Trustequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles beter dan Dennix en Naad.
Ik ga afsluiten , slaap lekker voor straks, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Mee eens en slaap lekker! (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles beter dan Dennix en Naad.
Ik ga afsluiten , slaap lekker voor straks, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
LMAO. Briljantquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Alessia het volgende:
Wat probeert ie te rappen?
Ik ben dennix
en ik ben niks
ik neuk nadia voor de lol
maar heb liever wat in mijn hol
Misschien wil de redactie wel meewerken aan een bedtijd voor Nix en Nat van 19.00 uur???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef ruby het volgende:
Fucking hell, kan Dennix niet naar z'n nest?
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft luuk echt zo,n zwaar leven gehad ?
Oostenrijk toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)
Wegens dugs was het volgens mij, zullen wel soft drugs geweest zijn aan zn zachte G te horenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Luc heeft volgens zn eigen verhaal in de gevangenis gezeten ergens in het oostblok volgens mij (iets vn 2 jaar)
Dat ben ik ook, verslavingsgevoelig dus dat kan wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef b.a.s. het volgende:
Ik ben zowieso iemand die verslaving gevoelig is![]()
[ afbeelding ]
Je zou bijna een cdtje van hem kopen. De arme ziel!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Luc is behoorlijk humorloos en komt nogal depressief over eigenlijk.
Ja he, vind ik nou ook. En wat minder make up. Naturel is ze best een mooie meid.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
Nu nog donkerbruin haar en dan kan het best een hele mooie dame zijn![]()
oosterijk volgens mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Rekening betalen, hoe ging dat ook alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef b.a.s. het volgende:
Wijze praat Amanda: Iedereen in zijn leven moet belasting betalen. Tenzij je zwart werkt.
[ afbeelding ]
Nu vat ik 'm: mijn foutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, verslavingsgevoelig dus dat kan wel.
Deze kleren staan haar idd wel goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
Nu nog donkerbruin haar en dan kan het best een hele mooie dame zijn![]()
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij NADA valt ben ik al KLAAR...............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Nomrc2 het volgende:
ik word errug moe van gevoelsmens/rapper/kale neet/ladylover/ luuk
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij voor NADA valt ben ik al KLAAR...............
Soms moet ik wel lachen om Brian................quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
Voor ons als streamers zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |