quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef bartrid het volgende:
Ik heb hem maar opgezocht en werkelijk nog nooit gehoord van die naam.
Ik in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij kijkt niemand hier naar Popquiz a-Go-Go
Als ik er langs zap, wil ik nog wel eens kijken. Maar soms heb ik genoeg Mathijs van NIeuwkerk gehad in een week.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:02 schreef Berkery het volgende:
Neuh, maar als je het regelmatig hebt gezien heb je regelmatig een stukje uit hun bekendste nummer gehoord. Maar er staat al een andere vraagquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Berkery het volgende:
Maar er staat al een andere vraag
Jij laat ze liever 36 uur inwekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
[..]
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar gewoon af te breken ofzo?
Ik heb nog niet het antwoord gegeven, dus de vraag staat in principe nog open voor de niet-opzoekers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:46 schreef ranja het volgende:
JaNieuwe trend tegenwoordig om vragen maar meteen op te zoeken en gewoon af te breken ofzo?
Shaka Zulu?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is zij het meest bekend mee geworden?
Hangt er van af. Ik kom net online, zie de vraag staan en meteen wordt er een ander ingegooid, zonder dat ik uberhaupt tijd heb om er over na te denken.quote:
Nee, dat is d'r niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dat is toch niet Cesaria Evora
Die was van 'We Are Growing' van Shaka Zulu toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Margaret Singana dan?
Ok, maar ik had het dan ook over het andere uiterste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af. Ik kom net online, zie de vraag staan en meteen wordt er een ander ingegooid, zonder dat ik uberhaupt tijd heb om er over na te denken.
Het hangt gewoon van de mensen die online zijn af hoe lang een vraag open staat. Zi egister, ik had na een half uur mijn Klinkhamer vraag kunnen intrekken vanwege geen interesse/gokken. Maar jij kwam online en wist het meteen. Dan is het toch zonde als de vraag al eerder weggegooid wordt?
wat snap je niet aan bekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:58 schreef schaap001 het volgende:
Zingt zij misschien die ijselijke krijspartij op The Great Gig in the Sky van Pink Floyd?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:58 schreef ranja het volgende:
Mariam 'Pata Pata' Makeba?
quote:represented everything positive about the way metal was heading in the 21st century. They blended power and melody, aggressiveness and subtlety and still retained the most important aspect - the song. When the band first signed to Earache, they were a relatively new name to many, but within a few months they had rightly become acknowledged as one of the mightiest discoveries of '95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |