Viel er halverwege in. Amanda wil niet zonder Bwian de villa uit.quote:
Aha, thanx, jammer dat ze niet zonder Brian weg wil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Viel er halverwege in. Amanda wil niet zonder Bwian de villa uit.
Naad raad d'r aan wel eerst de cursussen af te maken zodat ze vanalles kan gaan doen buiten.
Naad zegt ook nog, ja, het jaarlijkse Disney familie uitje komt er ook weer aan he. Ja, zegt Amanda, maar die zal wel niet doorgaan met alle gebeurtenissen rond mijn zus.
Geintje van Amanda en Brian.......nou ja, geintje.quote:
Yep, Amanda maakt zich daar veel zorgen over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda's zus nou weer terug bij die eikel die haar van de trap gooide?
Yup. Maar zoals Mamanda zegt, tja daar doe je toch niets aan hequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda's zus nou weer terug bij die eikel die haar van de trap gooide?
Wat was de geinige gedachte achter deze lelijke foto-afdruk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Geintje van Amanda en Brian.......nou ja, geintje.
Ik gok op Huub voor lul zetten, humor toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was de geinige gedachte achter deze lelijke foto-afdruk?
Van mijn wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Mooie cap Dreamboy... mag ik die gebruiken voor een kaartje??
zo'n moeder wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Yup. Maar zoals Mamanda zegt, tja daar doe je toch niets aan he![]()
Helaas te kort geluisterd, maar ze had het er met Nadia over, dat hetquote:
Jiske volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is ze; heb 't zelf ook net moeten vragenWeet alleen nog niet hoe ze heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |