Thanxquote:
Ik vind Mayday een gedrocht in uiterlijk en gedrag. Ik bedoelde maar hoe relatief het is: eerlijk als er iemand komt die de een pest, oneerlijk als er iemand komt die de ander pest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:30 schreef Py het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Mayday samen met Ricardo erin![]()
Hehehe. Die arme, arme Dennis. Die sullige, simpele, naïeve, hetero allemansvriendquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:30 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
http://www.apwc.nl/Gastenboek.aspx
alstublieft.
snap je niet hé......... is Joris in de kooi, krijgen we hem eens te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
Waarom gvd elke keer die streams op Nadia, ik wil Huub, Joris en Lieke zien.
Die naam "The Purple Pride" vind ik dan wel weer bij Dennix passen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef Dreamboy het volgende:
TV Programma De Gouden Kooi op bezoek bij APWC
http://www.apwc.nl/
Wat moet er bij gedraaid worden dan ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:35 schreef Py het volgende:
[..]
Hehehe. Die arme, arme Dennis. Die sullige, simpele, naïeve, hetero allemansvriend![]()
Nadia en Amanda hebben hem zo 'gehomoniseerd', daar komt ie nooit meer vanaf. RTL zal moeten meehelpen om dat weer een beetje bij te draaien.![]()
Wat een onzin. Natasia is gewoon een gevaarlijke gek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef amsterdammertje113 het volgende:
De irritaties liggen zo diepgeworteld dat er sprake is van ernstige haat en hoogopspelende emoties als de (ex) bewoners van de Gouden Kooi met elkaar geconfronteerd worden.
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Donnie29 het volgende:
Hahha dat gastenboek!! Dikke lol!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooie cap Dreamboy... mag ik die gebruiken voor een kaartje??
Idd:)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Joris: "Starwars?"
Jaap:"Nee, trekkie"
Een wereld van verschil
O dat. Was mij ook al eens opgevallen ja. Maar ik ben geen supporter, slechts observator.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind Mayday een gedrocht in uiterlijk en gedrag. Ik bedoelde maar hoe relatief het is: eerlijk als er iemand komt die de een pest, oneerlijk als er iemand komt die de ander pest.
Daar betaal ik g*d#¿@domme voor.quote:Maar goed, tegen een bosje extravagante relnichten voor een uurtje of wat zeg ik ook geen nee![]()
Maar jij bent dan ook niet één van de allermakkelijkstequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!
Als ik merk dat naast mij iemand met glijmiddel of condooms probeert te gooien
dinsdag zorg ik er HOOGSTPERSOONLIJK voor dat die tube over je hoofd
heen wordt uitgeknepen !!!![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal ERRUG KINDERACHTIG !!
Als ik merk dat naast mij iemand met glijmiddel of condooms probeert te gooien
dinsdag zorg ik er HOOGSTPERSOONLIJK voor dat die tube over je hoofd
heen wordt uitgeknepen !!!![]()
Juist wel johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet één van de allermakkelijkste![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:48 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Succes![]()
Ik zou bijna ook komen. Alleen maar om jou te zien![]()
Oooh zit dat zooo, dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist wel johDgk_fan heeft de meest simpele wens die je je maar kunt denken: zijn bouwvakkerstampeloeris daar hangen waar alleen Nadia's vinger momenteel mag pozen
![]()
Sjappoo voor je bewegende plaatjes Undertaker, kan ze zeer waarderen. In de toekomst zullen we dat ongetwijfeld allemaal op deze manier doen. Maar jij bent alvast zoverquote:
Het mooiste is dat Brian zegt dat Jaap alleen maar geld wil verdienen in de Kooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:43 schreef Disana het volgende:
Nadia moet van Brian op Jaaps emoties inspelen. Jaap kan toch niet winnen, dus... hij moet maar naar Cora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |