Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
holy shit, had net ff ge unmute op stream 2... ik geloof dat ik niet goed werd.
Nou om eerlijk te zijn, vind ik dat ook te lang duren nu!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.
Denkt Dennix nu echt dat hij TV maakt met dat castraatstemmetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel..... Joling in BB revisited......
Miauwwd van pure ellendequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef loisie het volgende:
de kat van Lieke kijt toe...........
en zit telkens te miauwen, doet zelfs pijn aan zijn oren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef loisie het volgende:
de kat van Lieke kijt toe...........
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.
Nee ik denk dat het wel gemeend is maar dat ze daar zo gewend zijn om tv te maken dat ze daar heel goed in zijn gewoerden. (sommige dan)quote:
Alles beter dan Dennix en Naad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, vind ik dat ook te lang duren nu!!!![]()
sweet dreamsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles beter dan Dennix en Naad.
Ik ga afsluiten , slaap lekker voor straks, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Toedeledokie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef loisie het volgende:
*zet de koptelefoon af en gaat te bedde*........lees morgen wel bij.......toedeloe
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Alessia het volgende:
Wat probeert ie te rappen?
Ik ben dennix
en ik ben niks
ik neuk nadia voor de lol
maar heb liever wat in mijn hol
Trustequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga afsluiten , slaap lekker voor straks, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Mee eens en slaap lekker! (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO. Briljantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Alessia het volgende:
Wat probeert ie te rappen?
Ik ben dennix
en ik ben niks
ik neuk nadia voor de lol
maar heb liever wat in mijn hol
Misschien wil de redactie wel meewerken aan een bedtijd voor Nix en Nat van 19.00 uur???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, kan Dennix niet naar z'n nest?
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft luuk echt zo,n zwaar leven gehad ?
Oostenrijk toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)
Wegens dugs was het volgens mij, zullen wel soft drugs geweest zijn aan zn zachte G te horenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)
Dat ben ik ook, verslavingsgevoelig dus dat kan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef b.a.s. het volgende:
Ik ben zowieso iemand die verslaving gevoelig is![]()
[ afbeelding ]
Je zou bijna een cdtje van hem kopen. De arme ziel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Luc is behoorlijk humorloos en komt nogal depressief over eigenlijk.
Ja he, vind ik nou ook. En wat minder make up. Naturel is ze best een mooie meid.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
Nu nog donkerbruin haar en dan kan het best een hele mooie dame zijn![]()
oosterijk volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Rekening betalen, hoe ging dat ook alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef b.a.s. het volgende:
Wijze praat Amanda: Iedereen in zijn leven moet belasting betalen. Tenzij je zwart werkt.
[ afbeelding ]
Nu vat ik 'm: mijn foutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, verslavingsgevoelig dus dat kan wel.
Deze kleren staan haar idd wel goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij NADA valt ben ik al KLAAR...............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Nomrc2 het volgende:
ik word errug moe van gevoelsmens/rapper/kale neet/ladylover/ luuk
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij voor NADA valt ben ik al KLAAR...............
Soms moet ik wel lachen om Brian................quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
Voor ons als streamers zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
OK thnksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Brian wil je jouw microfoon even goed doen.
Nouja, voor hun doen. Op ieder niveau is er diep natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Het mooiste tot nu toe is dat Amanda zegt:" Ik en Brian hebben soms best wel diepe gesprekken"
Waarover dan??![]()
als dat de productie van nix isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
Was er yoghurt over of is dat nou een frambozen shake bukkake?
Of Amanda heeft verbaal verwisseld voor anaal....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, voor hun doen. Op ieder niveau is er diep natuurlijk![]()
lol..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Of Amanda heeft verbaal verwisseld voor anaal....
Dennis komt ze nu even verblijden met wat gezangquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef b.a.s. het volgende:
De dames willen op bed film kijken en kletsen
[ afbeelding ]
Ze staat altijd op de dam met een petje waar je geld in miktquote:
Zo op de frontpage van de Panorama.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef b.a.s. het volgende:
De dames willen op bed film kijken en kletsen
[ afbeelding ]
Dàn koop ik de Panorama ook.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo op de frontpage van de Panorama.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
Kan nooit alleen het kwakje van Dingus zijn geweest.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
De humor ontbreekt in haar stem..dat maakt het zo saai...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 'n hele rare irritatie jegens Lieke: Als zij post voorleest, leest zij dat altijd voor op de manier zoals ze dénkt dat de ander het zou zeggen, óf zoals zij het zelf zou zeggen tegen iemand.
En dat komt een beetje arrogant over op een of andere manier. Dus als er staat: 'meid, we zijn heel, heel trots op je' vind ik dat dat 'n beetje 'expressieloos' moet worden uitgesproken, maar zij zal zeggen: 'meid, we zijn héél, héél trots op je' (met zo'n diepe ademhaling bij de H van Heel).
Nouja ik ben 'n beetje raar denk ik.
Dank voor de tipquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo op de frontpage van de Panorama.![]()
Heb je je eigen post al voorbij zien komen ? Hoe weet je anders hoe vaak er "Heel heel "staat ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 'n hele rare irritatie jegens Lieke: Als zij post voorleest, leest zij dat altijd voor op de manier zoals ze dénkt dat de ander het zou zeggen, óf zoals zij het zelf zou zeggen tegen iemand.
En dat komt een beetje arrogant over op een of andere manier. Dus als er staat: 'meid, we zijn heel, heel trots op je' vind ik dat dat 'n beetje 'expressieloos' moet worden uitgesproken, maar zij zal zeggen: 'meid, we zijn héél, héél trots op je' (met zo'n diepe ademhaling bij de H van Heel).
Zodra zij haar mond open doet weet je ook niet hoe snel je weg moet komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Die rare wenkbrauwtjes verpesten een hoop![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Zodra zij haar mond open doet weet je ook niet hoe snel je weg moet komen.
Hoi kissa hoe gaat het met je man?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je eigen post al voorbij zien komen ? Hoe weet je anders hoe vaak er "Heel heel "staat ?
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier maar even: hij komt morgen thuis. Dank je![]()
Dat vonden 6 bewoners in die kooi een tijd geleden een reden om haar te molesteren en was natasia haar reden om haar met geweld te bejegenen en diezelfde natasia sprak vanavond dat gedrag ook nog eens goed van zichzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
En ze blijft erbij nadenken als het om leeftijd gaat... bij Jensen was het een grapje dat ze even moest nadenkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Amanda betaalde 700 gulden voor extensions voor zichzelf.
Hoelang was dat ook al weer geleden, die gulden? 6 jaar?
Mt 13 jaar extensions?
Ze is echt wel ouder, volgens mij
Saai weer een film kijken!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel. Ik vind dat ze de brieven te dramatisch voorleest, of tenminste, haar toon irriteert me. Ze hoeft niet door het voorlezen heen te schelden hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:28 schreef riri het volgende:
[..]
Dat vonden 6 bewoners in die kooi een tijd geleden een reden om haar te molesteren en was natasia haar reden om haar met geweld te bejegenen en diezelfde natasia sprak vanavond dat gedrag ook nog eens goed van zichzelf.
terwijl veel kijkers Lieke haar eerlijkheid en oprechtheid juist waarderen en ze zich nog niet één keer verlaagd heeft tot schelden
Ik ben er van overtuigd dat zij ouder is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Mt 13 jaar extensions?
Dat zou w.b. haar redelijkheid en diepzinnigheid wel de situatie veel ernstiger maken dan die al isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat zij ouder is.
Ik ook niet trouwens! Maar volgens mij probeert Lieke gewoon de post voor te lezen op haar eigen manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
?
Het was als voorbeeldIk stuur geen post
Verzin daar eens een leuke titel bij, dan doe ik misschien een goed woordje voor je bij de redactie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dàn koop ik de Panorama ook.....
das nou het mooiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef JEFFreal het volgende:
ipv dat ze nou ff dennix gaan bashen
zie hem zenuwachtig zitten eten en drinken
Zij heeft pas nog gezegd dat de grootste tip die zij ooit bij teasers kreeg 500 gulden was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zou w.b. haar redelijkheid en diepzinnigheid wel de situatie veel ernstiger maken dan die al is![]()
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Mt 13 jaar extensions?
Ernstig. Misschien zegt ze nog perongeluk gulden? Straks blijkt ze echt 25 te zijn. Dat bestaat toch niet, zo'n kuiken van 25??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:38 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij heeft pas nog gezegd dat de grootste tip die zij ooit bij teasers kreeg 500 gulden was.
Huub maakte nog een opmerking dat haar leeftijd dan niet klopte.
Dat heeft ze al genoeg gedaan de afgelopen maanden, althans van boven. Mocht ze nog meer van plan zijn dan zal ik eens informeren of Kim (Holland) nog interressse in haar heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda voelt zich er nu wel klaar voor om naakt te poseren...
[ afbeelding ]
Er kwam hier vandaag nog een opmerking langs dat ze zei : "ik ben al 30 jaar 19"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ernstig. Misschien zegt ze nog perongeluk gulden? Straks blijkt ze echt 25 te zijn. Dat bestaat toch niet, zo'n kuiken van 25??![]()
Officieel omdat het niet in het straatbeeld ter plekke paste.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.
Iemand enig idee waroom Teasers dicht moest ??
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[.. ]
quote:Het populaire 'blootcaf?' Teasers in het centrum van Amsterdam moet de deuren sluiten. Het erotisch getinte amusement past niet langer in het bestemmingsplan van het Damrak, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een artikel van maandag in Het Parool. Ook heeft het landelijk bureau Bibob, dat onderzoek doet naar malafide ondernemingspraktijken, een negatief advies aan de gemeente gegeven over de horecagelegenheid.
Zie Blootcafé Teasers voorlopig nog dichtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
2001 toch ? In elk geval blijf ik bij mn mening dat ik haar ooit , vroeguh gezien heb als teaser meisje en dat is minstens 4 jaar terug !! Dus 19-4=15.
Waarom is dat sex-museum er dan nog steeds ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Officieel omdat het niet in het straatbeeld ter plekke paste.
De eigenaar (Holleeder) heeft nu geen tijd om de tent te sluitenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom is dat sex-museum er dan nog steeds ?
En omdat ie geen huizen op de wallen heeft , worden die nu aangepakt ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eigenaar (Holleeder) heeft nu geen tijd om de tent te sluiten
Huub,Jaap,Brian,Natasia .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn er tot nu toe allemaal jarig geweest in DGK? Weet iemand dat?
Ik zou wel even 'n vergelijkinkje willen zien van wat er allemaal voor die persoon gebeurde die dag, en wat er voor Lieke is georganiseerd![]()
Hier staan geboortedata en periode verblijf in de villa http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef Taurus het volgende:
Wie zijn er tot nu toe allemaal jarig geweest in DGK? Weet iemand dat?
Ik zou wel even 'n vergelijkinkje willen zien van wat er allemaal voor die persoon gebeurde die dag, en wat er voor Lieke is georganiseerd![]()
Het is in ieder geval zo dat Nena heeft verklaard dat ze Amanda vaak heeft moeten redden om dat ze als een kip zonder kop op bepaalde dingen in ging, niet in deze bewoordingen maar dat hangt me nog wel bij.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar hoe verklaren we dan de vriendschap tussen Nena en Amanda van vroeger? Ze hebben elkaar leren kennen op school. Amanda was vanaf dat moment meer bij Nena thuis dan bij haar moeder
Daarom wilde Nena niet dat Amanda de kooi inging. Die zag de bui al hangen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zo dat Nena heeft verklaard dat ze Amanda vaak heeft moeten redden om dat ze als een kip zonder kop op bepaalde dingen in ging, niet in deze bewoordingen maar dat hangt me nog wel bij.
Nena en Amanda zijn van dezelfde generatie .. Das voor mij duidelijk . Dus gewoon 19-20 jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zo dat Nena heeft verklaard dat ze Amanda vaak heeft moeten redden om dat ze als een kip zonder kop op bepaalde dingen in ging, niet in deze bewoordingen maar dat hangt me nog wel bij.
ja, dat is het probleem. Nena kent haar al heel lang.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar hoe verklaren we dan de vriendschap tussen Nena en Amanda van vroeger? Ze hebben elkaar leren kennen op school. Amanda was vanaf dat moment meer bij Nena thuis dan bij haar moeder
Je mag best weten dat het me meer waard is dan de verjaardag van wie dan ook in dat hok.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Daarom wilde Nena niet dat Amanda de kooi inging. Die zag de bui al hangen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je mag best weten dat het me meer waard is dan de verjaardag van wie dan ook in dat hok.![]()
![]()
Amanda staat niet op de klasse foto van de brugklas waar zij zogenaamd samen ingezeten zouden hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was het pas nadat ze beide van de normale school af waren gestuurd dat ze elkaar leerden kennen op de school voor moeilijk opvoedbare kinderen ..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Amanda staat niet op de klasse foto van de brugklas waar zij zogenaamd samen ingezeten zouden hebben.
Zaten ze in dezelfde klas?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Amanda staat niet op de klasse foto van de brugklas waar zij zogenaamd samen ingezeten zouden hebben.
Ja zoiets staat me ook bijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Zaten ze in dezelfde klas?
Volgens mij hebben ze elkaar bij een vechtpartij leren kennen. Nena nam het voor Amanda op, geloof ik.
Zelfs als die 'poep stront kak' zingt, KAN je dat niet haten !!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
(je moet er van houwe natuurlijk)
Ok ik dacht dat ik een keer gehoord had dat zij bij elkaar in de brugklas zaten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het pas nadat ze beide van de normale school af waren gestuurd dat ze elkaar leerden kennen op de school voor moeilijk opvoedbare kinderen ..
Zeker supermooi stukkie, hoe heet die zanger ook alweer? Yep.. Alessandro Safina..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
Ik zit net een paar nieuwe filmpjes te bekijken.... deze is zo mooi vanaf 5:26 (je moet er van houwe natuurlijk)
leuke dgk-momenten deel 3
yepquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:37 schreef Lady-night het volgende:
Brian zieltjes aan het winnen??
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=47323&sess=2832
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik MOET ff plat,![]()
Naad moet naar Ron Jeremy.
Aman terug naar de kleuterschool.
Brian naar de inburgeringscursus.
Dennis naar Anita.
En ik naar mijn nest
Truste fok!![]()
OT maar m.i. supergeinig mens met grote mate van zelfspotquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:13 schreef STAP01 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)no_Spice.html?p=10,2
De heldin van de 2 inimini's van DGK
Wat een schijnheil is die B......krijg steeds meer een hekel aan hemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
voor the church of the holy kubatz
Hij is zelf ook supermooi stukkiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Zeker supermooi stukkie, hoe heet die zanger ook alweer? Yep.. Alessandro Safina..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
OT maar m.i. supergeinig mens met grote mate van zelfspot![]()
Gisteren jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
Wat is het saai vannacht zeg...
Lieke is toch jarig?
Tis ook geen actiefilm ofzo. Tis meer een 'wie heeft het gedaan' film die geheel is gebasseerd op feiten van de echte zodiac killer in AMerika in de jaren 70 (meen ik)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:17 schreef Ziet het volgende:
hij duurt alleen wel erg lang zeg...
Die was van mij, ze zij dat letterlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er kwam hier vandaag nog een opmerking langs dat ze zei : "ik ben al 30 jaar 19"![]()
Echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die was van mij, ze zij dat letterlijk![]()
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langst in..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke wil nog wel even een aantal kaarten van fans voorlezen ..... Ze geniet ervan.
In feite is de situatie voor de andere bewoners hopeloos. Huub en Lieke 71% van de popu-poll en iedere dag de grootste stapels post en veel kadootjes. Populariteit is niet hetzelfde als DGK winnen, maar het helpt wel om te kunnen winnen.
Brian zit er idd langer in. Maar de formule is : <aantal dagen> x <percentage in de popu>quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langste in..
(niet dat ik daar vrolijk van wordt hoor. Dus tijd dat men vanaf vrijdag Brian in de slangenkuil gaat gooien en Dennix als futiel zien......)
Hmmm Ik heb meer het idee dat hij door het hokje van de Febo er in is gehouden.... !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 02:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
idd, vooralsnog is brian nog steeds aan de winnende hand... Hoe hoog en laag men ook springt, Brian zit er het langst in..
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Wel vaker zetten ze rond 03:00 de streams in een soort 'rust stand' op de slaapkamers. Maar zelfs dat doen ze deze keer niet. Laten we maar aannemen dat de regie even wat tijd nodig heeft voor technische aanpassingen, onderhoud aan de apparatuur of zoiets .........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom nu een streamlock, jezus .............
Ik ben benieuwd want dit is idd een rare lange streamlock, zo lang...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:54 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand op VOL riep trouwens dat vlak voor de SL, Lieke naar buiten keek en zei: "Daar gebeuren rare dingen"
Zouden de bewoners ergens anders slapen ??
helemaal mee eens...... doodzwijgen is het bestequote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef Utrecht het volgende:
waarom krijgt dat mens toch zoveel zendtijd. Ze is uit het huis opzouten, dan liever wat inteviews met Nena
Ja, en ik zie Jaap depri op het bed van H en L zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:14 schreef Kinga het volgende:
Zie ik nou Lieke en Huub in de master bedroom liggen? Dat is wel lief van Jaap.
Misschien was dit wel 'hét' kado van Huub... een nacht in de MB zónder streamsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Is er nu nog steeds een SL?
Gaat wel erg lang duren dan....?
Vreemd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien was dit wel 'hét' kado van Huub... een nacht in de MB zónder streamsOp zich een onbetaalbaar kado in de villa..
Ik denk gewoon dat ze streamloze sex mochten hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Toch is het vreemd die lange SL, dit bericht staat op VOL.
Bij het naar bed gaan hoorden ze (en wij) een raar geluid in de tuin dat nog het meest weg had van vechtende katten. Wellicht dat dat iets te maken heeft met de SL, hoewel dat puur speculatief is.
Dat dacht ik ook eerst, maar waarom dan een SL op alle bewoners en niet 4 camera's op de slaapkamer benedenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ze streamloze sex mochten hebben.
Als er werkelijk wat aan de hand is geweest praat Jaap vandaag nog wel 10x zijn mond voorbijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
Toch is het vreemd die lange SL, dit bericht staat op VOL.
Bij het naar bed gaan hoorden ze (en wij) een raar geluid in de tuin dat nog het meest weg had van vechtende katten. Wellicht dat dat iets te maken heeft met de SL, hoewel dat puur speculatief is.
Nou dan wachten we dat maar af!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Als er werkelijk wat aan de hand is geweest praat Jaap vandaag nog wel 10x zijn mond voorbij![]()
Precies, SL bij Huub en Lieke ok, maar een algehele SL slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook eerst, maar waarom dan een SL op alle bewoners en niet 4 camera's op de slaapkamer beneden![]()
Of dat het een vergissing was en dat ze zeggen, we bedoelde eigenlijk Lieke!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
hahaha.... nada weet niet hoelaat de shoot is..hoop dat het een grap is geweest
Die shoot voor Panorama is vandaag? Elders dan in de kooi, mag ik hopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef Lobasca het volgende:
hahaha.... nada weet niet hoelaat de shoot is..hoop dat het een grap is geweest
Er staat niks op het rooster volgens José dus wie weet is het een grap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die shoot voor Panorama is vandaag? Elders dan in de kooi, mag ik hopen?
Goedemorgen.
Dacht net te horen dat ze over 10 minuten wordt opgehaald.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat niks op het rooster volgens José dus wie weet is het een grap.![]()
10 sec. onder een waterstraal = douchen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:44 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat douchen en doet dan haar badjas even aan en uit = afdrogen?
Ja.. was niet trashy genoeg ws..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:48 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik het nou goed? Amanda: de bodystocking was te netjes, daarom hebben ze hem weggehaald?![]()
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 06:54 schreef Nostalgist het volgende:
Iemand op VOL riep trouwens dat vlak voor de SL, Lieke naar buiten keek en zei: "Daar gebeuren rare dingen"
Zouden de bewoners ergens anders slapen ??
Ken je de geur van een hooiberg? Nou, die ruikt er lekker bij vergelekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:00 schreef Meganog het volgende:
Zijn er mensen die een idee hebben hoe het ruikt als je je haar meer dan een week niet wast en er dan met een stijltang van 200 graden overheen gaat....?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er was een krijsgeluid te horen buiten. Er werd gedacht aan vechtende katten, maar ik dacht gelijk: Natasia komt verhaal halen.
Dus het komt je bekend voor?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ken je de geur van een hooiberg? Nou, die ruikt er lekker bij vergeleken
Ik had de streams nog wel aan, maar verder was het voor mij ook maar gissen wat er gebeurde. Maar op de één of andere manier leg ik bij de gedachte aan vechtende en krijsende katten nogal makkelijk de link met Natasiaquote:
Ja, maar niet vanuit een slaapkamer maar vanuit stallenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus het komt je bekend voor?De helft van de tekst kwam niet mee
Nenaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef Utrecht het volgende:
waarom krijgt dat mens toch zoveel zendtijd. Ze is uit het huis opzouten, dan liever wat inteviews met Nena
Ja, hallo zeg... Daar betaal ik geen 3,95 per maand voor.. Dan wil ik ook alles zien !!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:19 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien was dit wel 'hét' kado van Huub... een nacht in de MB zónder streamsOp zich een onbetaalbaar kado in de villa..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |