Ja maar, dat kun je toch niet zomaar doen? Mika wil zijn vader ook zien en omgekeerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:03 schreef pinquit het volgende:
als het nog echt vaker gaat gebeuren, zou ik dat er toch niet voor over hebben en m lekker thuishouden denk :$
tuurlijk, ik bedoel ook alleen de nachten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef sombie het volgende:
[..]
Ja maar, dat kun je toch niet zomaar doen? Mika wil zijn vader ook zien en omgekeerd.
Het lijkt me dat het ook een kwestie van wennen is voor Mika. Als het wat vaker is gebeurd, leert hij dat noch papa noch mama weggaat al ziet hij ze een dagje niet.
Ja, dat is een leuk spelletje hé?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:57 schreef Moonah het volgende:
Oh ja, zwaartekracht! Thies gooit tegenwoordig alles op de grond/ uit zijn bed. Met als gevolg dat mama dan regelmatig terug moet 's avonds omdat dan dus ook alle 5 de speentjes buiten zijn bereik liggen.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:45 schreef Suzanna het volgende:
Beterschap voor Kendahl, PV... klinkt echt heeeel zielig. Voor het hoesten zou ik Balsoclase geven, voor de hoestprikkel, of Bisolvon druppels, of allebei. Veel neusspray-en zou ik doen, en als de koorts echt heel vervelend wordt een paracetamol voor het slapen gaan.
Sterkte!!!
Slim! Ga ik ook proberen vandaag. Luuf was toch een omstreden middeltje? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:53 schreef Wennie het volgende:
Pv, beterschap voor je boefjeWij gebruiken meestal de standaard dingen bij verkoudheid: neusspray, Luuf, ui onder het bed, hoofdeind van het matrasje iets omhoog.
Ha! Wat goed van hem. En zich mooi maken, wat liefquote:Ik haalde Robin vanochtend uit bed en hij had gewoon een droge luier, dat is echt nog nooit gebeurd! Dus ik hem meteen naar het potje laten gaan en daar ging hij prinsheerlijk zitten plassen
Overigens ook een boefje hier hoor, gister zat hij na het zwemmen zijn benen lekker in te smeren met cremespoeling van Vicky en 's avonds zat hij zijn haren mooi te maken met dagcreme![]()
Ahgossie.....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
BedanktHij zit nu naast me pap te eten, niest en hoest heel hard en nu wil hij niet meer. Hij kan nog wel lief kijken en brabbelen. En als ik hem in mijn armen heb, klampt hij zich aan me vast. Vannacht is hij ook nog een aantal keer benauwd geweest in zijn slaap. Hijgen, piepen. Volgens mij komt dat omdat hij een buikslaper is. Afleren is daar niet bij.
Ik heb in huis: tussikind, daro druppels en zetpillen. Ervaringen hiermee?
Balsoclase it's gonna be then!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ahgossie.....
Mijn ervaring met tussikind is, dat het best lang duurt voordat het werkt... (paar dagen) Dat vond ik errug vervelend als die kleintjes er erg veel last vna hadden....
Ik zweer nog altijd bij de balsoclase!
Luuf is volgens mij vooral omstreden voor gebruik bij baby's, maar Robin is al zo'n grote knulquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Slim! Ga ik ook proberen vandaag. Luuf was toch een omstreden middeltje? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
[..]
Ha! Wat goed van hem. En zich mooi maken, wat lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |