Dan zijn we met zijn 3-enquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Flea.
Vanmorgen werd 'Give It Away' voor hem gespeeld bij Giel, wist niet dat hij uit Australië kwam...
Welke band?quote:"Five more different and divergent personalities could not be conceived of - a Jew, a Christian, a Black, a Greaser and a WASP. What we have learned about one another in the year and a half that we have been together as theis: no matter how different we are in philosophies and life stles, the common denominator between us is the music ..."
The Village People!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[."Five more different and divergent personalities could not be conceived of - .]
Welke band?
Je had toch al in dit topic gepost?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:22 schreef cafca het volgende:
The Village People!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem maar opgezocht en werkelijk nog nooit gehoord van die naam.
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij was ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij kijkt niemand hier naar Popquiz a-Go-Go
Als ik er langs zap, wil ik nog wel eens kijken. Maar soms heb ik genoeg Mathijs van NIeuwkerk gehad in een week.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Neuh, maar als je het regelmatig hebt gezien heb je regelmatig een stukje uit hun bekendste nummer gehoord. Maar er staat al een andere vraagquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Berkery het volgende:
Maar er staat al een andere vraag
Jij laat ze liever 36 uur inwekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar gewoon af te breken ofzo?
Ik heb nog niet het antwoord gegeven, dus de vraag staat in principe nog open voor de niet-opzoekers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar meteen op te zoeken en gewoon af te breken ofzo?
Shaka Zulu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is zij het meest bekend mee geworden?
Hangt er van af. Ik kom net online, zie de vraag staan en meteen wordt er een ander ingegooid, zonder dat ik uberhaupt tijd heb om er over na te denken.quote:
Nee, dat is d'r niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is toch niet Cesaria Evora
Die was van 'We Are Growing' van Shaka Zulu toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Margaret Singana dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |