abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53947376
welkom Hij ziet er inderdaad ineens anders uit zeg
pi_53948000
Gister en zaterdag Ambers verjaardag alvast gevierd. Jeetje zeg wat is dat kind weer verwend! Bij elk kadootje zei ze WOW Ze was helemaal onder de indruk van alles!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:43:33 #53
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53948927
Fijn dat Amber het naar haar zin heeft gehad Vicky! Wij maken het snel goed
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:34:49 #54
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_53949867
Ik kom vast eff spieken, en meteen een vraag stellen
(als ik hier zo meelees merk ik dat Lotte niet meer echt in het baby-topic past, oh nog maar 3 weken)
hoe doen jullie dat met die kleintjes en sint, gaan jullie het al vieren, hoeveel cadeautjes geven jullie enz?
Ik ben eff benieuwd.
pi_53951275
Welkom en gefeliciteerd Fons!
pi_53953659
Fons gefeliciteerd!

ik80 wij doen nu nog niet aan de sint. Maar bij ons is dat ook omdat Kim 6 december jarig is.DAt wordt nog wat in de toekomst.
pi_53954058
Wij hebben er vorig jaar ook neit aan gedaan, mijn moeder is Engelse, mijn vader interesseerde het niet zo, dus ik ben er zelf ook niet echt mee opgegroeid, december draait voor ons om kerst. Lucas' papa is wel een echte sint-fan, dus ooit zullen we er wel aan moeten geloven Maar dit jaar denk ik nog niet.
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:02:20 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53954469
Fons!

Wij deden vorig jaar al Sinterklaas (doen we toch altijd al), maar ik ben er ook erg dol op
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53956933
Ik ben ook erg gek op Sinterklaas en gelukkig kom ik uit een redelijk groot gezin waardoor we het groots maar toch klein kunnen vieren (wel gezinsleden + aanhang, geen ooms, tantes enzo).
Ronja krijgt wel een paar cadeautjes maar omdat ze een week geleden een enorme hutkoffer vol tweedehands duplo heeft gekregen denk ik dat ik daar een beetje van inpak. Het gaat toch alleen maar om het uitpakken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:16:23 #60
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53961994
Fonske is 1! Gefeliciteerd Bass Miss!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:54:17 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53965690
even een vraagje hier;

Autostoeltjes als die maar even meegegaan zijn, dan kun je die toch bewaren voor eventueel andere kindjes?
Of veranderen ze die geregeld ivm de veiligheidseisen?
Het gaat om het merk Maxicosi
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:02:57 #62
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53965873
Volgends mij zijn de huidige autostoeltjes zo getest dat ze al wel een hele periode mee kunnen toch?
Helemaal maxicosi staat ergens bovenaan het lijstje.
Vanacht lag ik op bed naar de sterren te kijken en toen bedacht ik me ineens....
Waar is me dak??
Ook wel bekend als Renegate en NaatjeAron.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:09:33 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53966010
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef MamavAron het volgende:
Volgends mij zijn de huidige autostoeltjes zo getest dat ze al wel een hele periode mee kunnen toch?
Helemaal maxicosi staat ergens bovenaan het lijstje.
Ja ik heb dus geen idee Thijs heeft er ook niet zo heel lang ingezeten, en vind het zonde om em zomaar weg te doen als hij mischien over een paar jaar nog steeds goed te gebruiken is....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:19:24 #64
194312 MamavAron
Mama van Aron Marick
pi_53966228
Nou ik gebruik nu het autostoeltje van me tante.. Haar dochter is nu 10.
Dus je mag er wel van uit gaan dat het goed zit hoor, als je hem bewaard.
Vanacht lag ik op bed naar de sterren te kijken en toen bedacht ik me ineens....
Waar is me dak??
Ook wel bekend als Renegate en NaatjeAron.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:37:37 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53966676
Fons welkom hier!

Ambertje en Emma bijna weg ( jelieeeeeeeef ik mis je waar ben je gaat alles goed daar??? )

Bar volgens mij als er niets noemendswaardigs meegebeurd is, geen ongeluk waardoor er verborgen scheuren e.d. in kunnen zitten dan mag je die egwoon gebruiken dcaht ik.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_53966786
Fonske, nog van harte gefeliciteerd!!

Volgens mij kan dat wel mee hoor, Bar, zeker als er niks mee gebeurd is.
Variety is the spice of life
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:47:55 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53966964
de bloeduitslag van de allergietest was trouwens op een klein positief puntje zwaar K*T

ik schijt 7 kleuren van de zenuwen,, koekjes deeg aan de rijs *( maismeel ) over 2 uurtjes bakken en dan kippenei provoceren.. ik ben zoo bang.. maar de waardes van kippenei zijn gedaald, en dus enige manier is provoceren.. vind het echt eng
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:51:38 #68
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53967062
* Macka heeft ook eens een goed excuus om te Fokken tijdens het werk de lunchpauze...
Bar, tegen de tijd dat je het autostoeltje weer wilt gaan gebruiken gewoon even kijken op de site van Postbus 51 Welk autokinderzitje moet ik gebruiken voor het vervoer van een kind?

De Postbus heeft overigens ook nieuwsbrieven om ouders en automobilisten op de hoogte te houden van nieuwe en bestaande wet- en regelgeving, Geregeld!.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:36 #69
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_53967132
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
de bloeduitslag van de allergietest was trouwens op een klein positief puntje zwaar K*T

ik schijt 7 kleuren van de zenuwen,, koekjes deeg aan de rijs *( maismeel ) over 2 uurtjes bakken en dan kippenei provoceren.. ik ben zoo bang.. maar de waardes van kippenei zijn gedaald, en dus enige manier is provoceren.. vind het echt eng
Moedige mama! Het lijkt me verschrikkelijk om te doen, ook al weet je dat dit het enige is dat kán.
(Ik denk opeens weer aan de sig van Luchtbel: Wat moed, dat moet!)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:11:21 #70
94046 PM-girl
pi_53967503
Evenstar, sterkte daarmee, je weet dat het niet anders kan, maar man wat zal het moeilijk zijn!

MamavAron, ik zag ergens dat stoeltjes ouder dan 6 jaar niet meer aan de eisen voldoen.
*
pi_53971605
Evenstar sterkte ermee! Lijkt me heel moeilijk om te doen!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:06:45 #72
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53973907
Hoe is het gegaan Evenstar?

En Macka! Ik vroeg me al af hoe het met je is (nog steeds eigenlijk...), maar ik zie dat je nu iig uit de kast bent!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:12:24 #73
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53974024
En ik wil graag even jubelen.
Ik heb gewoon kriebels in mijn buik van mijn menneke....
Zojuist zijn we voor het eten nog even in het avondzonnetje gaan wandelen in de buurt. Thies (sinds kort) op zijn eigen fiets (met zo'n duwstang). Hardstikke trots! Alles bekijken, blaadjes, fietsbanden, deuren in portieken... Echt geweldig. Op het pleintje nog even op de wipkip gezeten. Een aantal buurtkinderen die daar vaak spelen kennen we inmiddels en Thies werd wederom enthousiast begroet! Ooooeeeeh, mijn superventje!

En nu liggen ze samen op de bank te stoeien... Mijn mannen..... *zucht....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53974072
Evenstar, hoe is het nu?

Moonah, wat zien jullie er geweldig uit samen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:45:17 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53974601
Nou de koekjes heeft ze 3 kruimels misschien van binnen, daarna werd alles geweigerd, grijpt ze gillend naar der billen, koortsig benauwder, kortom ei houden we nog voorlopig er uit.
Zo is ze nl nooit niet, ze roept ook telkens auw auw

goed in de gaten houden dus, gelukkig geen ziekenhuistripje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:53:22 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_53974716
Wat rot evenstar dat het niet goed ging.

Moonah, wat een heerlijk stel zijn jullie!

Fons, welkom hier! Wat een grote vent alweer zeg!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:00:04 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53974833
sja 1 klein stapje naar voor, en een hoop tegenvallers, weer, t mag gewoon niet zo zijn nog..
maar heel eerlijk begin ik de moed soms wel een beetje te verliezen .. en dan houd je je maar stoer, geen mens die iets aan me merken zal zo daar kan ik me 9 van de 10 keer redelijk voor afsluiten,

Tot er iemand eens op de man op me afvraagt hoe het nu echt gaat ( he macka en vicky )
pi_53975936
Ik zit hier met een brok in mijn keel, Evenstar... Kan wel janken om de situatie waar je in zit, wat moet je af en toe wanhopig zijn. Aan de ene kant weet je dat haar voeding te eenzijdig is om volwaardige voeding te zijn voor een kind in de groei, maar kan me aan de andere kant ook verdomd goed voorstellen dat je na dit soort voorvallen iets krijgt van 'daag, ze is er al bijna 2 jaar mee geworden, ze wordt er ook wel 3 mee!' Het is ook zo iets tegennatuurlijks, zoveel allergieen. Je leert dat je -zelfs als volwassene- zo veel mogelijk variatie aan moet brengen in je voeding en natuurlijk wil je dat je kind dat dan zeker krijgt. (Weet niet hoe het andere moeders gaat, maar mijn kinderen krijgen wel iedere dag fruit terwijl ik het dan nog voor mezelf 'vergeet'.) Ik verbaas me er ook over dat een kind dus zolang op zulke eenzijdige voeding als Arwen kan leven. (Goddank maar!) Nou richt de meeste voeding bij haar gewoonweg schade aan bij Arwen, maar hoe zit het met te eenzijdige voeding dan, Evenstar? Kunnen ze iets zinnigs zeggen over wat de gevolgen -op korte of lange termijn- daarvan zijn?
En nog een andere vraag... dat ze gillend naar haar billen grijpt, daar kan ze toch niet meteen al last van krijgen, dus lijkt me dat ze die gevolgen zelf al bedenkt (dat ze daar pijn zou kunnen krijgen). Ook de andere dingen die je noemt (benauwd, koortsig) zouden daar op kunnen wijzen. Is het ook niet ontzettend moeilijk voor jullie om daar het verschil tussen te kunnen zien? (Echte pijn of haar angst voor de pijn, bedoel ik dan?)
Dikke voor Arwen in ieder geval, stoere meid dat je het toch weer durft te proberen!
En een dikke voor jou, Evenstar. Lijkt me dat je die af en toe ook wel even kunt gebruiken. *slaat ff een arm om schouder*
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:33:12 #79
94046 PM-girl
pi_53976458
Nee Evenstar, wat rot zeg! Sterkte ermee!

Moonah, leuk he! Nooit gedacht dat een speeltuintje zo leuk kon zijn!
Simon danst sinds vandaag mee met muziek, eigen gezongen liedjes of zomaar! Schudden met die billen
*
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:48:08 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_53976721
evenstar wat vreselijk rot weer zo'n tegenslag.
stormy waters...
sailin'
pi_53976805
Evenstar wat k*t zeg! Sterkte ermee!
pi_53976979
Kunnen jullie dreumessen ook zelf het bed verschuiven, terwijl ze erin staan?
Kim blijkbaar dus wel. Vind het wel eng, straks klemt ze de deur dicht. Maarja, dat kan ik vast wel open krijgen, al dan niet met hulp. Toch?
pi_53977229
Hoe doet ze dat dan in hemelsnaam?? Nee, dat zou ik beslist niet goed vinden, geloof ik. Mijn dochter heeft ooit de deur al eens gebarricadeerd en toen moest de buurman de deur eruithalen voor me. Heeft uren geduurd allemaal

Evenstar, bah bah en nog eens bah. Meid, wat moet ik zeggen? Ik weet het niet, ik vind het zo rot allemaal

Moonah, oooh, leuk. Ik zwijmel d'r helemaal van. Je voelt je dan zo trots alsof je licht geeft he?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:36:25 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53978634
mammietje ze had echt pijn, de billen lijken wel verbrand , heel appart ziet het er uit, allemaal vochtbultjes en alsof er 2 hele grote vellen los over de bips heen zitten, maar niet dat de huid er rood of blaarachtig uit ziet. Best maf.
en verschil merk je bij haar overduidelijk wel dat is dan wel een voordeel.

dank allemaal voor de sterkte en zo

en Moonah sorry dat ik je daar straks zo vergat maar die foto zegt alles,, wauw..
pi_53979272
Okay... flinke huiduitslag dus! Terwijl ik die post net verzond, bedacht ik me ook opeens dat ik er 2 weken geleden bij was toen het zoontje van een vriendin iets met 'sporen van noten' kreeg... binnen 5 minuten zat hij van top tot teen onder de knalrode uitslag... exeemachtig. Je zag het gewoon verschijnen. Moet er niet aan denken dat hij ooit een hele pinda binnen krijgt. Heb meteen besloten dat hier geen pinda's meer in huis komen, stel je voor dat er 1 onder de kast verdwijnt en hij eet hem op. Moet er niet aan denken. Mijn visite knabbelt maar wat anders.
pi_53982600
dikke voor evenstar en Arwen!

Ons laatste dagje hier....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:50:31 #87
105888 renzell
pi_53983446
Nog 1 dagje Vicky! Wat is het snel gegaan!!!
pi_53983475
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef renzell het volgende:
Nog 1 dagje Vicky! Wat is het snel gegaan!!!
ja he, vind ik ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:59:52 #89
105888 renzell
pi_53983633
Ja jee, Juul is nog maar net 2 voor mijn gevoel en Ambertje nog een lekkere dreumes. Maar niks hoor, morgen heb je gewoon een peuter rondlopen.
pi_53983740
Ben je al bezig met voorbereidingen Vicky? Of vier je het morgen niet? En doe je een feestje en taart en slingers? Wat geef je cadeau aan Amber? (inspiratie gevraagd dus )

De tijd gaat megasnel ja
pi_53984132
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef nebelung het volgende:
Ben je al bezig met voorbereidingen Vicky? Of vier je het morgen niet? En doe je een feestje en taart en slingers? Wat geef je cadeau aan Amber? (inspiratie gevraagd dus )

De tijd gaat megasnel ja
we hebben het zaterdag en zondag al gevierd. Amber heeft van ons een DVD, Smartville, muziekmat, spelletjes en een muziekset gekregen. Muzieksetje viel heeel goed in de aarde.
Ik ehb de slingers en de ballonnen nog hangen. Voor de visite had ik een aantal vlaaien en voor de kids had ik de Jip en Janneke taart van de Hema:
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:45:03 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_53984604
Fons en Thies aloha

en Vicky, het is echt hard gegaan 2 jaar alweer maarja, dat denk ik met Ezra ook, alweer 15 maanden..
je meisje is al lekker verwend wat is die muziekset?
stormy waters...
sailin'
pi_53984694

Heel groot succes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:55:58 #94
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_53984827
Hoi,
zal me eerst even voorstellen. Ray_nl, trotse vader van Liam, geboren op 24-12-2005!

Liam is een vrolijk jongetje, helaas een koemelk allergie maar dat is eigenlijk geen probleem tot nu toe. Zat andere dingen om te maken

Sinds een aantal weken is Liam over naar de volgende groep op het KDV. Hij zit nu in de groep 1,5 tot 4 jaar.
Nu hij daar zit is hij begonnen met het krabbelen van andere kinderen wanneer ze hem in de weg zitten. Tegenwoordig doet hij dat thuis bij ons ook. De leidsters geven aan dat het vanzelf wel over zal gaan maar ik vroeg me af of iemand hier tips over heeft. Gister heeft ie het vel van een klasgenootjes neusje afgehaald en dat gaat toch wel een beetje ver.
Wat we nu doen is zodra hij zoiets uithaalt, vertellen dat hij lief moet doen (aaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiieeenn) en zeggen dat zodra hij dat weer doet in de box moet (op het kdv op z'n stoeltje zitten) meestal doet hij het dan gewoon weer dus dat maakt niet heel veel indruk. We hebben ook het idee dat het niet echt aankomt.

Iemand tips hierover, hoe hebben jullie het bv aangepakt? THNX!
pi_53985035
Oooh Vicky, wat een goed idee!!! Mijn dochter heeft wel wat houten instrumentjes, maar dit heb ik eens geleend bij de speel-o-theek en dat was inderdaad een succes (vooral de trommel!! ) . Ik zet het op mijn lijstje. Ik moest even zoeken naar wat dat smartville is... dat maakt zeker een hoop herrie he? Ziet er wel leuk uit, dat wel.

Ray, hoi!

Lastig zeg... wat doen de leidsters op het KDV als hij dat doet? Ik kom overigens ook niet verder dan 'aaien' ipv krabbelen, aan mij heb je niks vrees ik. Wel lastig dit. Hopelijk heeft iemand tips.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:42 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_53985208
hoi Ray, wat leuk om een keer een andere Liam tegen te komen (mijn oudste zoon heet Liam)
tja, dat krabbelen, een kindje van dezelfde leeftijd als jouw Liam doet dat bij mijn oppas. veel meer als dat jullie nu doen kan je niet doen. op die manier zal hij gaan leren dat het onacceptabel is, iets wat ie nu gewoon nog niet snapt denk ik. kwestie van volhouden.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:14:43 #97
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_53985237
Hoi Nebelung
De leidsters spreken hem er ook iedere keer op aan, "doet pijn", "lief doen" en als ie het weer doet moet ie op z'n stoeltje gaan zitten.
Maar ook daar..... weinig indruk!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:20:03 #98
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_53985361
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
hoi Ray, wat leuk om een keer een andere Liam tegen te komen (mijn oudste zoon heet Liam)
tja, dat krabbelen, een kindje van dezelfde leeftijd als jouw Liam doet dat bij mijn oppas. veel meer als dat jullie nu doen kan je niet doen. op die manier zal hij gaan leren dat het onacceptabel is, iets wat ie nu gewoon nog niet snapt denk ik. kwestie van volhouden.
Misschien zit het in de naam
Liam komt inderdaad niet veel voor, gelukkig maar

Dat van het volhouden zeiden de leidsters ook maar je voelt je toch bezwaard... Als Liam thuis zou komen met het vel van z'n neusje zou ik ook niet echt blij worden denk ik...

Volhouden is dus het credo....
Mocht iemand nog ideeën hebben houdt ik me aanbevolen
pi_53985417
Ja ik denk dat Belana gelijk heeft. Dat het een kwestie is van een lange adem, en dat het uiteindelijk wel beklijft.
pi_53987617
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef nebelung het volgende:
Hoe doet ze dat dan in hemelsnaam?? Nee, dat zou ik beslist niet goed vinden, geloof ik. Mijn dochter heeft ooit de deur al eens gebarricadeerd en toen moest de buurman de deur eruithalen voor me. Heeft uren geduurd allemaal
ik heb geen flauw idee. Gisteren werd ze wakker krijsen etc. Dus erheen, speentje erin, aaitje en weer weg. Even stil en toen begon het weer. We wachtten nog een paar minuten af. En toen ging Djeez erheen. Ik hoorde al een bonk toen hij de deur open deed. Hij riep me en zei moet je eens zien wat ze gedaan heeft. Was het bedje dus een flink stuk verschoven en kon de deur een klein stukje open. Ze heeft het gelukkig nooit eerder gedaan.
Ze roept nu de hele dag kommmmmaaa. (kom maar) en sssst en daar haar vinger voor haar lipje. Dat heeft ze geleerd van mijn moeder. Als de pup slaapt moet ze zachtjes bij hem doen.
Heel schattig gezicht. En ze is Nick & Simon en Jan Smit fan. Lekker dansen en klappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')