ja he, vind ik ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:50 schreef renzell het volgende:
Nog 1 dagje Vicky!Wat is het snel gegaan!!!
we hebben het zaterdag en zondag al gevierd. Amber heeft van ons een DVD, Smartville, muziekmat, spelletjes en een muziekset gekregen. Muzieksetje viel heeel goed in de aarde.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:04 schreef nebelung het volgende:
Ben je al bezig met voorbereidingen Vicky? Of vier je het morgen niet? En doe je een feestje en taart en slingers? Wat geef je cadeau aan Amber? (inspiratie gevraagd dus)
De tijd gaat megasnel ja![]()
Misschien zit het in de naamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:13 schreef Belana het volgende:
hoi Ray, wat leuk om een keer een andere Liam tegen te komen(mijn oudste zoon heet Liam)
tja, dat krabbelen, een kindje van dezelfde leeftijd als jouw Liam doet dat bij mijn oppas. veel meer als dat jullie nu doen kan je niet doen. op die manier zal hij gaan leren dat het onacceptabel is, iets wat ie nu gewoon nog niet snapt denk ik. kwestie van volhouden.
ik heb geen flauw idee. Gisteren werd ze wakker krijsen etc. Dus erheen, speentje erin, aaitje en weer weg. Even stil en toen begon het weer. We wachtten nog een paar minuten af. En toen ging Djeez erheen. Ik hoorde al een bonk toen hij de deur open deed. Hij riep me en zei moet je eens zien wat ze gedaan heeft. Was het bedje dus een flink stuk verschoven en kon de deur een klein stukje open. Ze heeft het gelukkig nooit eerder gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef nebelung het volgende:
Hoe doet ze dat dan in hemelsnaam?? Nee, dat zou ik beslist niet goed vinden, geloof ik. Mijn dochter heeft ooit de deur al eens gebarricadeerd en toen moest de buurman de deur eruithalen voor me. Heeft uren geduurd allemaal![]()
Ze schopt wel tegen het voeteneinde aan en tegen de spijlen als ze niet wil slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef nebelung het volgende:
Maar ik vind dat wel eng hoor Ingrid. Ik stel me dan zo voor dat ze er in spingt of aan rukt, waardoor het bedje verschoven raakt. Misschien is het pessimistisch van me, maar ik denk dan: als het verschuiven kan, kan het dan ook omvallen? Of denk je dat ik dat te pessimistisch inschat?
Kan het bedje niet verder van de deur?
Och lieve meid!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef _evenstar_ het volgende:
en Moonah sorry dat ik je daar straks zo vergatmaar die foto zegt alles,, wauw..
![]()
Ja, écht he? Je moet hem eens bezig zien....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef _evenstar_ het volgende:
jeetje pv ken is wel een brokkenpilootje he![]()
Ja doen we. Idd veiligheid gaat voor. Tot nu toe geukkig maar 1 keer gebeurd. Bed verschuiven dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:33 schreef Wennie het volgende:
Ingrid, dan goed nadenken over aankoop, maar de veiligheid van Kim gaat wel voor neem ik aanZe zullen ook vast zat bedden op marktplaats enzo verkopen.
Ja, bengeltjeboeff...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Och Pv, wat sneu weer!
Simon geeft kusjes![]()
Schijnbaar! Stel je even voor, opgerold rompertje, pyjama-jasje erover en dan lange kniekousen voor de kou!quote:
Echt pas de eerste keer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:39 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb sudo en talkpoeder staan, maar weet nooit wat te kiezenDit is ook pas de eerste keer dat ik met billenproblemen geconfronteerd wordt moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |