Als ze er met 5 minuten niet zijn, zijn ze te laat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Geef maar veel commentaar, kan ik meegenieten![]()
Een beetje is een understatement, hij is minstens 10 kilo aangekomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Is Dennis niet een beetje dikker geworden? Zijn gezicht?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een beetje is een understatement, hij is minstens 10 kilo aangekomen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:00 schreef StephanL het volgende:
Daar is ook de broer van Huub, toffe actie van Lieke
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:56 schreef riri het volgende:
hoeveel uren is dennix al wel niet bezig zich aan te kleden sinds hij uit bed is
als hij naar zijn werk moet 's morgens komt hij om 6 uur 's avonds aan
Py, waar blijf je nou, of vraag ik nu iets onmogelijksquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:00 schreef StephanL het volgende:
Daar is ook de broer van Huub, toffe actie van Lieke
Maak je lekker veel caps van Joris, ik moet weg!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
En Dennix loopt weer alleen, ach gossie.
Ik ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:09 schreef Djeda het volgende:
[..]
Maak je lekker veel caps van Joris, ik moet weg!!!!
redactie. luisteren jullie mee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:09 schreef Myriam1978 het volgende:
De vader vindt het dus helemaal niks...
De moeder heeft gelijk: je hebt het op een gegeven moment genoeg van die verhalen rond Nadia en Dennis.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:10 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Papa Lieke: 'Als jij je lieve papa mist, dan komt papa toch gewoon langs'
Die man hebben ze met zijn haren naar binnen moeten slepen en nu hangt hij de ideale vader uit die zijn principes uit liefde voor zijn dochter zomaar aan de kant zet![]()
Precies zijn quasi correcte dochter![]()
Het is een eersteklas slijmactie om de schoonfamilie te paaien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Py, waar blijf je nou, of vraag ik nu iets onmogelijks![]()
Inderdaad Py! Die hele Lieke is een nutteloze toevoeging aan DGK !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:12 schreef Py het volgende:
[..]
Het is een eersteklas slijmactie om de schoonfamilie te paaien.![]()
Of het is om ons te laten denken dat ze zoveel om anderen geeft.![]()
Of ze heeft zelf niet genoeg vrienden die ze kon uitnodigen.![]()
![]()
Vergelijk hem even met de broer van Lieke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
ohhh Jorissssssssssss ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is idd een lekker ding!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
ohhh Jorissssssssssss ik ben verliefd!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergelijk hem even met de broer van Lieke.![]()
zus Liekequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen. Mag ik vragen wie dat meisje met de zonnebril is?
De zus van Lieke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Zat er ook net naar te luisterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zat per ongeluk even op de andere stream, Amanda over naar huis gaan ??
Vertel........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zat per ongeluk even op de andere stream, Amanda over naar huis gaan ??
De zus van Lieke. Die metal tiener is de broer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Nou ja, metal tiener... het is nogal een sukkeltje als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:17 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
De zus van Lieke. Die metal tiener is de broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |