Ze geven Lieke en haar familie de gelegenheid om samen te zijn, logisch toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:44 schreef Py het volgende:
Huub en Joris zijn uitgebeld en staan buiten te roken. Ze gaan niet terug naar de familie de Lange![]()
Hmm ja... Ik zou die man best eens wat beter willen zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpap![]()
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
<slaat op voorhoofd> Natuurlijk!
Inderdaad een triest stel, vooral toen je die leuke stream eronder zag van de broertjes.
Je hebt gelijk, die naam past ook beter bij hem.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.
Ik raak helemaal in de war nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sjoerd is toch de vriend van Jaap? Volgens mij is dit Fokke oid.
Dat is het niet. huub verontschuldigde zich nog half met de opmerking dat het maar eventjes zou duren, het bellen, en dat ze zo weer terug waren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze geven Lieke en haar familie de gelegenheid om samen te zijn, logisch toch?
Ze zitten weer bij de familie, tevreden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:51 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is het niet. huub verontwchuldigde zich nog half met de opmerking dat het maar eventjes zou duren, het bellen, en dat ze zo weer terug waren.
Toppie !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:50 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van:) Joris en Huub bellen naar huis:
http://evilshare.com/a382b3fe-caeb-102a-9309-00a0c993e9d6
wat een rare taal sla je uit...heb je ergens last van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef Py het volgende:
[..]
Misschien deed gestapomam het wel in opdracht van führerpap![]()
SuLLEke zou het eigenlijk moeten zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:48 schreef Kombucha het volgende:
niet fokke, foLke
Lieke is ze komen halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten weer bij de familie, tevreden?![]()
Py citeert Huubquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef riri het volgende:
[..]
wat een rare taal sla je uit...heb je ergens last van?
Gisteren zeiden ze dat het dinsdag is.......dat weet ik zeker. Misschien hebben ze het verzet ivm de oproep van Huub, Lieke en Jaap om massaal aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
Maandag APWC amersfoort van 8 tot 10 !!! Ik ben d'r !!![]()
( http://www.apwc.nl/ )
En nu een hamsterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Toen Dennix 12 jaar was had hij een konijn, wat schattig.![]()
hij is best tof, hij baalt er alleen vet van dat die daar zitquote:
volgens mij ging het gister avond ook al om a.s. maandag hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren zeiden ze dat het dinsdag is.......dat weet ik zeker. Misschien hebben ze het verzet ivm de oproep van Huub, Lieke en Jaap om massaal aanwezig te zijn.
quote:
anders ga je even lekker een potje mee janken met Dennixquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Ik lees net op de site dat Dennis DINSDAG 16 OKTOBER pas komt![]()
ERRUG flauw van Huub en Lieke
Verwarringstactiek van de redactie ???quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Moet je mijn post maar lezen, ik meldde het al in de COS om 16.56 uur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef dgk_fan het volgende:
Ik ben ook alleen maar lekker ongenuanceerd op zijn uiterlijk aan t ageren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef Kombucha het volgende:
[..]
hij is best tof, hij baalt er alleen vet van dat die daar zit
Jij bent zo'n Huub-en-Lieke-fan. Die vertrouw ik niet !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je mijn post maar lezen, ik meldde het al in de COS.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |