Viel er halverwege in. Amanda wil niet zonder Bwian de villa uit.quote:
Aha, thanx, jammer dat ze niet zonder Brian weg wil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Viel er halverwege in. Amanda wil niet zonder Bwian de villa uit.
Naad raad d'r aan wel eerst de cursussen af te maken zodat ze vanalles kan gaan doen buiten.
Naad zegt ook nog, ja, het jaarlijkse Disney familie uitje komt er ook weer aan he. Ja, zegt Amanda, maar die zal wel niet doorgaan met alle gebeurtenissen rond mijn zus.
Geintje van Amanda en Brian.......nou ja, geintje.quote:
Yep, Amanda maakt zich daar veel zorgen over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda's zus nou weer terug bij die eikel die haar van de trap gooide?
Yup. Maar zoals Mamanda zegt, tja daar doe je toch niets aan hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda's zus nou weer terug bij die eikel die haar van de trap gooide?
Wat was de geinige gedachte achter deze lelijke foto-afdruk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Geintje van Amanda en Brian.......nou ja, geintje.
Ik gok op Huub voor lul zetten, humor toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was de geinige gedachte achter deze lelijke foto-afdruk?
Van mijn wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooie cap Dreamboy... mag ik die gebruiken voor een kaartje??
zo'n moeder wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yup. Maar zoals Mamanda zegt, tja daar doe je toch niets aan he![]()
Helaas te kort geluisterd, maar ze had het er met Nadia over, dat hetquote:
Jiske volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is ze; heb 't zelf ook net moeten vragenWeet alleen nog niet hoe ze heet.
Jiske dacht ik..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Sabine dus. Jiske! Dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jitske dacht ik. Lijken wel op elkaar zeg!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
jitske dacht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh?! Mijn god...Die spoort echt niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda maakt zich daar veel zorgen over.
Elke tiener heeft iets sukkeligs...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, metal tiener... het is nogal een sukkeltje als je het mij vraagtDank.
Vader wilde helemaal niet komen maar heeft zich om laten praten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Is die vader een beetje een gespannen mannetje?
Maar ik vind hem sowieso niet zo leuk. Zou hij het zijn die Lieke tot dat sportregime van vroeger heeft aangezet... lijkt me wel het type.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vader wilde helemaal niet komen maar heeft zich om laten praten.
Ik vind dat toch moeilijk in te schatten onder de gegeven omstandigheden, Lieke is wel erg dol op hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind hem sowieso niet zo leuk. Zou hij het zijn die Lieke tot dat sportregime van vroeger heeft aangezet... lijkt me wel het type.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef blomst het volgende:
Is Joris gegroeid??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
laten ze joris er maar als gastspeler in doen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Joris is een schatje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Echt een leuk stel zo samenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Dat achter elkaar aan rennen van Joris en Huub![]()
JAAAA!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Frankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub: "we hebben nog een broer!" Huh? Heb ik iets gemist!?
Er is nog een oudere broer, Frank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub: "we hebben nog een broer!" Huh? Heb ik iets gemist!?
yep!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
Die broertjes zijn echt uber cute samen he!
Volgens mij is Joris 22 jaar, jonger dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is Joris eigenljik? Je zou zeggen dat hij ouder is dan Huub.
Het was iig haar gestapo-moeder (uitspraak Huub) die haar oud brood liet eten als ze op school niet al haar bammetjes op had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind hem sowieso niet zo leuk. Zou hij het zijn die Lieke tot dat sportregime van vroeger heeft aangezet... lijkt me wel het type.
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Py het volgende:
[..]
Het was iig haar gestapo-moeder (uitspraak Huub) die haar oud brood liet eten als ze op school niet al haar bammetjes op had.
De overgebleven bammetjes kreeg ze dan een dag of twee later opnieuw mee naar school.![]()
Ja joh? Komt ie nooit langs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is nog een oudere broer, Frank.
Sjoerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.
Nou ben ik de naam van dat broertje weer kwijt.
<slaat op voorhoofd> Natuurlijk!quote:
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.
Nou ben ik de naam van dat broertje weer kwijt.
Ze geven Lieke en haar familie de gelegenheid om samen te zijn, logisch toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:44 schreef Py het volgende:
Huub en Joris zijn uitgebeld en staan buiten te roken. Ze gaan niet terug naar de familie de Lange![]()
Hmm ja... Ik zou die man best eens wat beter willen zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpap![]()
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
<slaat op voorhoofd> Natuurlijk!
Inderdaad een triest stel, vooral toen je die leuke stream eronder zag van de broertjes.
Je hebt gelijk, die naam past ook beter bij hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.
Ik raak helemaal in de war nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.
Dat is het niet. huub verontschuldigde zich nog half met de opmerking dat het maar eventjes zou duren, het bellen, en dat ze zo weer terug waren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geven Lieke en haar familie de gelegenheid om samen te zijn, logisch toch?
Ze zitten weer bij de familie, tevreden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is het niet. huub verontwchuldigde zich nog half met de opmerking dat het maar eventjes zou duren, het bellen, en dat ze zo weer terug waren.
Toppie !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:50 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van:) Joris en Huub bellen naar huis:
http://evilshare.com/a382b3fe-caeb-102a-9309-00a0c993e9d6
wat een rare taal sla je uit...heb je ergens last van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpap![]()
SuLLEke zou het eigenlijk moeten zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:48 schreef Kombucha het volgende:
niet fokke, foLke
Lieke is ze komen halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten weer bij de familie, tevreden?![]()
Py citeert Huubquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef riri het volgende:
[..]
wat een rare taal sla je uit...heb je ergens last van?
Gisteren zeiden ze dat het dinsdag is.......dat weet ik zeker. Misschien hebben ze het verzet ivm de oproep van Huub, Lieke en Jaap om massaal aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
Maandag APWC amersfoort van 8 tot 10 !!! Ik ben d'r !!![]()
( http://www.apwc.nl/ )
En nu een hamsterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Toen Dennix 12 jaar was had hij een konijn, wat schattig.![]()
hij is best tof, hij baalt er alleen vet van dat die daar zitquote:
volgens mij ging het gister avond ook al om a.s. maandag hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het dinsdag is.......dat weet ik zeker. Misschien hebben ze het verzet ivm de oproep van Huub, Lieke en Jaap om massaal aanwezig te zijn.
quote:
anders ga je even lekker een potje mee janken met Dennixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Ik lees net op de site dat Dennis DINSDAG 16 OKTOBER pas komt![]()
ERRUG flauw van Huub en Lieke
Verwarringstactiek van de redactie ???quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Moet je mijn post maar lezen, ik meldde het al in de COS om 16.56 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Ik ben ook alleen maar lekker ongenuanceerd op zijn uiterlijk aan t ageren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef Kombucha het volgende:
[..]
hij is best tof, hij baalt er alleen vet van dat die daar zit
Jij bent zo'n Huub-en-Lieke-fan. Die vertrouw ik niet !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je mijn post maar lezen, ik meldde het al in de COS.![]()
Lieve, vriendelijke ouders van Lieke !quote:
Maar liegen doe ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Huub-en-Lieke-fan. Die vertrouw ik niet !![]()
Zou een leuke verrassing zijn als hij echt de nieuwe gastspeler blijkt te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
Joris is echt leuk.Kan hij niet blijven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was de geinige gedachte achter deze lelijke foto-afdruk?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:06 schreef Nostalgist het volgende:
Broer van Lieke heeft zijn beveiligingsdiploma.....
Achterop? Op de pakjesdrager?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zit achterop Fries.....
achossie, ze wil ook weer aandacht.....
Zoek de 10 verschillen......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zit achterop Fries.....
achossie, ze wil ook weer aandacht.....
volgens mij ging het over het incident tussen Huub en Dennix enkele daggen terug in de sport/fitnesszaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef riri het volgende:
joris vond heel goed wat lieke had gedaan toen met natasia....dat ze voor huub was gesprongen en zo
quote:
jaaa, hij blijft nog een uurtje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
Joris is echt leuk.Kan hij niet blijven.
Ik heb nog nooit geloofd in Jaap en CORA, puur nep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Anita gaat met Cora praten......
Zit dus niet goed......
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet nu moeilijk over het feit dat Sandy vandaag weer komt terwijl hij gisteren heeft ingestemd, pussy, hij is bang dat Sandy nog meer info dat hok binnenbrengt,
Go Sandy![]()
![]()
Laat ik dat nu net hardstikke leuk vinden, oprotten met Lulletje Rozenwater en daarna Naad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.
Fijn.Joris is altijd leuk om te zien.Hij is wat minder impulsief dan Huub.En luistert wat beter.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ik dat nu net hardstikke leuk vinden, oprotten met Lulletje Rozenwater en daarna Naad.
Linkje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Hahaha en die reacties in gastenboek op de voetbalsite waar Dennis training gaat geven beginnen ook al lekker. Hij gaat het dinsdag echt zwaar krijgen. 1 heeft het over meenemen glijmiddel en condooms.
Ja, en als Mayday weer zou komen, zouden de meesten hier dat hélemaal niet leuk vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.
Ikke welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en als Mayday weer zou komen, zouden de meesten hier dat hélemaal niet leuk vinden![]()
![]()
Thanxquote:
Ik vind Mayday een gedrocht in uiterlijk en gedrag. Ik bedoelde maar hoe relatief het is: eerlijk als er iemand komt die de een pest, oneerlijk als er iemand komt die de ander pest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Mayday samen met Ricardo erin![]()
Hehehe. Die arme, arme Dennis. Die sullige, simpele, naïeve, hetero allemansvriendquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:30 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
http://www.apwc.nl/Gastenboek.aspx
alstublieft.
snap je niet hé......... is Joris in de kooi, krijgen we hem eens te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
Waarom gvd elke keer die streams op Nadia, ik wil Huub, Joris en Lieke zien.
Die naam "The Purple Pride" vind ik dan wel weer bij Dennix passen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef Dreamboy het volgende:
TV Programma De Gouden Kooi op bezoek bij APWC
http://www.apwc.nl/
Wat moet er bij gedraaid worden dan ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:35 schreef Py het volgende:
[..]
Hehehe. Die arme, arme Dennis. Die sullige, simpele, naïeve, hetero allemansvriend![]()
Nadia en Amanda hebben hem zo 'gehomoniseerd', daar komt ie nooit meer vanaf. RTL zal moeten meehelpen om dat weer een beetje bij te draaien.![]()
Wat een onzin. Natasia is gewoon een gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De irritaties liggen zo diepgeworteld dat er sprake is van ernstige haat en hoogopspelende emoties als de (ex) bewoners van de Gouden Kooi met elkaar geconfronteerd worden.
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Donnie29 het volgende:
Hahha dat gastenboek!! Dikke lol!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooie cap Dreamboy... mag ik die gebruiken voor een kaartje??
Idd:)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Joris: "Starwars?"
Jaap:"Nee, trekkie"
Een wereld van verschil
O dat. Was mij ook al eens opgevallen ja. Maar ik ben geen supporter, slechts observator.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mayday een gedrocht in uiterlijk en gedrag. Ik bedoelde maar hoe relatief het is: eerlijk als er iemand komt die de een pest, oneerlijk als er iemand komt die de ander pest.
Daar betaal ik g*d#¿@domme voor.quote:Maar goed, tegen een bosje extravagante relnichten voor een uurtje of wat zeg ik ook geen nee![]()
Maar jij bent dan ook niet één van de allermakkelijkstequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!
Als ik merk dat naast mij iemand met glijmiddel of condooms probeert te gooien
dinsdag zorg ik er HOOGSTPERSOONLIJK voor dat die tube over je hoofd
heen wordt uitgeknepen !!!![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!
Als ik merk dat naast mij iemand met glijmiddel of condooms probeert te gooien
dinsdag zorg ik er HOOGSTPERSOONLIJK voor dat die tube over je hoofd
heen wordt uitgeknepen !!!![]()
Juist wel johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet één van de allermakkelijkste![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Succes![]()
Ik zou bijna ook komen. Alleen maar om jou te zien![]()
Oooh zit dat zooo, dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist wel johDgk_fan heeft de meest simpele wens die je je maar kunt denken: zijn bouwvakkerstampeloeris daar hangen waar alleen Nadia's vinger momenteel mag pozen
![]()
Sjappoo voor je bewegende plaatjes Undertaker, kan ze zeer waarderen. In de toekomst zullen we dat ongetwijfeld allemaal op deze manier doen. Maar jij bent alvast zoverquote:
Het mooiste is dat Brian zegt dat Jaap alleen maar geld wil verdienen in de Kooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Nadia moet van Brian op Jaaps emoties inspelen. Jaap kan toch niet winnen, dus... hij moet maar naar Cora.
Die ogen van Jorisquote:
Ik heb bijna alle seizoens boxen van the next generation.. maar star wars blijft toch mijn numero uno:)quote:
't is effe wennen, maar ik vind ze ook wel grappig (jammer alleen dat dequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Sjappoo voor je bewegende plaatjes Undertaker
Reetro Nixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Zie ik dat nu goed? nix draagt witte sokken bij zwarte schoenen..
geweldig, the_undertakerquote:
Wat een ontzettend saai stel zeg. Top deze korte clips.quote:
OMG, ik dacht ff dat die "chequelist" een grapje van jou was... maar het staat er echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:19 schreef Py het volgende:
Van de Tango-events site:
Tango events is in 1998 opgericht door de Stichting Jaarmarkt Alphen aan den Rijn. De directie van Tango events bv bestaat uit Henk Tangerink en Fred de Lange.
Henk is het creatieve brein en heeft vooral een adviserende rol bij de voorbereiding en uitvoering van projecten. Fred is de organisator, selecteert de benodigde marktpartijen, behartigt de logistieke- en financiële zaken en onderhoud de klantencontacten.
Aan de hand van een "chequelist" wordt samen met de opdrachtgever de wensen geïnventariseerd.
Ze werken met een chequelist![]()
Okee, dan zijn wij geen vriendjes meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle seizoens boxen van the next generation.. maar star wars blijft toch mijn numero uno
Als het goed is wel, Dennix baalt nu al, hij is het er plotseling helemaal niet meer mee eens dat hij komt.quote:
quote:
Geen, want de chequelist wordt op voorhand al geïnventariseerd dus want dan krijgen ze een afvinklijstje toegezonden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, ik dacht ff dat die "chequelist" een grapje van jou was... maar het staat er echt![]()
Damn... ik vraag me af hoevaak ze klachten over de rekening krijgen...![]()
Vriend van Brian die gister in de villa was, en flink dennix aan het bashen was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:14 schreef Darklight het volgende:
wie is sandy?
en kan iemand tegen Lieke zeggen dat haar haar echt niet kan?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In verband met de verjaardag van Lieke komt hij niet..... Brian gaf dit aan....
Ik ben ook een star trek fan hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dan zijn wij geen vriendjes meer!![]()
Ben ik even weg, zit Nadia weer te drammen over haar haar. En dat haar van Amanda ziet er lachwekkend onecht uit.
Meen je dat nou,? Jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In verband met de verjaardag van Lieke komt hij niet..... Brian gaf dit aan....
Ja ik wil ook graag plastic en blond zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Amanda: Wiens ideaalbeeld is níet Barbie...
Nou vooruit dan. Make it soquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik ben ook een star trek fan hoor! Weer vriendjes
![]()
Naad weet te vertellen van een vrouw die precies op Barbie lijkt dmv plastische chirurgie, erg nep, maar wel mooi nep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Meen ik wel eens iets niet, als ik iets postquote:
Ja toch? Ik heb al mijn hele leven een minderwaardigheidscomplex vanwege mijn burgerlijk normale taille en mijn ogen die geen koeienogen zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:20 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja ik wil ook graag plastic en blond zijn.
StarWars..........................pffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Make it so [ afbeelding ]
Ja, maar Nadia staat sowieso qua bouw érg ver af van wat maar enigszins aan wat voor norm dan ook voldoet. Zou trouwens wel leuk zijn, die schouders en dan een Barbie wespentaille.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad weet te vertellen van een vrouw die precies op Barbie lijkt dmv plastische chirurgie, erg nep, maar wel mooi nep.
Ze kent de Dove reclame nog nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
Beetje kruising Ken/Barbie duss... vét Sexyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar Nadia staat sowieso qua bouw érg ver af van wat maar enigszins aan wat voor norm dan ook voldoet. Zou trouwens wel leuk zijn, die schouders en dan een Barbie wespentaille.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meen ik wel eens iets niet, als ik iets post
Precies!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StarWars..........................pffffffffffffffffffffffffffffff
Beetje pieuw-pieuw-pieuw en verder niks...
Bij StarTrek GAAT het ook nog ergens over !!!![]()
[sc #394] Willem Jozef O+quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
StarWars..........................pffffffffffffffffffffffffffffff
Beetje pieuw-pieuw-pieuw en verder niks...
Bij StarTrek GAAT het ook nog ergens over !!!![]()
Vertekend, je weet wel, stream 1 maar het komt in de buurt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar Nadia staat sowieso qua bouw érg ver af van wat maar enigszins aan wat voor norm dan ook voldoet. Zou trouwens wel leuk zijn, die schouders en dan een Barbie wespentaille.
Die postte ik hier een paar dagen geleden... maar die is aan Amanda noch Nadia totaal niet besteed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |