:53 schreef Wennie het volgende:
Pv, beterschap voor je boefjeWij gebruiken meestal de standaard dingen bij verkoudheid: neusspray, Luuf, ui onder het bed, hoofdeind van het matrasje iets omhoog.
Ha! Wat goed van hem. En zich mooi maken, wat liefquote:Ik haalde Robin vanochtend uit bed en hij had gewoon een droge luier, dat is echt nog nooit gebeurd! Dus ik hem meteen naar het potje laten gaan en daar ging hij prinsheerlijk zitten plassen
Overigens ook een boefje hier hoor, gister zat hij na het zwemmen zijn benen lekker in te smeren met cremespoeling van Vicky en 's avonds zat hij zijn haren mooi te maken met dagcreme![]()
Ahgossie.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
BedanktHij zit nu naast me pap te eten, niest en hoest heel hard en nu wil hij niet meer. Hij kan nog wel lief kijken en brabbelen. En als ik hem in mijn armen heb, klampt hij zich aan me vast. Vannacht is hij ook nog een aantal keer benauwd geweest in zijn slaap. Hijgen, piepen. Volgens mij komt dat omdat hij een buikslaper is. Afleren is daar niet bij.
Ik heb in huis: tussikind, daro druppels en zetpillen. Ervaringen hiermee?
Balsoclase it's gonna be then!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ahgossie.....
Mijn ervaring met tussikind is, dat het best lang duurt voordat het werkt... (paar dagen) Dat vond ik errug vervelend als die kleintjes er erg veel last vna hadden....
Ik zweer nog altijd bij de balsoclase!
Luuf is volgens mij vooral omstreden voor gebruik bij baby's, maar Robin is al zo'n grote knulquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Slim! Ga ik ook proberen vandaag. Luuf was toch een omstreden middeltje? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
[..]
Ha! Wat goed van hem. En zich mooi maken, wat lief
Maar Mikael mag ook veel meer dingen eten dan jullie Arwen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Menicole ik wou haast zeggen dat 11 kg best netjes is, maar t zit natuurlijk bij jongetjes anders.
Vind het wel appart als je arwen en mika naast elkaar zet is mika gewoon groter en allesdies iets over 10 kg en 80 cm
![]()
toch vind ik het wel klinken als iets waar hij mee om zou kunnen leren gaan. hij kan niet altijd maar vermaakt blijven worden lijkt me, of elke week iets nieuws krijgen. dus of je blijft maar aanvoeren en aanbieden, of hij moet soms even door een vervelend (vervelings)moment heen en vervolgens zelf iets zoeken waar hij wel weer wat uitdaging in vindt. uiteraard af te wisselen met momenten waarop je wel samen met 'm dingen doet, en af en toe iets nieuws. (piet gooide eerst trouwens ook altijd alleen maar met blokken. pas sinds kort is hij echt heel erg op de bouw-toer. hij maakt de prachtigste torens nu, erg leuk.)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:24 schreef MeNicole het volgende:
Mikael vind blokken wel leuk maar om mee te gooien. Hij moet echt iets hebben waar ie dingen moet uitvinden, waar ie moet onderzoeken. Hij heeft al zo veel speelgoed wat ie niet meer leuk vind (ook na een paar weken omwisselen niet.) maar zag in het dreumestopic al iets leuks voorbij komen.
Puzzelen vind ie leuk maar na 2 keer weet ie waar de stukjes horen en dan is de lol eraf. En Bix tis niet dat ie neit alleen kan spelen want dat kna ie heel goed. Met autos is ie soms uren zoet maar ja das ook het enige eigenlijk. Hij vraagt teveel aandacht omdat alles saai is.
haha nee ik snap het wel hoor, juist omdat het zo in verhouding met haar lengte en het egwicht een beetje een dikkerdje is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar Mikael mag ook veel meer dingen eten dan jullie Arwen.Want Mikael schranst ook heel wat na binnen op een dag. Maar als ik foto's zie van Arwen vind ik der toch een lekker moppie en zou je niet zeggen dat ze zo klein is.
He dan zet ik het hier neer maar weet ik niet of ik op invoeren moet drukken. Vind het zo raar overkomen op jullie dan. Maar bedoel het niet "gemeen" enzo maar dat weet je wel he?
Het gaat ook niet om vermaakt te worden. Mikael verveeld zich thuis gewoon. Dat vermoeden had ik zelf al en bleek vanmorgen op het cb ook. Zolang hij niets heeft waar ie een tijdje mee kan spelen leert ie ook niet dat dat kan. Ik hoef ook niet om de zoveel tijd nieuw speelgoed aanbieden maar gewoon elke dag even met dat nieuwe spelen. Zodat ie leert om alleen te spelen. Zolang hij niet iets uitdagend vind speelt ie er niet mee. En dan leert ie het nooit. Want je moet ook even in achterhoofd houden dat ie een groot stuk op de ontwikkeling voor loopt. Dat maakt het juist zo moeilijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:42 schreef bixister het volgende:
even uit 't speelgoedtopic hier naar toe gehaald:
[..]
toch vind ik het wel klinken als iets waar hij mee om zou kunnen leren gaan. hij kan niet altijd maar vermaakt blijven worden lijkt me, of elke week iets nieuws krijgen. dus of je blijft maar aanvoeren en aanbieden, of hij moet soms even door een vervelend (vervelings)moment heen en vervolgens zelf iets zoeken waar hij wel weer wat uitdaging in vindt. uiteraard af te wisselen met momenten waarop je wel samen met 'm dingen doet, en af en toe iets nieuws. (piet gooide eerst trouwens ook altijd alleen maar met blokken. pas sinds kort is hij echt heel erg op de bouw-toer. hij maakt de prachtigste torens nu, erg leuk.)
Hmm ja die was dichtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef Linda__ het volgende:
Ik snap het Nicole. Je doet vast nieuwe ideeën op bij de speel o theek.
En jij hebt het, neem ik aan, al gehad?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:47 schreef Randa_v het volgende:
Waterpokken heerst op het moment schijnbaar. Maar ik kan dat er nog niet uit opmaken, zijn nog geen blaasjes, maar is wel het meest ws. Alleen mag hij dan een tijd niet naar het KDV.Totdat het besmettelijke weg is. Vanavond even kijken hoe het gaat. Hij is er verder niet ziek of hangerig van maar zit wel helemaal onder.
Dat heb ik ook wel eens gehoord, ja. Maar het hoeft niet zo te zijn. Misschien krijgt ze het de tweede keer maar een klein beetje of gewoon gordelroos.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:06 schreef YPPY het volgende:
Met 8 maanden kunnen ze het nog eens krijgen? Anna kreeg de waterpokken en zowel de huisarts, assistente daar en de leidsters op het kdv riepen al dat ze het dan vast nog een keertje krijgt.
En Kyllian!quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:50 schreef PM-girl het volgende:
Haaaai Brent!Wat een leuke uitnodiging!
HerKendahlbaar....quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee nee, het is de plaat die op de Hema-taart staat! Ik heb em vandaag afgehaald, heerlijk vers en zo mooi!!! Morgenmiddag is het kinderfeestje en daar hoort slagroomtaart bij
![]()
Brent schreeuwt trouwens moord en brand als iets hem niet aan staat. Echt op alles. Nu snap ik wel dat ie zich nog niet veel beter uit kan drukken als dit maar de hele dag dat enorme gebrul is echt niet leuk. Wat kan ik nou het beste doen? Negeren? Of lief vragen of ie zijn smoeltje eens kan houden?
Hehe, idd grappig hoe dat enorme drama op 1 seconde compleet over kan zijn.quote:Op zondag 4 november 2007 11:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh.. het kan dus veel ergerHier wordt hij al enorm driftig en schreeuwt hij als een mager speenvarken als hij zijn sok al niet uit krijgt. En een seconde later zit ie 'tutuuu mamama buhubbbb'
quote:Op zondag 4 november 2007 11:11 schreef Moonah het volgende:
Bah, dat gedram, ik vrees dat we eraan zullen moeten wennen tot hij kan praten.... de pubertijd
Het helpt zeker niet dat ze volgens het kdv volkomen normaal is, he?quote:Op zondag 4 november 2007 12:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Eeeeeeeeen bedankt he, ET!![]()
(dat heeft vast meer te maken met Saskia dan met onze kids)
Herkenbaar! ik ben 1x lopend naar de winkels gegaan met Kim, omdat ik naar het postkantoor moest. Nou, dat doe ik nooit weer! Ik doe meestal met Kim in de buggy de (week) boodschappen. Soms wil ze er dan ook uit, om alles uit de schappen te trekken. Kim gaat alleen lopend mee als er iemand bij is. De ene let op Kim, terwijl de andere de boodschappen in laadt.quote:Op zondag 4 november 2007 11:33 schreef MeNicole het volgende:
Het word nog veeeeeel erger. Boodschappen doen word ook heel leuk.
Mikael wil wel in de winkelwagen zitten maar moet niet te lang duren. Hij mag van mij dan best lopen. Maar als er iets gebeurd wat hem niet aanstaat krijg je net als in de reclame.Heel dramatisch op de grond gaan liggen brullen alsof de hele wereld vergaat om een seconde later gewoon weer op te staan omdat ik door loop en dan weer voor mijn voeten opnieuw te beginnen. En die blikken van mensen als ik zeg dat ie iets harder moet gillen omdat niet iedereen hem hoort
![]()
dat is zooo vervelend hequote:Op zondag 4 november 2007 11:23 schreef Bass-Miss het volgende:
Ook hier herkenbaar, bij alles wat niet naar Fonske zijn zin is, krijgen we het 'banaaneffect'. Rug in de kromming, hoofd achteruit smijten en schreeuwen maar.
Gisteren hadden we afgesproken om te gaan fonduen met wat mensen en twijfelen we zelfs om het af te zeggen...
O ja, en als je je hoofd achterover gooit doe je dat best ergens heel hard tegen, zodat je echt een reden hebt om te krijsen...
Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijnquote:Op zondag 4 november 2007 11:45 schreef Moonah het volgende:
Wow! Eet Kyllian al met een vork?
Weet je, toch vind ik het erg fijn te weten (en hier de bevestiging te lezen) dat peuters zo gillen en drammen. Mijn lief vroeg al of het normaal is dat Thies dat doet. Hij wil nl niet dat het zo'n verwend joch wordt. Dat wil ik dus ook niet.
Ik zal hem hier eens even laten bijlezen!
En dat is echt zo!! Soms begrijp ik Mikael niet. Als ik dan het gebaar doe voor wat is er, dan geeft ie aan wat ie wil of wat ie heeft. En meestal zijn dat simpele dingen als dorst, honger (zin in een koekjequote:Op maandag 5 november 2007 14:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Door babygebaren te gebruiken schijnt dat een stuk minder te worden Moonah, omdat ze zich dan beter kunnen verduidelijken en dus minder gefrustreerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |