Ik vind dat toch moeilijk in te schatten onder de gegeven omstandigheden, Lieke is wel erg dol op hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind hem sowieso niet zo leuk. Zou hij het zijn die Lieke tot dat sportregime van vroeger heeft aangezet... lijkt me wel het type.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef blomst het volgende:
Is Joris gegroeid??
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
laten ze joris er maar als gastspeler in doen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Joris is een schatje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Echt een leuk stel zo samenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Clank het volgende:
Dat achter elkaar aan rennen van Joris en Huub![]()
JAAAA!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
Frankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub: "we hebben nog een broer!" Huh? Heb ik iets gemist!?
Er is nog een oudere broer, Frank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Huub: "we hebben nog een broer!" Huh? Heb ik iets gemist!?
yep!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef Kinga het volgende:
Die broertjes zijn echt uber cute samen he!
Volgens mij is Joris 22 jaar, jonger dus.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe oud is Joris eigenljik? Je zou zeggen dat hij ouder is dan Huub.
Het was iig haar gestapo-moeder (uitspraak Huub) die haar oud brood liet eten als ze op school niet al haar bammetjes op had.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik vind hem sowieso niet zo leuk. Zou hij het zijn die Lieke tot dat sportregime van vroeger heeft aangezet... lijkt me wel het type.
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Py het volgende:
[..]
Het was iig haar gestapo-moeder (uitspraak Huub) die haar oud brood liet eten als ze op school niet al haar bammetjes op had.
De overgebleven bammetjes kreeg ze dan een dag of twee later opnieuw mee naar school.![]()
Ja joh? Komt ie nooit langs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is nog een oudere broer, Frank.
Sjoerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.
Nou ben ik de naam van dat broertje weer kwijt.
<slaat op voorhoofd> Natuurlijk!quote:
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Gek, ze ziet er niet zo slavendrijverig uit... die gespannen pa vind ik meer het type.
Nou ben ik de naam van dat broertje weer kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |