abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53987684
Moonah leuke foto!
Ray en Liam welkom.
Evenstar en Arwen nog een dikke knuffel!
pi_53987687
Maar ik vind dat wel eng hoor Ingrid. Ik stel me dan zo voor dat ze er in spingt of aan rukt, waardoor het bedje verschoven raakt. Misschien is het pessimistisch van me, maar ik denk dan: als het verschuiven kan, kan het dan ook omvallen? Of denk je dat ik dat te pessimistisch inschat?

Kan het bedje niet verder van de deur?
Variety is the spice of life
pi_53987908
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef nebelung het volgende:
Maar ik vind dat wel eng hoor Ingrid. Ik stel me dan zo voor dat ze er in spingt of aan rukt, waardoor het bedje verschoven raakt. Misschien is het pessimistisch van me, maar ik denk dan: als het verschuiven kan, kan het dan ook omvallen? Of denk je dat ik dat te pessimistisch inschat?

Kan het bedje niet verder van de deur?
Ze schopt wel tegen het voeteneinde aan en tegen de spijlen als ze niet wil slapen.
Omvallen lijkt me niet. maar zal er op letten. Bedje kan niet ergens anders staan. Want dichtbij stopcontact, ben bang dat ze het voor elkaar krijgt om de beschermers araf te halen, of aan het snoer te trekken.
Aan de andere kant onder het raam of bij de verwarming. En in het midden is ook zo wat
We letten iig goed op. Hopelijk gebeurd het niet nog eens. En anders moeten we eens bekijken wat we erop kunnen verzinnen.
pi_53987963
Ik hoop ook dat het maar eenmalig was!

en nu moet ik gaan: meisjelief is wakker en roept: 'mama, kom!'
Variety is the spice of life
pi_53988166
die van mij is ook wakker, helemaal in paniek...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53988426
En die van mij wil niet slapen, terwijl ze doodmoe is.
Laatste tijd gaat het slapen overdag en 's avonds niet best. Eens kijken of ze op schoot in slaap valt, heeft ook wel wat.
pi_53988709
evenstar Zo klote die provocatie en dat het ook nog fout gaat helemaal. Maar je doet het super! Jij durft tenminste en je doet het! Wij mogen nu de vis provoceren, maar ik durf het niet
Ik vind je stoer en je dochter is ook stoer!
Ik hoop dat de huid snel geneest!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:58:40 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_53989599
Ingrid, misschien tijd voor een ander bed?

Wij zijn druk met Robin aan het oefenen op het potje en het gaat best goed. Lief ongelukje: plassen op het potje met onderbroekje aan Vies ongelukje: in de nek van een grote knuffelhond

Evenstar en Arwen
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:43:20 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53991206
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:36 schreef _evenstar_ het volgende:
en Moonah sorry dat ik je daar straks zo vergat maar die foto zegt alles,, wauw..
Och lieve meid!
Dat geeft toch niets? Ik kan me heel goed voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt hoor! Wat ontzettend naar zeg, dat Arwen zo snel en heftig reageert op een kleine provocatie.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden over onze foto. Ik was ook zo trots gisteren!

Welkom Ray en Liam!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53992138
Wennie, daar lijkt ze me te jong voor. Ze is nog geen 2. En dan wordt het meteen een 1 persoonsbed.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:17:34 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53995726
Wennie gelukkig niet een echte hond

Smartville maakt niet heel veel herrie, (hoewel, vergeleken met houten speelgoed ), maar ik vind die stemmetjes zo belacheljk van v-tech. Maar de kinders vinden het prachtig!
Opa heeft een speelotheek-abonnement gekregen, wat hij natuurlijk aan ons geeft. Binnenkort eens gaat kijken, maar we hebben zelf al zoveel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53995819
Jaaaa, Fons is hier nu ook.

Moonah en Thies, wat zijn jullie leuk samen

Wat een heftige reactie weer Arwen, arme meisje.

Welkom Liam. Het is vooral een kwestie van heeel lang volhouden denk ik.

Anna heeft het treinstation van smartville en dat vindt ze echt ontzettend leuk. Met Kerst vragen we het muziekcentrum erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:52:39 #113
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53996625
Nog 10 dagen Vicky, dan komen Tobias en ik je achterna hoor!
Moonah, wat ben je toch een leuke en trotse mama van een heerlijk ventje! Jammer dat we maar zo kort samen in dit topic zitten!
Evenstar wat rot voor jou en Arwen dat het provoceren zo moeilijk gaat.
Hoi Liam! Als Tobias iets doet wat niet door de beugel kan (mama slaan is het nieuwste hot-item helaas, maar hij bijt niet meer ) moet hij in zijn stoeltje zitten en nadenken, 2 minuten nu en hij is er gelukkig wel van onder de indruk en komt ook echt niet van die stoel af voordat wij hem weer komen halen! Een lange adem is echt iets wat je nodig hebt hoor! Succes ermee.
Smartville hebben we hier ook, Tobias is er helemaal weg van en de hoeveelheid lawaai vind ik erg meevallen (ik ben 'allergisch' voor onnodig geluid dus dat zegt heel wat ) en je kan het geluid op 2 'standen' zetten, hard en zacht (én uit!).
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53996790
Ray en Liam, welkom hier!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54003867
Dag allemaal!
Wij gaan zo langzaamaan verhuizen naar het volgende topic!

Tot snel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54003981
Kom niet zo vaak meer, maar lees wel mee.

Evenstar en Arwen

Amber en Vicky, tot later.
pi_54004000
Ingrid, Ze kan best in een één persoonsbed slapen hoor al is ze geen twee. Je kunt ook van die zijkanten er bij kopen zodat ze er niet uitvallen. Merlijn zijn nieuwe kamer zal volgende maand klaar zijn en hij gaat ook naar een éénpersoonsbed. Misschien gewoon proberen want nu lijkt het me ook wel wat gevaarlijk.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:42:55 #118
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_54004261
Dank je wel allemaal!

Dat van het stoeltje is wel een goed idee. We zetten hem nu meestal in de box maar of dat nou zo'n goede straf is met al dat speelgoed....

Enige jammere is dat hij zich altijd uit z'n stoeltje weet te wurmen, maar ff bijblijven dan.
pi_54005092
Dinsdag was ik met Ken bij mijn ouders en die hebben een spinnewiel... je weet wel met zo'n pedaal waar kleine kindertjes op gaan zitten wiebelen? En dat ze dan met hun vingertjes aan het wiel gaan zitten? En dat ze er dan tussen komen te zitten met hun kleinste pinkje? Precies als jij al toesnelde om je kindje daar weg te slepen?... Gevolg: pinkje gekneusd, gelukkig niet gebroken!
Ik schrok me een aap!

... en hoe is het met jullie?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:17:22 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54006853
jeetje pv ken is wel een brokkenpilootje he

Ray en liam welkom hier

Ambertje vicky tot snel
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:34:18 #121
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54008502
PM-girl Nee, ik zie hem al op de hond van m'n ouders zitten

Amber en Vicky, tot over 10 dagen!

Ingrid, misschien vind je haar nog te klein, maar ben je dan niet bang dat het bed een keer omvalt of dat ze eruit valt ofzo? Ik zou dat wel zijn hoor. Misschien is een peuterbedje een optie? Of zoals de rest zegt: een bed met zijkantjes?

Robin heeft ook spulletjes van Smartville en hij begint er nu ook echt mee te spelen Aan het ijsje likken en het "Alarm! Alarm!" naroepen, met het treintje rijden
Saffier, Robin heeft door hoe de aan/uit knopjes werken, dus dat is (soms helaas ) geen optie voor ons

PV, lastig dat die kleintjes met hun pietepeuterige vingertjes altijd over aan moeten zitten hè? Dikke kus op het gekneusde vingertje
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:55:00 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54008909
Wij hebben voor arwen in het nieuwe jaar als we op ons gemakje de zolder veranderen al een bedje voor arwen.
is een bedje van ikea, gewoon 1 persoons, maar met een zijkant best wel hoog, en kunnen we dus de open kant tegen de muur plaatsen heeft ze toch een soort hekwerkje.

Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:40:49 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54009692
Wennie, Tobias weet ook dondersgoed hoe die schakelaartjes werken hoor! Maar meestal laat het ze wel met rust als we ze 'zacht' hebben gezet.
Als Tobias moet nadenken gaat ook al het speelgoed uit de buurt (of zijn stoel) anders is het geen straf natuurlijk. Ik zou dus ook een stoeltje/kleedje/plek op de grond/whatever instellen als 'nadenkplek' zonder afleideng of speelgoed, want als je zijn speelgoed erbij laat staat heeft het geen effect natuurlijk
Van de week ging Tobias vrolijk zitten zingen tijdens het nadenken, ontzettend natuurlijk maar niet de bedoeling, heb 'm vanaf de bank toegeroepen dat zingen niet hetzelfde als nadenken is en ik hem niet meer wilde horen. Hij hield keurig zijn mond en zat zeer beteuterd met een pruillipje te kijken. Erg vertederend

Ik vind dat een heel lief bedje Evenstar!

Vanmorgen ben ik even met hem langs de huisarts geweest, hij blijft snotteren en vooral hoesten, zelf slaapt hij er nagenoeg doorheen, maar ik word er tig keer per nacht wakker van en omdat dit al sinds de zomer zo is ben ik maar weer even langsgegaan (was al eerder geweest). De ha (een vervanger, onbekende voor ons) zei meteen; 'Nou, laat zijn neusamandelen maar knippen.' Ik vond het net even té rigoureus, we hebben nu een penecillinekuurtje mee, als dat niet helpt praten we verder. Het is voor het eerst dat hij medicijnen krijgt, vond dat we dat wel eerst konden proberen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_54013311
Evenstar zo'n bedje lijkt me wel handig! Of wat iemand heir ergens zei, een hekje voor om een bed heen. (fok is zo traag en valt telkens uit, kan niet terugkijken) Maar eerst maar eens kijken wat dat kost. Want we hebben geen groot budget. (duh )
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:33:29 #125
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54017228
Hahaha Saffier, wij noemen "straf" inderdaad ook "even nadenken" Wij zetten hem altijd bij de voordeur, daar is niks leuks voor hem, maar soms kruipt hij stiekem een stukje naar voren zodat toch een beetje tv kan kijken Dan zet ik natuurlijk gewoon de tv uit
wel erg rigoreus van die ha inderdaad. Wij werden pas na een jaar bij de kinderarts doorverwezen naar de KNO-arts en die wilde het toen ook nog een aantal weken aankijken. Daarna werd pas besloten om zijn neusamandelen te laten verwijderen en zijn oortjes door te prikken.

Leuk bed evenstar! Hadden ze die ook maar in jongensversie

Ingrid, dan goed nadenken over aankoop, maar de veiligheid van Kim gaat wel voor neem ik aan Ze zullen ook vast zat bedden op marktplaats enzo verkopen.
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')