Rekening betalen, hoe ging dat ook alweerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:48 schreef b.a.s. het volgende:
Wijze praat Amanda: Iedereen in zijn leven moet belasting betalen. Tenzij je zwart werkt.
[ afbeelding ]
Nu vat ik 'm: mijn foutquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, verslavingsgevoelig dus dat kan wel.
Deze kleren staan haar idd wel goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
Nu nog donkerbruin haar en dan kan het best een hele mooie dame zijn![]()
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij NADA valt ben ik al KLAAR...............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:45 schreef Nomrc2 het volgende:
ik word errug moe van gevoelsmens/rapper/kale neet/ladylover/ luuk
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
die vindt ik ook helemaal NIX en doet daar ook NIX dus NIX 2...niet te vergeten als hij voor NADA valt ben ik al KLAAR...............
Soms moet ik wel lachen om Brian................quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
Voor ons als streamers zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef ruby het volgende:
Iets wat Brian altijd heeft gevoeld, is dat hij iets zou betekenen voor andere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |