Zoek de 10 verschillen......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia zit achterop Fries.....
achossie, ze wil ook weer aandacht.....
volgens mij ging het over het incident tussen Huub en Dennix enkele daggen terug in de sport/fitnesszaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:14 schreef riri het volgende:
joris vond heel goed wat lieke had gedaan toen met natasia....dat ze voor huub was gesprongen en zo
quote:
jaaa, hij blijft nog een uurtje...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef rooie3 het volgende:
Joris is echt leuk.Kan hij niet blijven.
Ik heb nog nooit geloofd in Jaap en CORA, puur nep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Anita gaat met Cora praten......
Zit dus niet goed......
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dennix doet nu moeilijk over het feit dat Sandy vandaag weer komt terwijl hij gisteren heeft ingestemd, pussy, hij is bang dat Sandy nog meer info dat hok binnenbrengt,
Go Sandy![]()
![]()
Laat ik dat nu net hardstikke leuk vinden, oprotten met Lulletje Rozenwater en daarna Naad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.
Fijn.Joris is altijd leuk om te zien.Hij is wat minder impulsief dan Huub.En luistert wat beter.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ik dat nu net hardstikke leuk vinden, oprotten met Lulletje Rozenwater en daarna Naad.
Linkje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:23 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Hahaha en die reacties in gastenboek op de voetbalsite waar Dennis training gaat geven beginnen ook al lekker. Hij gaat het dinsdag echt zwaar krijgen. 1 heeft het over meenemen glijmiddel en condooms.
Ja, en als Mayday weer zou komen, zouden de meesten hier dat hélemaal niet leuk vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat Dennis moeilijk doet. Sandy heeft hem alle hoeken van het huis laten zien wat leidde tot grote hilariteit onder de rest.
Ikke welquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en als Mayday weer zou komen, zouden de meesten hier dat hélemaal niet leuk vinden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |