Er zijn hele avonden bij dat er niks gebeurt, of er is staat geen vraag open of er staat wel een open waar niet op gereageerd wordt. Daarbij zijn denk ik de punten misschien ook wel over meer mensen verdeeld. En we hebben dit jaar een stuk minder jubileum topic gehad waarbij per vraag 6 punten (3, 2, 1) worden vergeven (niet dat dat nou meteen honderden punten oplevert)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Even offtopic: ben eens de standen van de afgelopen jaren aan het bekijken: in 2004 en 2005 eindigde de nummer 1 met meer dan 800 punten! Nu heeft de nummer 1 tot nog toe nog geen 300 punten. Hoe kan dit
Ik zie Japanse tekens, die, in het laatste geval, de Japanse schrijfwijze is van Polysics...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:21 schreef schaap001 het volgende:
Wat zijn toch die blokjes die jij typt? Of mis ik een symbool in een font![]()
Dit valt me inderdaad heel erg op, dat er vele en lange "stiltes" zijn. Ligt het eraan dat mensen geen zin meer hebben in Trivia? Of is het toch puur persoonlijk? Bij mij is dat het laatste, door vooral drukte op werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Er zijn hele avonden bij dat er niks gebeurt,
Ahja, ik heb het nu gezien. Ik heb die japanse tekens kennelijk niet, want ik zie dus blokjes. Maakt verder niet uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie Japanse tekens, die, in het laatste geval, de Japanse schrijfwijze is van Polysics...
Ik heb de aflopen maanden veel in het buitenland gewerkt, waarbij ik niet eens in de buurt van een pc ben geweest. Dus weinig Trivia gespeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dit valt me inderdaad heel erg op, dat er vele en lange "stiltes" zijn. Ligt het eraan dat mensen geen zin meer hebben in Trivia? Of is het toch puur persoonlijk? Bij mij is dat het laatste, door vooral drukte op werk.
Ik heb thuis wel alle karaktersets maar hier niet, zie dus ook een soort van blokjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Ahja, ik heb het nu gezien. Ik heb die japanse tekens kennelijk niet, want ik zie dus blokjes. Maakt verder niet uit.![]()
New Wave gaat nog wel, maar Indie en een groot deel van het hedendaagse werk gaat grotendeels mijn deur voorbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:32 schreef ranja het volgende:
Maar voor veel triviaers zijn indie en new wave veel bekender dan pop en rock![]()
Nee hoor, in zo'n jublieum topic worden vaak tussen de 7 en 15 vragen gesteld, zelfs als iemand overal maximaal scoort heb je dan nog maar 45 punten. Ok, als je elke maand een jubileumtopic hebt dan gaat het wel snel... maar dan gaan ook de gewonen topics sneller en heb je daar dus ook veel meer punten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef Z het volgende:
Volgens mij waren er toen jublileum vragen waar je wel 100+ punten mee kon halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |