EINDELIJK! NATASIA: 'IK BEN HELEMAAL KLAAR MET DE GOUDEN KOOI!'
Als jij schreeuwt springen mijn vullingen eruit,"zei Robert Jensen na weer een uithaal van de zelfbenoemde Gouden Kooi-diva Natasia gisterenavond in zijn talkshow. En schreeuwen deed Natasia. Volgens Gouden Kooi-kenners zou de diva stimulerende middelen gebruikt hebben voor haar optreden bij Jensen. Maar er is ook goed nieuws: Natasia kondigt nu zelf aan dat ze helemaal klaar is met Gouden Kooi!
Platter, plat, platst... Anders kan het optreden van Natasia niet worden omschreven. Maar duidelijk is nu wel dat ze door haar vroegere medebewoners in de villa vol aspirant miljonairs wordt uitgekost. Een gevoel dat overigens wederzijds is, want Natasia heeft ook geen goed woord over voor haar vroegere maatjes die zij recent ook al met de dood bedreigde.
De diva, die nog altijd wanhopig probeert een voet tussen de deur van Bekend Nederland te krijgen, beweert nog altijd in december met een boek te komen vol Gouden Kooi-geheimen, hoewel zij vandaag zelf in een schrijfsels, dat andermaal duidelijk niet voor hand is, helemaal klaar te zijn met het door John de Mol bedachte programma.
"Voor degene die de uitzending van Jensen gisteravond heeft gemist is er geen man overboord. Op de video is de “poging” van Robert om mij tot een excuus te verleiden te zien. In mijn eerdere column gaf ik al aan dat het een groot blerfestijn was. Het is dan ook aan te raden om de speakers van de computer een paar tandjes lager te zetten. Zelf ik ben helemaal klaar met de Gouden Kooi.
De spelregels van hét spel der spelen zijn al een tijd geleden veranderd. Het is de altijd de bedoeling geweest van John de Mol mensen bij elkaar te zetten en deze tot het uiterste gedreven te zien worden. De irritaties liggen zo diepgeworteld dat er sprake is van ernstige haat en hoogopspelende emoties als de (ex) bewoners van de Gouden Kooi met elkaar geconfronteerd worden.
De Gouden Kooi is een soort modern Gladiator spektakel geworden, met de TV kijkers die hun duimen omhoog of omlaag kunnen houden als Goddelijke Caesars.
Bron: Zijonline.nl en ook Telegraaf.nl meldt het. Groot nieuws zeker?