Dan zijn we met zijn 3-enquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Flea.
Vanmorgen werd 'Give It Away' voor hem gespeeld bij Giel, wist niet dat hij uit Australië kwam...
Welke band?quote:"Five more different and divergent personalities could not be conceived of - a Jew, a Christian, a Black, a Greaser and a WASP. What we have learned about one another in the year and a half that we have been together as theis: no matter how different we are in philosophies and life stles, the common denominator between us is the music ..."
The Village People!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[."Five more different and divergent personalities could not be conceived of - .]
Welke band?
Je had toch al in dit topic gepost?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:22 schreef cafca het volgende:
The Village People!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem maar opgezocht en werkelijk nog nooit gehoord van die naam.
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij was ik datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week werd de band nog als antwoord genoemd bij een andere vraag...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij kijkt niemand hier naar Popquiz a-Go-Go
Als ik er langs zap, wil ik nog wel eens kijken. Maar soms heb ik genoeg Mathijs van NIeuwkerk gehad in een week.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Neuh, maar als je het regelmatig hebt gezien heb je regelmatig een stukje uit hun bekendste nummer gehoord. Maar er staat al een andere vraagquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Berkery het volgende:
Maar er staat al een andere vraag
Jij laat ze liever 36 uur inwekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar gewoon af te breken ofzo?
Ik heb nog niet het antwoord gegeven, dus de vraag staat in principe nog open voor de niet-opzoekers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar meteen op te zoeken en gewoon af te breken ofzo?
Shaka Zulu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is zij het meest bekend mee geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |