bukgeit +1quote:Let me go to the shore
On the beach where we belong
I always prayed for sun
There we go, don't say no
To the city by the bay
I know it will be home
Ik bén geen sukkelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Leaf, en ik doe geen nieuwe want er zijn sukkels die op zaterdag moeten werken
Ik zeg toch ook niet dat alle mensen die op zaterdag werken sukkels zijn.....quote:
Ik heb ze zelf vandeweek aan RYM toegevoegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Leaf, en ik doe geen nieuwe want er zijn sukkels die op zaterdag moeten werken
Tja, Sweet Leaf was ook zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:17 schreef Mark het volgende:
Mr. Loaf?
Tja, Ellen Foley is het nietquote:
knars +1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:38 schreef knars het volgende:
bonnie tyler
quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:35 schreef belsen het volgende:
Oja, Help! wel gehoord ja...
Joe Cocker en heet het With a little help from my friends???
Dat is niet goed.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
laat ik maar een gokje wagen dan. Rene Froger ?
Goeie gok, maar niet goed genoeg. 't Is geen soloartiest.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:36 schreef ranja het volgende:
gokje op Jan Rietman
Ramses Shaffy toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:46 schreef ranja het volgende:
ik herken die bovenste meneer niet
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef ranja het volgende:
dat is toch gewoon Joe Jackson?
Inderdaad Joe Jackson en Ramses Shaffy.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja.
Beiden hebben zich in het openbaar uitgesproken tegen rookverboden?
Night & Day, maar die bedoelde ik idd Madmaster +1quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Day & Night vs. Dag & Nacht (met het schitterende 'Laat Me')...
Geen speld tussen te krijgen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:15 schreef ranja het volgende:
1 The Rivingtons, liedjes The Bird is the Word en Pa pa ooh ma ma
3 The Trashmen, voegde die 2 liedjes samen tot Surfing Bird
2 Andre van Duin, deed Surfing Bird in zijn optreden als bandparodist
Cramps = 1979quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef MadMaster het volgende:
Op YouTube heb ik onlangs ook een lange versie van the Cramps gezien, toen ik dit nummer aan het uitpluizen was...
Welk nummer van wie?quote:was the pseudonym of American songwriter and record producer
(born 1938), who achieved one-hit wonder status with the bizarre and controversial Top 5 hit novelty song "
" in 1966.
Antwerp Gypsy Ska Orchestraquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:59 schreef knars het volgende:
Has, ik weet nog een orkestband! James Blast Orchestra
bekend genoeg dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:00 schreef Mark het volgende:
Lard heeft er een cover van, duurt redelijk lang
The Doors Roadhouse Bluesquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:05 schreef Mark het volgende:
Vervolgvraagje:
Welk nummer?
Ashen-Lady.
Ashen-Lady.
Give up your vows.
Give up your vows.
Save our city.
Save our city.
Ah, right now.
quote:Johnny too bad meets johnny be good
In the charing cross road
That’s the only thing that happened today
Says the west end jungle code
And all the germans and all the french
Jam themselves down the tube
And re-enact the second world war
While the rude boys get rude!
Idd, en zoals bartrid al zegt: vele malen beter in de Ministry-uitvoering (vandaar de vervolgvraag)quote:
quote:is a ska punk band formed in Madrid (Vallecas), Spain, in 1994, that could be categorized, politically, as a leftist - almost anarchist - musical group. Despite (or because of) its radical views, it remains one of the most popular ska bands in Spain and Europe.
Musically, despite their fun image,has well-rehearsed and tight arrangements, and as of 2002, includes among its members, and makes good use of, a small but striking brass section, creating a powerful sound which sets the band apart from others in the genre.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef knars het volgende:
(...)en ik wil voor mijn doen vroeg gaan slapen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef MadMaster het volgende:
wist niet dat hij uit Australië kwam...
Dan zijn we met zijn 3-enquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Flea.
Vanmorgen werd 'Give It Away' voor hem gespeeld bij Giel, wist niet dat hij uit Australië kwam...
Welke band?quote:"Five more different and divergent personalities could not be conceived of - a Jew, a Christian, a Black, a Greaser and a WASP. What we have learned about one another in the year and a half that we have been together as theis: no matter how different we are in philosophies and life stles, the common denominator between us is the music ..."
The Village People!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[."Five more different and divergent personalities could not be conceived of - .]
Welke band?
Je had toch al in dit topic gepost?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:22 schreef cafca het volgende:
The Village People!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem maar opgezocht en werkelijk nog nooit gehoord van die naam.
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij was ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij kijkt niemand hier naar Popquiz a-Go-Go
Als ik er langs zap, wil ik nog wel eens kijken. Maar soms heb ik genoeg Mathijs van NIeuwkerk gehad in een week.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Neuh, maar als je het regelmatig hebt gezien heb je regelmatig een stukje uit hun bekendste nummer gehoord. Maar er staat al een andere vraagquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Berkery het volgende:
Maar er staat al een andere vraag
Jij laat ze liever 36 uur inwekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar gewoon af te breken ofzo?
Ik heb nog niet het antwoord gegeven, dus de vraag staat in principe nog open voor de niet-opzoekers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar meteen op te zoeken en gewoon af te breken ofzo?
Shaka Zulu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is zij het meest bekend mee geworden?
Hangt er van af. Ik kom net online, zie de vraag staan en meteen wordt er een ander ingegooid, zonder dat ik uberhaupt tijd heb om er over na te denken.quote:
Nee, dat is d'r niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is toch niet Cesaria Evora
Die was van 'We Are Growing' van Shaka Zulu toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Margaret Singana dan?
Ok, maar ik had het dan ook over het andere uiterste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af. Ik kom net online, zie de vraag staan en meteen wordt er een ander ingegooid, zonder dat ik uberhaupt tijd heb om er over na te denken.
Het hangt gewoon van de mensen die online zijn af hoe lang een vraag open staat. Zi egister, ik had na een half uur mijn Klinkhamer vraag kunnen intrekken vanwege geen interesse/gokken. Maar jij kwam online en wist het meteen. Dan is het toch zonde als de vraag al eerder weggegooid wordt?
wat snap je niet aan bekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:58 schreef schaap001 het volgende:
Zingt zij misschien die ijselijke krijspartij op The Great Gig in the Sky van Pink Floyd?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:58 schreef ranja het volgende:
Mariam 'Pata Pata' Makeba?
quote:represented everything positive about the way metal was heading in the 21st century. They blended power and melody, aggressiveness and subtlety and still retained the most important aspect - the song. When the band first signed to Earache, they were a relatively new name to many, but within a few months they had rightly become acknowledged as one of the mightiest discoveries of '95.
... maar is het niet echt? Killing Joke?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef bartrid het volgende:
Nope ook 7 elk. 1 andere zou je ook onder industrial kunnen scharen, maar de andere is een Noorse band...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef bartrid het volgende:
Entombed![]()
Annihilator
Exodusdie komen deze week dus op 11 CD's, maar erg warm
Ik gok (eigenlijk niet...) dat er een dame met een gitaar aan te pas komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:56 schreef ranja het volgende:
29 november wordt een avond vol Lust in De Helling. Wie ga ik daar dan zien?
Niet alleen een damequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok (eigenlijk niet...) dat er een dame met een gitaar aan te pas komt.
Verder ken ik de agenda van Tivoli niet...
wel dus. (iets anders gespeld)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Lust is de titel van het nieuwe album van The Raveonettes, maar of die optreden in Tivoli
1000 weet ik niet, ik dacht wat meer. Maar vast niet genoeg voor alle fans, dus het zal op ebay wel weer lekker veel gaan doen tzt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Is het die verzamelbox van Marco Borsato waar er slechts 1000 van in omloop komen?
Zag ik gisteren op TV voorbij komen...
Hij was toen wel 25 jaar dood, maar het waren niet alle singles en zeker geen 7"...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:07 schreef ranja het volgende:
In 2002 was hij 25 jaar dood.
inhoud: herdrukken van alle 7" singles
Nee, hij zingt helemaal niet...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef knars het volgende:
madmaster +1
Is het de zanger van Dexy's Midnight Runners?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gokje op Dave Ball van Soft Cell.
quote:Ramon ontdekt dat hij niet alleen een Hardcore DJ is, maar ook een spiritueel ingesteld mens. Op zoek naar verdieping en inspiratie ontdekt hij Zen en start hij met een Zen-training.
Het ene weekend staat hij nu als DJ voor bomvolle zalen, terwijl hij het volgende weekend in een stil klooster mediteert op de vraag “Is God a DJ?”
Over (low-) noise gesprokenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef bukgeit het volgende:
Explosions In The Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |