OK thnksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Kinga het volgende:
Brian wil je jouw microfoon even goed doen.
Nouja, voor hun doen. Op ieder niveau is er diep natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
Het mooiste tot nu toe is dat Amanda zegt:" Ik en Brian hebben soms best wel diepe gesprekken"
Waarover dan??![]()
als dat de productie van nix isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef chufi het volgende:
Was er yoghurt over of is dat nou een frambozen shake bukkake?
Of Amanda heeft verbaal verwisseld voor anaal....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, voor hun doen. Op ieder niveau is er diep natuurlijk![]()
lol..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Of Amanda heeft verbaal verwisseld voor anaal....
Dennis komt ze nu even verblijden met wat gezangquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef b.a.s. het volgende:
De dames willen op bed film kijken en kletsen
[ afbeelding ]
Ze staat altijd op de dam met een petje waar je geld in miktquote:
Zo op de frontpage van de Panorama.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef b.a.s. het volgende:
De dames willen op bed film kijken en kletsen
[ afbeelding ]
Dàn koop ik de Panorama ook.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo op de frontpage van de Panorama.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef kit2u het volgende:
[..]
Kan nooit alleen het kwakje van Dingus zijn geweest.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik vind een coltruitje het het haar omhoog heel goed staan bij Amanda. Staat gelijk een stuk sympathieker.
Nu nog donkerbruin haar en dan kan het best een hele mooie dame zijn![]()
De humor ontbreekt in haar stem..dat maakt het zo saai...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 'n hele rare irritatie jegens Lieke: Als zij post voorleest, leest zij dat altijd voor op de manier zoals ze dénkt dat de ander het zou zeggen, óf zoals zij het zelf zou zeggen tegen iemand.
En dat komt een beetje arrogant over op een of andere manier. Dus als er staat: 'meid, we zijn heel, heel trots op je' vind ik dat dat 'n beetje 'expressieloos' moet worden uitgesproken, maar zij zal zeggen: 'meid, we zijn héél, héél trots op je' (met zo'n diepe ademhaling bij de H van Heel).
Nouja ik ben 'n beetje raar denk ik.
Dank voor de tipquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo op de frontpage van de Panorama.![]()
Heb je je eigen post al voorbij zien komen ? Hoe weet je anders hoe vaak er "Heel heel "staat ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
Ik heb 'n hele rare irritatie jegens Lieke: Als zij post voorleest, leest zij dat altijd voor op de manier zoals ze dénkt dat de ander het zou zeggen, óf zoals zij het zelf zou zeggen tegen iemand.
En dat komt een beetje arrogant over op een of andere manier. Dus als er staat: 'meid, we zijn heel, heel trots op je' vind ik dat dat 'n beetje 'expressieloos' moet worden uitgesproken, maar zij zal zeggen: 'meid, we zijn héél, héél trots op je' (met zo'n diepe ademhaling bij de H van Heel).
Nouja ik ben 'n beetje raar denk ik.
Zodra zij haar mond open doet weet je ook niet hoe snel je weg moet komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:18 schreef kissa het volgende:
[..]
Die rare wenkbrauwtjes verpesten een hoop![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Zodra zij haar mond open doet weet je ook niet hoe snel je weg moet komen.
Hoi kissa hoe gaat het met je man?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je je eigen post al voorbij zien komen ? Hoe weet je anders hoe vaak er "Heel heel "staat ?
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Hier maar even: hij komt morgen thuis. Dank je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |