Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
holy shit, had net ff ge unmute op stream 2... ik geloof dat ik niet goed werd.
Nou om eerlijk te zijn, vind ik dat ook te lang duren nu!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.
Denkt Dennix nu echt dat hij TV maakt met dat castraatstemmetje?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel..... Joling in BB revisited......
Miauwwd van pure ellendequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef loisie het volgende:
de kat van Lieke kijt toe...........
en zit telkens te miauwen, doet zelfs pijn aan zijn oren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef loisie het volgende:
de kat van Lieke kijt toe...........
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister naar stream3 en je voelt je weer helemaal goed.
Nee ik denk dat het wel gemeend is maar dat ze daar zo gewend zijn om tv te maken dat ze daar heel goed in zijn gewoerden. (sommige dan)quote:
Alles beter dan Dennix en Naad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, vind ik dat ook te lang duren nu!!!![]()
sweet dreamsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles beter dan Dennix en Naad.
Ik ga afsluiten , slaap lekker voor straks, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Toedeledokie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef loisie het volgende:
*zet de koptelefoon af en gaat te bedde*........lees morgen wel bij.......toedeloe
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Alessia het volgende:
Wat probeert ie te rappen?
Ik ben dennix
en ik ben niks
ik neuk nadia voor de lol
maar heb liever wat in mijn hol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |