Ik zie wel een feestmutsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
Nadia wil even weten of het duur is, dan weet ze tenminste dat het goed is. -Nadiamodus off
Ook een beetje last van tunnelvisie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:08 schreef Py het volgende:
[..]
Constant afrekenen? Brian maakt een opmerking die hieraan refereerde omdat het eenzelfde soort situatie is.
Mooi dubbele moraal overigens. Wel het hardst lopen roepen dat al die dure kleren en de meest dure make up enz. bestellen aan Lieke niet besteed is. Want zij heeft dat toch niet nodig?
Lieke wou gewoon niks. Zodat ze kon zeggen dat ze zo normaal is en dat allemaal niet nodig heeft. Miss Natural. Anders had ze het ook heus wel gekregen. Kijk hoe ze er nu bij loopt!
Maar dat dan wel als argument aanvoeren om diefstal goed te praten. Als er trouwens iemand een grote mond tegen Erik destijds had dat ie een 'ordinaire dief' was toen dat horloge bij hem 'geplant' was, dan was het Lieke![]()
Tja...zijn jaloersheid speelt hem parten...kan je je flink ziek door voelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef miesy het volgende:
brian baalt dat het lieke's day is.
hij zou volgens mij wel de hele dag in bed willen blijven om het niet mee te moeten maken.
't Schijnt erbij te horen.. Natasia was toen ook zo uitgedost met haar 'jaardag'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:15 schreef avonne het volgende:
Toch een beetje erg overdreven, een avondjurk overdag
Wil je hier nog op terug komen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:02 schreef riri het volgende:
[..]
het zou beter zijn je te verdiepen in het werkelijke verhaal rond die armbanden...
het probleem is namelijk dat amanda altijd haar eigen verhaal maakt van de werkelijkheid en het verhaal daardoor van geen kant meer klopt.
Zo zie je maar...eerst weten waar je het over hebt zonder klakkeloos iets te vertellen waarvan je niet zeker weet of het klopt
Ik probeer beargumenteerd mijn visie op een situatie te geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook een beetje last van tunnelvisie?![]()
Dat ben ik helemaal met je eens, ik hoop dat Huub of iemand anders daar iets van zegt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
Omdat er een haakje van haar jurk is geknapt heeft Lieke er nu een bh aan gedaan. Die zie je aan de achterkant nu zitten.. geen gezicht.
En ik probeer jouw beargumenteer te relativeren. Het is een klein iets wat Lieke in al die maanden niet helemaal volgens de regels heeft gedaan. Ik vind het nogal op tunnelvisie lijken als ze daar nu nog op afgerekend wordt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:20 schreef Py het volgende:
[..]
Ik probeer beargumenteerd mijn visie op een situatie te geven.
![]()
Een pushup zeker? Zat net al te denken dat ze wel zal balen dat 'r borsten te plat zitten in die jurk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
Omdat er een haakje van haar jurk is geknapt heeft Lieke er nu een bh aan gedaan. Die zie je aan de achterkant nu zitten.. geen gezicht.
Amanda ook....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef Clank het volgende:
[..]
't Schijnt erbij te horen.. Natasia was toen ook zo uitgedost met haar 'jaardag'.
Was me in het geheel nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Py het volgende:
PS Ben nu lekker tegen Lieke aan t trappen. Maar alle bewoners kunnen het krijgen van mij vandaag hoor.
Zeg dat dan gelijk, ga ik er niet zo serieus op inquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Py het volgende:
[..]
PS Ben nu lekker tegen Lieke aan t trappen. Maar alle bewoners kunnen het krijgen van mij vandaag hoor. Vandaag wordt er niet gespaard.![]()
Denk zal t even aangeven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was me in het geheel nog niet opgevallen.![]()
ze had er eerst geen bh onder en de jurk zat prima...de zender moest erachter in...door de zwaarte van de zender is er een haakje van de jurk afgeknapt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:25 schreef Py het volgende:
[..]
Een pushup zeker? Zat net al te denken dat ze wel zal balen dat 'r borsten te plat zitten in die jurk.
PS Ben nu lekker tegen Lieke aan t trappen. Maar alle bewoners kunnen het krijgen van mij vandaag hoor. Vandaag wordt er niet gespaard.![]()
Toch meen ik het allemaal wel. Ik stel het alleen lekker scherp en ietwat ongenuanceerd vandaag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, ga ik er niet zo serieus op in![]()
raar dat je kijkt naar loosers en je je er nog aan irriteert ook...niets plezierigs om handen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Py het volgende:
[..]
Toch meen ik het allemaal wel. Ik stel het alleen lekker scherp en ietwat ongenuanceerd vandaag.
Stelletje loosers daar bij elkaar. [ afbeelding ]
poeh he...jij durfquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:33 schreef Py het volgende:
[..]
Toch meen ik het allemaal wel. Ik stel het alleen lekker scherp en ietwat ongenuanceerd vandaag.
Stelletje loosers daar bij elkaar. [ afbeelding ]
ik hoop met tijgerbalsumquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:37 schreef Nomrc2 het volgende:
waar smeert nix z'n ballen mee in ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, ga ik er niet zo serieus op in![]()
Verida. Kun jij het 'r uitleggen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef riri het volgende:
[..]
raar dat je kijkt naar loosers en je je er nog aan irriteert ook...niets plezierigs om handen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:37 schreef Nomrc2 het volgende:
waar smeert nix z'n ballen mee in ?
quote:
Slim van Amanda, een heldere blik op hun toekomst.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda tegen Brian:"wat ziet je er pimpilicious uit! Vet hoor" lees dus: jij bent de pimp ik ben jouw h...
Geef maar veel commentaar, kan ik meegenietenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:46 schreef Py het volgende:
Over een kwartiertje komt de familie de Lange![]()
En die gaan er ook van langs krijgen![]()
Waar is die smiley die op zijn rug met zijn beentjes ligt te trappelen van de lol als je 'm nodig hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:42 schreef Desii het volgende:
@Py.... die is idd leuk... had het zo nog niet bekeken![]()
Origineel cadeau voor Liekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |