Die ogen van Jorisquote:
Ik heb bijna alle seizoens boxen van the next generation.. maar star wars blijft toch mijn numero uno:)quote:
't is effe wennen, maar ik vind ze ook wel grappig (jammer alleen dat dequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:52 schreef Py het volgende:
[..]
Sjappoo voor je bewegende plaatjes Undertaker
Reetro Nixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Zie ik dat nu goed? nix draagt witte sokken bij zwarte schoenen..
geweldig, the_undertakerquote:
Wat een ontzettend saai stel zeg. Top deze korte clips.quote:
OMG, ik dacht ff dat die "chequelist" een grapje van jou was... maar het staat er echtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:19 schreef Py het volgende:
Van de Tango-events site:
Tango events is in 1998 opgericht door de Stichting Jaarmarkt Alphen aan den Rijn. De directie van Tango events bv bestaat uit Henk Tangerink en Fred de Lange.
Henk is het creatieve brein en heeft vooral een adviserende rol bij de voorbereiding en uitvoering van projecten. Fred is de organisator, selecteert de benodigde marktpartijen, behartigt de logistieke- en financiële zaken en onderhoud de klantencontacten.
Aan de hand van een "chequelist" wordt samen met de opdrachtgever de wensen geïnventariseerd.
Ze werken met een chequelist![]()
Okee, dan zijn wij geen vriendjes meer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:58 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle seizoens boxen van the next generation.. maar star wars blijft toch mijn numero uno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |