Wennie, Tobias weet ook dondersgoed hoe die schakelaartjes werken hoor! Maar meestal laat het ze wel met rust als we ze 'zacht' hebben gezet.
Als Tobias moet nadenken gaat ook al het speelgoed uit de buurt (of zijn stoel) anders is het geen straf natuurlijk. Ik zou dus ook een stoeltje/kleedje/plek op de grond/whatever instellen als 'nadenkplek' zonder afleideng of speelgoed, want als je zijn speelgoed erbij laat staat heeft het geen effect natuurlijk
Van de week ging Tobias vrolijk zitten zingen tijdens het nadenken, ontzettend
![]()
natuurlijk maar niet de bedoeling, heb 'm vanaf de bank toegeroepen dat zingen niet hetzelfde als nadenken is en ik hem niet meer wilde horen. Hij hield keurig zijn mond en zat zeer beteuterd met een pruillipje te kijken. Erg vertederend
![]()
Ik vind dat een heel lief bedje Evenstar!
Vanmorgen ben ik even met hem langs de huisarts geweest, hij blijft snotteren en vooral hoesten, zelf slaapt hij er nagenoeg doorheen, maar ik word er tig keer per nacht wakker van en omdat dit al sinds de zomer zo is ben ik maar weer even langsgegaan (was al eerder geweest). De ha (een vervanger, onbekende voor ons) zei meteen; 'Nou, laat zijn neusamandelen maar knippen.'
![]()
Ik vond het net even té rigoureus, we hebben nu een penecillinekuurtje mee, als dat niet helpt praten we verder. Het is voor het eerst dat hij medicijnen krijgt, vond dat we dat wel eerst konden proberen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana